2109
سایت زهرا قانع، دستیار تربیتی والدین

سایت زهرا قانع، دستیار تربیتی والدین

1402/05/22 بازدید502

در دنیای امروزی، فرزندپروری ممکن است یک وظیفه نگران‌کننده باشد. با افزایش چالش‌های جدیدی که هر روز ظهور می‌کنند، برای بسیاری از والدین دشوارتر شده است که رفتار صحیحی با فرزندانشان داشته باشند. به همین دلیل، دوره ‌های فرزندپروری زهرا قانع به عنوان یک پل ارتباطی برای کمک به والدین راه اندازی شده است. این سایت تخصصی فرزندپروری تحت نظر تیم روانشناسی، دارای امکانات متعددی مثل فروشگاه آنلاین کتاب، اسباب بازی و منابع آموزشی، برای کمک به والدین در برابر چالش‌های تربیت فرزندانشان است.

 

نحوه کار و معرفی سایت زهرا قانع

سایت زهرا قانع به عنوان یک سایت آموزشی و فروشگاه آنلاین در زمینه کودکان، با همکاری تیمی از روانشناسان و متخصصان در این حوزه، برای والدین و فرزندانشان طراحی شده است. تمامی محصولاتی که در این سایت ارائه می شوند، از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار گرفته تا بهترین و مناسب ترین محصولات برای شما و فرزندانتان در دسترس باشد.

دوره ها و محصولات فرزندپروری

یکی از محصولات ما دوره های فرزندپروری است.

دوره های فرزندپروری به والدین کمک می کنند تا بهتر بفهمند که چگونه با فرزندان خود رفتار کنند، درباره تربیت فرزند به صورت علمی بیاموزند و چگونه به آنها کمک کنند تا در زندگی موفق باشند. این دوره ها شامل تکنیک های مختلفی هستند که به والدین کمک می کنند تا موقعیت های سخت را با فرزندانشان بهبود بخشند، مثل آموزش خودکنترلی ، مدیریت عصبانیت ، خشم و استرس. همچنین تکنیک های آرام بخشی

علاوه بر این، دوره های فرزندپروری به والدین کمک می کنند تا بهتر بفهمند  چگونه فرزند خود را به بهترین شکل از نظر جسمی، عاطفی و شخصیتی پرورش دهند. این دوره ها مشاوره های روانشناسی و راهنمایی های مربوط به تربیت و پرورش فرزندان را در اختیار والدین قرار می دهند.

از مزایای دوره های فرزندپروری بهبود مهارت های والدین، شناخت ویژگی های سنی و درک بهتر رفتار کودک، تقویت رابطه والد-فرزند، آموزش رفتار با کودک در چالش های مهم زندگی مثل پروسه از شیر گرفتن، از پوشک گرفتن، جدا کردن اتاق خواب، مهد بردن و ... می باشد.

با استفاده از این دوره ها، والدین نسبت به توانایی خود در تربیت و تصمیم گیری اطمینان بیشتری خواهند داشت و بهتر می توانند با سناریوهای چالش برانگیز تربیت کودک کنار بیایند.

دیگر محصولات سایت زهرا قانع

از محصولات دیگر سایت زهرا قانع کتاب و اسباب بازی است.

اسباب بازی ها مزایای بی شماری را برای کودکان در هر سنی فراهم می کنند. در مرحله اول، اسباب بازی ها با اجازه دادن به کودکان برای کشف فانتزی و ایجاد دنیای بازی خود، خلاقیت و تخیل را تشویق می کنند. علاوه بر این، اسباب‌بازی‌ها مهارت‌های اجتماعی را تقویت می‌کنند، زیرا کودکان یاد می‌گیرند که به اشتراک بگذارند، نوبت بگیرند و سازش کنند. بازی همچنین توانایی های حل مسئله را تقویت می کند و رشد شناختی را افزایش می دهد زیرا آنها مغز خود را با پازل یا بازی تمرین می دهند. همانطور که کودکان رشد می کنند و رشد می کنند، اسباب بازی ها می توانند به ابزارهای آموزشی تبدیل شوند که مهارت های علوم، فن آوری، مهندسی، هنر و ریاضی را افزایش می دهند یا سواد و مهارت های زبانی اولیه را توسعه می دهند.

 کتاب ها برای کودکان خردسال نیز فواید قابل توجهی دارند. خواندن داستان برای کودکان به آنها کمک می کند تا دایره لغات خود را بسازند، مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشند و توانایی های شناختی خود را توسعه دهند. علاوه بر این، کنجکاوی را در آنها پرورش می دهد، آنها را در معرض فرهنگ ها، ایده ها و دیدگاه های مختلف قرار می دهد. خواندن کتاب با هم می تواند یک تجربه پیوند بین کودکان و بزرگسالان ایجاد کند و بر سلامت روان آنها تأثیر مثبت بگذارد. پیشنهاد شده است که حتی نوزادان تازه متولد شده نیز می توانند از خواندن با صدای بلند بهره ببرند که علاقه به یادگیری را افزایش می دهد و رشد مغز آنها را تحریک می کند.

جمع بندی

ما در سایت زهرا قانع بر این باوریم که آموزش و پرورش فرزندان باید یک فرآیند شاد و خلاقانه باشد، که به فرزندان شما کمک می کند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن رشد و توسعه پیدا کنند. به علاوه، محصولات ما از طریق سایت و آنلاین به صورت آسان و راحت قابل دسترسی هستند، که به شما اجازه می دهد تا به سرعت و با سهولت به بهترین محصولاتی که برای فرزندانتان نیاز دارید، دسترسی پیدا کنید.

سایت زهرا قانع به عنوان یک سایت آموزشی و فروشگاه آنلاین در زمینه کودکان، با همکاری تیمی از روانشناسان و متخصصان در این حوزه، برای والدین و فرزندانشان طراحی شده است. تمامی محصولاتی که در این سایت ارائه می شوند، از لحاظ کیفی مورد بررسی قرار گرفته تا بهترین و مناسب ترین محصولات برای شما و فرزندانتان در دسترس باشد.

برای دسترسی به خدمات این سایت کافیست در موتورهای جستجو نام زهرا قانع را سرچ کنید و یا به آدرس سایت https://zahraghane.com مراجعه فرمایید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها