2109
داروی گیاهی صرع، نمونه وطنی ساخته شد

داروی گیاهی صرع، نمونه وطنی ساخته شد

1397/04/20 بازدید948

نی نی سایت: داروی گیاهی صرع به زودی در بازار دارو در دسترس قرار می گیرد. به گفته رضا مظلوم فارسی باف مخترع داروی گیاهی صرع، این دارو در حال گذراندن مرحله بالینی است و پیش بینی می شود بعد از کارآزمایی های بالینی تا اوایل سال آینده به تولید انبوه برسد.
با وجود آن که پزشکان و متخصصان زیادی در سراسر جهان برای درمان این بیماری تحقیقات و آزمایش های متعددی را به سرانجام رسانده اند اما هنوز درمان قطعی برای این بیماری مشخص نشده و داروهای موجود تسکین دهنده و کنترل کننده این بیماری هستند.
رضا مظلوم فارسی باف، مخترع داروی گیاهی ایرانی صرع در این باره به ایرنا گفت:« این دارو مرحله حیوانی خود را با موفقیت کامل سپری کرده و روزهای پایانی تست بالینی خود را پشت سر می گذارد. آزمایش بالینی این دارو در یکی از بیمارستان های تهران تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال انجام است. این دارو در صورت همکاری مسئولان و پس از گذراندن تست بالینی تا اوایل سال آینده به مرحله تولید می رسد.»
فارسی باف در ادامه گفت:« این دارو هیچ مشابه داخلی و خارجی ندارد. پژوهشگران ایرانی با تمام توان در تلاش هستند تا خدمات مطلوبی به بیماران صرع ارائه دهند. مهمترین ویژگی این دارو غیرسمی بودن آن است. مصرف داروی شیمیایی برای کنترل این بیماری دارای عوارضی برروی قسمت های بدن مانند کلیه و کبد است، اما پیش بینی می شود این دارو، عوارض خاصی نداشته باشد.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها