2109
از مهتاب کرامتی و کودکان سیل تا دلتنگی بنیامین

از مهتاب کرامتی و کودکان سیل تا دلتنگی بنیامین

1398/01/21 بازدید2434
نی نی سایت: عشق سوژه اصلی این هفته اینستاگرام است. البته نه از نوع عاشق و معشوق ، عشق پدر به فرزند و فرزند به پدری که دیگر نیست. عشق به همنوع و کسانی که دیگر چیزی در این دنیا ندارند جز دلی امیدوار. اگر دلتان می خواهد حال و هوای این هفته اینستاگرام دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

مهتاب کرامتی و کودکان سیل

مهتاب کرامتی بازیگر سینما که سفیر یونیسف هم هست در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از کمک این سازمان نوشته است:« با هماهنگی دولت و یونیسف، اقلام امدادی اولیه از سوی یونیسف در راه ارسال به ایران است تا در برقراری مجدد خدمات واکسیناسیون و تغذیهکودکان در بسیاری از مناطق سیل زده به وزارت بهداشت کشور کمک کند. یونیسف و دیگر آژانسهای سازمان ملل در حال ارزیابی نیازهای دیگر در حوزه سلامت، آموزش، آب، بهداشت و حمایت در این مناطق هستند. هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل در ایران، خانم اوگوچی دانیلز نیز در این زمینه گفت:« تیم سازمان ملل متحد در ایران از نزدیک شرایط را رصد کرده و در صورت درخواست دولت ایران از تلاش های آنان حمایت های لازم را خواهد کرد. وظیفه سازمان ملل متحد حمایت از دولت ایران بوده و از ابتدای این بحران تلخ این دقیقا کاری است که ما انجام داده ایم. برخی از اقلام امداد رسانی تامین شده و همچنان این کار را ادامه خواهیم داد. »

حجت اشرف زاده و آواز در کوره پزخانه

حجت اشرف زاده خواننده محبوب پاپ این بار در یک کنسرت متفاوت و مجانی آواز خوانده است. اشرف زاده با انتشار ویدیویی از این کنسرت متفاوت نوشته:« اينجا كوره پز خانه ايست در جنوب تهران. جايي از پايتخت! با محمدرضا هدايتي عزيز چند دقيقه اي با بُغض كنارشون بوديم وانقدر از دست ما برومد كه براشون بخونيم و اين فرشته ها كمي فراموش كنن غمِ نداشته هاشون رو. قرار هست با هماهنگي دوستانمون كنسرت هاي كوچك و مجاني بزاريم توي سال جديد براي اين مناطق و بچّه هاش. درسته دردهاي بزرگتري دارن. امّا حقّشونه شادباشن كمي و لبخند بزنن. از دوستان هنرمندم دعوت مي كنم كنار هم همراه شيم
پ.ن:البته من موافق اين همه دوربين و حضور خبرنگاران عزيز نبودم، اما دوستانم در شهرداري كه تدارك اين مراسم و ديدار رو دادند براي فرهنگسازي و همراه كردن ديگر دوستان هنرمندمان اين تصميم رو گرفتند. ضمنا دوست داشتم رفتار مهربان تري با بچه ها صورت مي گرفت. مثلا اون بزرگوار روي شونه ي اون بچه نمي زد كه بنشينه! قطعا مهم ترين اتفاق درون شرايط برامون شادي اون بچه ها بود ولاغير! »
  
 


مهراب قاسمخانی و قاسمهایش

مهراب قاسمخانی بازیگر و فیلمنامه نویس که طرفداران زیادی هم در اینستاگرام دارد این بار از همه دار و ندارش رو نمایی کرده است. او با انتشار عکسی از همه قاسمهایش نوشته:«آدم به غیر از این دیگه چی می خواد؟» مهراب قاسمخانی دخترش را قاسمه و پسرش را قاسم صدا می کند.

ترانه علیدوستی و پدر مهربان

ترانه علیدوستی بازیگر سینما که خیلی کم در اینستاگرام فعالیت می کند این بار و بعد از مدتها ویدیویی از دوچرخه بازی پدر و دخترش حنا منتشر کرده.حمید علیدوستی پدر ترانه بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. ترانه برای پدرش نوشته:« تولدت مبارک بابای مهربونم.»
 
 


بابک جهانبخش و معنای دیوانگی

باباک جهانبخش خواننده محبوب پاپ از دیوانگی اش گفته و خیلی خوب هم آن را برای طرفدارانش روشن کرده. او با انتشار عکسی از پسرش این چنین احساساتش را توصیف کرده:« دیوونگی یعنی ... عکسشو تو گوشیت هی نگاه کنی.. واسه بار هزارم... انگار تا حالا ندیدیش بوسش کنی محکم مثل دیونه ها... بگی آخه دلم همش یه ذره میشه برات.. یهو از دلتنگی بغض کنی و اشکات بریزه و آروم تو دلت بگی ... دوست دارم.»

 
بنیامین بهادری و خیال بابا

بنیامین بهادری که اواخر سال گذشته پدرش را از دست داد، این بار صفحه اینستاگرامش را با یک ویدیوی شاد به روز کرده است. او درباره این ویدیو نوشته:« خوشحالم که از تو لبریزم اون قدر سرشارم از تو که خیالی نیست بابا.»
  
 


پوریا پورسرخ و شیرین زبان با مزه

پوریا پورسرخ گویا علاقه زیادی به بچه ها دارد. پیج این بازیگر سینما و تلویزیون پر است از عکس و ویدیوی بچه های بامزه. او این بار ویدیویی از یک دختر بچه شیرین زبان به اشتراک گذاشته و نوشته:« من برای ایشون ضعف کردم.»
 
 


محمد معتمدی و لذت پدر بودن 

چه چیزی بهتر از وقت گذروندن با بچه ها آن هم در تعطیلات و هوای بهاری. محمد معتمدی خواننده محبوب ویدیویی از خوش گذرانی با پسرش فربد به اشتراک گذاشته و نوشته:« شما كه غريبه نيستيد! براى من كه تقريباً تمام تعطيلات عيد مشغول كنسرت هاى "هنر براى همه" و همينطور كنسرت هاى نوروزى رايگان فضاى باز بودم تعطيلات عيد تازه شروع شده و فرصتى شد تا با فربُدم كمى خوش و بش پدر و پسرى داشته باشيم.
با اميد زنده ايم و اميدوارانه آينده را آن طور كه شايسته فرزندان اين سرزمين است خواهيم ساخت.»
  
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها