2737
2739

خانما. قضیه ماه گرفتگی چیه؟اینکه میگن موقع ماه گرفتگی دست رو شکم نزارید چون باعث میشه روی بدم بچه لک بیفته.راسته؟اخه من یجا خوندم وقتی مادر از چیزی بترسه و دست بزاره رو شکمش اینطور میشه.چیکار کنیم رو بدن بچه لک نیفته؟

سلام من تو بارداری اولم خیلی سوره ی  والعصر میخوندم روزی چندین بار میخوندم واقعا تاثیر داشت و دختر واقعا آروم بود و همش میخوابید الانم که ۳ونیم سالشه دختر آروم و خانومیه واقعا فهمیده ست و هرروز سوره ی انبیا و گمونم آل عمران رو میخوندم یعنی یه روز انبیا یه روز آل عمران 

برعکس که بچه ها نوشتن سوره ی یوسف بچه رو زیبا میکنه به اطلاعتون برسونم که این حرف هیچ ریشه ی منقولی نداره و اصلا سفارش نشده و فقط بین  مردم معروف شده از قدیم.من از یه استاد احکام و دکترای حوزه پرسیدم.

الان باز هم بارداریم و ختم قرآن دارم و سوره ی انبیا انشقاق سوره ی ق و احقاف و ناس و قدر ومریم هم به ترتیب هر روز بعد از قرآنم میخونم والعصر هم که همیشه تو برنامم هست و حتی یه بار در روز و از دخترم میخوام دستشو رو شکمم بزاره و باهم والعصر بخونیم بلد نیست و من کلمه کلمه میخونم و اون تکرار میکنه و الان کم کم داره حفظش میکنه با یه تیر دوتا نشون زدم😅 بچه ها پاکن و خدا قطعا به حرفشون زودتر از ما کوش میکنه.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز