2109
موبایل را به رختخواب تان نبرید

موبایل را به رختخواب تان نبرید

1396/12/16 بازدید330
نی نی سایت: هیچ می‌دانید غیر از امواج مضر سیم کارت و اینترنت موبایل، نور آبی صفحه نمایش آن هم مضر است؟! کارشناسان حوزه سلامت می‌گویند قبل از رفتن به رختخواب حتما موبایل خود را خاموش کنید که باعث آلودگی نوری شده و باعث افزایش مرگ ناشی از سرطان، اختلالات ریه وبیماری قلبی می‌شود.
به گزارش نی نی سایت، در این خبر آمده که آلودگی نوری هنوز چندان شناخته شده نیست و بر خلاف سیگار و تغذیه ناسالم که عوارض مشخص و شناخته‌ای دارند، هیچ کس درباره این نوع آلودگی اطلاعات ندارد.
کارشناسان حوزه سلامت در گزارش خود در مورد وضعیت سلامت افراد که روز به روز در معرض خطرات بی‌شماری از جمله آلودگی‌های ناشی از سوخت دیزلی، سرو صدا، آلودگی نوری و محصولات شیمیایی موجود در خانه قرار دارند، هشدار داده‌اند و از میان این آلوده کننده‌ها، نور آبی صفحه نمایش موبایل (تلفن های هوشمند) را بسیار خطرناک دانسته‌اند.
خوشبختاانه با کمی تغییر در سبک زندگی و استفاده کمتر از موبایل و تلفن های همراه می‌توانید از آلودگی نور آبی کم کنید و با خاموش کردن گوشی تلفن خود موقع خواب، از بروز بیماری های خطرناکی مثل سرطان، اختلالات ریه و بیماری های قلبی جلوگیری کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها