2109
اگر یارانه بگیر هستی، می‌تونی 10 تا 100 میلیون تومان وام بگیری!

اگر یارانه بگیر هستی، می‌تونی 10 تا 100 میلیون تومان وام بگیری!

1 هفته پیش بازدید9392

وام 10 تا 100 میلیون تومانی برای یارانه بگیران

بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه” تسهیلاتی رو پرداخت می کنه.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه با کارت یارانه

منظور از دریافت وام با کارت یارانه اینه که متقاضی، به جای معرفی ضامن در ازای دریافت تسهیلات، مبلغ یارانه واریزی از جانب دولت رو به عنوان ضمانت بازپرداخت معرفی می کنه. به عبارت دیگه، در این نوع وام، بانک و یا موسسه اعتباری وام دهنده، بدون معرفی ضامن، مبلغ وام رو به حساب متقاضی واریز می کنه و بازپرداخت اقساط وام رو؛ به صورت خودکار از طریق محل واریز یارانه ها و با کارتی تحت عنوان یارا کارت پرداخت می شه..

دریافت وام قرض الحسنه با کارت یارانه

به دلیل اینکه این طرح نیازی به ضامن نداره و فقط با یارانه نقدی به سرپرستان خانوار پرداخت می شه، طرفدارهای زیادی داره. این وام جزو وام فوری با کارت یارانه به حساب میاد و طبق مصوبه بانک مرکزی، بانک ها می تونن در ازای پرداخت وام، یارانه نقدی رو به عنوان ضمانت دریافت کنن. علاوه بر این دولت هم هر از گاهی اعلام می کنه که وام یارانه پرداخت می کنه. در ادامه توضیحاتی در مورد این ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه ارائه شده
در این بین، مساله پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی در برخی از رسانه ‌ها مطرح شد؛ وامی که پلیس فتا اون رو تکذیب کرد اما بعدا مشخص شد یکی از موسسات قرض‌الحسنه، مدعی شده که این وام رو پرداخت می‌کنه.
پیگیری‌ها از دولت نشون داد که سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها و وزارت کار، قصد پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی رو نداشتن و چنین موضوعی از طرف دولت از اساس غلط بود.
شرایط دریافت وام صد میلیون تومانی

شما با مراجعه به سایت تجارت نیوز، اطلاعات کاملی رو درخصوص دریافت این وام و نحوه ثبت نام و چگونگی شرایط، دریافت می‌کنید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
6911 بازدید

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

2 روز پیش
|
5625 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

4 روز پیش
|
5071 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

4 روز پیش
|
4991 بازدید