2109
پدر شدن مهران غفوریان و دلتنگی رضا قوچان نژاد

پدر شدن مهران غفوریان و دلتنگی رضا قوچان نژاد

1397/04/13 بازدید6435
نی نی سایت: از اینستاگرام چه خبر این هفته هنوز توی حال و هوای جام جهانی و بازیهای ایران در روسیه است. البته موضوع بی آبی مردم شریف خرمشهر و آبادان هم موضوعی است که خیلی از ستاره‌ها و چهره‌های شناخته شده به آن واکنش نشان داده‌اند. البته ازاینستاگرام چه خبر این هفته خبر خوب پدر شدن مهران غفوریان بازیگر معروف طنز را هم دارد . پس اگر دلتان می‌خواهد حال و هوای اینستاگرام در هفته‌ای که گذشت دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

علی اوجی و پدر شدن مهران غفوریان

علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی اینستاگرامش را با یک عکس جالب و یک خبر خوشحال کننده به روز کرده است. او با انتشار عکسی از پدر شدن مهران غفوریان بازیگر محبوب سینما و تلویزیون خبر داده است. او در کپشن این عکس نوشته:« مهران داره بابا مى شه. مهران جون و آرزوى مهربان مبارك باشه. چى بشه به به. ازحالا معلومه بانمكه
اى جان. پ ن : تصوير داخل تلويزيون يك عدد بچه تپل و خوشگله.»

پست علی اوجی در اینستاگرام برای مهران غفوریان

مرتضی پور علی گنجی و خواهر زاده

مرتضی پور علی گنجی بازیکن تیم ملی بعد از بازگشت از روسیه بیشتر وقتش را با خانواده‌اش می‌گذارند. پور علی گنجی که یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بود اینستاگرامش را با عکسی از خواهر زاده‌اش به روز کرده است. خیلی از بازیگران برای خستگی در کردن کنار دریا و سفر به اروپا را انتخاب کرده‌اند اما مرتضی پور علی گنجی خستگی‌اش را با خانواده و بچه‌ها در می‌کند.

مرتضی پور علی گنجی


رضا قوچان نژاد و دورانش

رضا قوچان نژاد بعد از خداحافظی از تیم ملی راهی هلند شد تا بعد از چند وقت دوری دوباره پسرش را در آغوش بگیرد. قوچان نژاد در مسابقات جام جهانی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد تا بعد از بازگشت تیم ملی به ایران با یک پست اینستاگرامی برای همیشه با پیراهن تیم ملی خداحافظی کند. او در صفحه اینستاگرامش عکسی از پسرش دوران به اشتراک گذاشته و در کپشن آن نوشته:« بابا داره میاد پیشت عزیزم.» البته حالا که شما این مطلب را می‌خوانید مهاجم سابق تیم ملی دورانش را به آغوش گرفته و دلتنگی هایش هم برطرف شده.

رضا قوچان نژاد و پسرش


ماهور الوند و دختر طرفدار

ماهور الوند بازیگر فیلم ملی و راههای نرفته‌اش حالا چهره شناخته شده‌ای در سینما و البته ین مردم است. او در صفحه اینستاگرامش عکسی از یک دختر چه به اشتراک گذاشته و نوشته:« میگه دیدم آقاهه نمیذاشت بری کلاس خیاطی.» فیلم ملی و راههای نرفته‌اش درباره دختر جوانی است که بعد از ازدواج قربانی خشونت خانگی می‌شود. فیلمی پر از صحنه‌های کتک خوردن زن جوان و رفتارهای خشن که تماشایش خیلی هم برای بچه ها خوب نیست.

ماهور الوند و ملی و راه های نرفته ش


احسان کرمی و بی آبی خوزستان

احسان کرمی بازیگر و مجری تلویزیون به موضوع بی آبی مردم خوزستان واکنش نشان داده است و با انتشار عکسی از تلاش یک کودک برای بردن آب به خانه نوشته:
«تیغ می زند به خویش روزگار بی مرام
قدر شهر خسته را اگر که می کند حرام
خرمشهر و مردم عزيز خرمشهر! به خدا قسم كه هر بار به ديار شما آمدم با بغض آمدم و با بغض بازگشتم. مگر ميشود جلوى دشمن سينه سپر كنى با دست خالى و اينهمه ناسپاسى ببينى؟! مگر ميشود دشمن خانه ات را ويران كند و عزيزت را شهيد و ناموست را....و فراموش شوى. چقدر ساده ميتوان مرد از اين غم. به عنوان يك ايرانى از خاكت، از شطت، از مسجد جامعت، از مادران و پدرانت ،از كودكانت، از فرزندان شهيدت و فرزندانشان... از محمد جهان آرايت شرمنده ام....شرمنده. با خودم زمزمه ميكنم...ممد نبودى ببينى شهر.....»

پست اینستاگرام احسان کرمی درباره خرمشهر

سروش صحت و این راه بی نهایت

سروش صحت بازیگر و کارگردان محبوب با انتشار عکسی به خشکسالی و بحران آب واکنش نشان داده است و با بیتی از حافظ احساسش را بیان کرده است. او نوشته:« از هر طرف كه رفتم جز وحشتم نيفزود / زنهار از اين بيابان وين راه بی نهايت»

سروش صحت و خشک سالی

فاطمه دانشور و گزارش کودکان ماهشهری

فاطمه دانشور عضو سابق شورای شهر تهران و موسس خیریه ماه آفرین در اینستاگرامش از وضعیت کودکان شکنجه دیده ماهشهری نوشته است. چند روز پیش شایعه شده بود که این کودکان دوباره به خانه بازگشته‌اند و با آزادی پدر و نامادری‌اشان دوباره باید با آنها زندگی کنند. فاطمه دانشور در واکنش به این خبر نوشته است:
«سه روز گذشته با خبرنگار یکی از خبرگزاری های رسمی کشور راجع به آخرین وضعیت کودکان ماهشهری بصورت تلفنی صحبت می کردم. متاسفانه خبرنگار مربوطه یا بخش هایی از صحبتهای اینجانب را بدرستی متوجه نشد یا سهواً بخش‌هایی از آن را تغییر داده منتشر کرد. صحبتهایی که با خبرنگار داشتم راجع به آخرین وضعیت کودکان حاوی این نکات بود :
۱- پدر و نامادری سه کودک ماهشهری آزاد شدند .
۲- براساس گزارش مددکاری که روی پرونده کار می کند این آزادی با ارائه فیش حقوقی از سوی عموی کوچکتر بچه ها بوده است ( این مورد را طی مصاحبه ای که مددکار با خانواده بچه ها داشته در گزارشش قید کرده است که دادستان پاسخ داده فیش نبوده و وثیقه ملکی بوده است و پدر نادم است و باید خرج خانواده را بدهد و نامادری هم دو طفل کوچک دارد و انصاف نیست که در زندان بماند بهر جهت این دو براحتی آزاد شدند )
۳- کودکان همچنان نزد عموی بزرگ‌تر خود هستند اما این نگرانی وجود دارد که در آینده ای نزدیک کودکان نزد والدین کودک آزار برگردند بر اساس شواهد که نشان از آزادی زود هنگام کودک آزاران دارد بنظر می آید رای نهایی هم رای محکمی نباشد و ضعف قوانین موجود این نگرانی را تشدید می کند همچنین منزل پدر در همسایگی منزل عموهاست و فشار روانی که پدر بر عموها وارد می کند ممکن است آنها را هم خسته کند که این قسمت توسط خبرنگار به اشتباه نوشته شده و اعلام کرده که کودکان نزد والدین کودک آزار برگشته اند که صحیح نمی باشد.
در ضمن عموهای بچه ها از نظر تمول افراد برخورداری هستند و اعلام کرده اند به کمک مالی نیاز ندارند بنابراین پیگیری مددکاران بابت مراقبت از حقوق کودکان و استفاده بموقع آنها از مشاوره های روان درمانی می باشد و متوجه نمی‌شوم چرا دادستان محترم آزار کودکان را توسط نامادری به عدم حمایت مالی خیریه ها و مشکلات اقتصادی پدر نسبت می دهد و باز متوجه نمی شوم چرا رسانه ای شدن موضوع به این مهمی را به فضاسازی تبلیغاتی نسبت می دهند. بنده با اطمینان عرض می کنم ما بدلیل ضعف قوانین حوزه کودکان و برای رساندن صدای آنان ناچار به استفاده از رسانه برای جلب حمایت اجتماعی هستیم چون شخصا در جایگاه مدیریت مهرآفرین بارها شاهد بودم در فضای بیصدا چگونه حقوق کودکان تضییع شده و گاهی چه مظلومانه ما را برای همیشه ترک کرده‌اند من هنوز هم می گویم نگران فاطمه هستم هر چند او هم اکنون بطور موقت تا صدور رای نهایی نزد عموی بزرگترش است.»

فاطمه دانشور


معصومه ابتکار و نوزاد درس خوان

معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور اینستاگرامش را با یک عکس جالب به روز کرده است. او با انتشار عکسی از حضور یک نوزاد پنج روزه در جلسه امتحان مادرش نوشته:«حضور نوزاد همراه با پدر و مادر در جلسه امتحان دانشگاه! چقدر زیبا و الهام بخش.»

پست معصومه ابتکار

سینا حجازی و پسر بلوچ

سینا حجازی خواننده و بازیگر سینما اینستاگرامش را با عکسی از یک پسر بلوچستانی به روز کرده است. او درباره این عکس نوشته:« باباش صدام كرد گفت نميخوای با يه بلوچ عكس بگيری؟ گفتم من از خدامه اگه اون بخواد. حالا كه انقد تب فوتبال همه جا رو گرفته يادی كنم از پسر بچه بلوچی كه اتفاقی تو جنوب ايران ديدم و هوش از چشماش مثه نور خورشيد بيرون ميزد ولي شايد هيچوقت استعدادش ديده نشه و مثه هزاران كودك با استعداد مناطق محروم درگير روزمرگي و غم نان بشه.»

سینا حجازی و دختر بلوچ

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
11977 بازدید

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
12046 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
10387 بازدید