2109
چرا باید پوست را لایه برداری کنیم؟

چرا باید پوست را لایه برداری کنیم؟

1 هفته پیش بازدید294

پوست شاداب و جوان نیاز به مراقبت مداوم و روتین پوستی مناسب دارد. لایه برداری پوست راهی موثر برای درخشان و سالم نشان دادن پوست است. اما علائمی که نشان میدهد پوست شما باید لایه برداری شود چیست؟ پوست کدر و خسته یکی از نشانه های این است که باید لایه برداری انجام دهید. در ادامه نشانه هایی که پوست شما نیاز به لایه برداری دارد و راهکار آنرا بیان می کنیم.

چرا پوست ما به لایه برداری نیاز دارد؟

پوست به طور طبیعی هر 30 روز یا بیشتر سلول های مرده پوست را از بین می برد. هنگامی که این اتفاق می افتد، سلول های جدید روی پوست لایه های بالایی را تشکیل می دهند. اگر این سلول های مرده ریزش نکنند، می تواند منجر به لکه های کدر، خشک و پوسته پوسته شود.

بدون لایه برداری منظم، سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و پوست را کدر می کنند. لایه برداری مثل یک پاک کن عمل می کند و سلولهای مرده پوست را با دقت از بین می برد و پوست شاداب زیر آن را آشکار می کند. این فرآیند نه تنها درخشش طبیعی پوست را بر میگرداند، بلکه بافت آن را صاف می کند و باعث میشود نور روی آن منعکس شود. در نتیجه شما فقط آلودگی ها را از بین نمی برید، بلکه زمینه را برای درخشش کامل و طبیعی پوست خود فراهم می کنید.

علاوه بر این، ما هر روز با عوامل استرس زای محیطی و آسیب رادیکال های آزاد مواجه هستیم که می تواند منجر به خشکی و کدر شدن پوست شود. اشعه ماوراء بنفش نور خورشید می تواند عامل بسیاری از علائم پیری زودرس پوست مانند چین و چروک، لکه های تیره و رنگ ناهموار پوست باشد. لایه برداری میتواند فیزیکی یا شیمیایی باشد.

دود و آلودگی هوا از دیگر عواملی هستند که بر ظاهر پوست تاثیر می گذارند و این مشکلی است که همه ما این روز ها در حال تجربه آن هستیم و با کدر شدن پوست در اثر آلودگی آشنا هستیم.

برای لایه برداری پوست صورت از چی استفاده کنیم؟

اینجاست که قدرت لایه بردار تایملس شادی بیوتی نمایان می شود. لایه بردار تایملس شادی بیوتی ساخت کره جنوبی است. مردم کره به داشتن پوست صاف و شفاف شهرت دارند و این لایه بردار دقیقا حاوی ترکیباتی است که در محصولاتی پوستی کره ای وجود دارد. برای خرید تایملس شادی میتوانید فروشگاه اینترنتی شادی بیوتی را چک کنید.

لایه بردار تایملس شادی بیوتی حاوی ترکیباتی مانند گلیسیرین است. گلیسیرین یک ماده مرطوب کننده است که بطور طبیعی در پوست ما وجود دارد. همچنین گلیسیرین باعث حفظ رطوبت پوست نیز می‌شود و برای درمان خشکی پوست به کار می‌رود. کاربرد اصلی این لایه بردار در درمان ملاسما، آکنه و لکه‌های ناشی از آن، تیرگی و کدری، منافذ باز، اسکار و چروک و افتادگی پوست است.

فواید استفاده از لایه بردار تایملس شادی بیوتی

  • پوست را نرم و لطیف می کند.
  • به کاهش چین و چروک و سفتی پوست کمک می کند.
  • خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و رادیکال‌های آزاد را خنثی می کند.
  • از آن‌ جایی که لایه ‌برداری همواره با پوسته پوسته شدن همراه است، با افزایش آب‌رسانی، خشکی و پوسته شدن را کاهش می‌دهد.
  • از اسفنج دریایی ساخته شده و کلاژن سازی می کند.
  • لک های پوستی و جوش ها را به حداقل می رساند.
  • با تحریک جریان خون روند پیری پوست را به عقب می اندازد.

چگونه از لایه بردار تایملس استفاده کنیم؟

مهم ترین نکته در لایه بردار تایملس شادی بیوتی، طرز استفاده راحت آن است. پس از شستن پوست خود با یک شوینده مناسب، از لایه بردار استفاده کنید. این محصول در دو ساشه ژلی و پودری ارائه می شود که برای استفاده از آن و لایه برداری، کافی است پودر و ژل تایملس را باهم میکس کنید و روی صورت بمالید.

پس از لایه برداری، پوست شما برای درمان های عمیق مانند سرم ها یا مرطوب کننده ها آماده است و زمان مناسبی برای سرم چین و چروک یا کرم ترمیم کننده پوست است. همچنین می توانید از محصولات آبرسانی مانند سرم تقویت کننده آبرسان هیالورونیک استفاده کنید. پس از سرم ها و درمان های تخصصی، از مرطوب کننده استفاده کنید. برای دیدن و خرید انواع کرم های مراقبت پوستی خارجی فروشگاه اینترنتی شادی بیوتی را چک کنید.

8 نشانه که پوست شما نیاز به لایه برداری دارد

  • پوست کدر
  • پوسته پوسته شدن پوست
  • چربی بیش از حد و منافذ مسدود شده
  • پوست زبر
  • کند شدن روند بازسازی پوست
  • خوب نشدن آرایش
  • جذب نشدن محصولات مراقبتی پوست
  • سپری کردن زمان زیاد در آفتاب

پوست در پاسخ به آفتاب ممکن است کمی ضخیم تر شود. اما این ضخیم شدن در تمام نواحی یکسان نیست. بنابراین کاملا طبیعی است که در پایان تابستان احتیاج به لایه برداری داشته باشید.

چند وقت یکبار باید پوست را لایه برداری کنیم؟

توصیه می کنیم هفته ای دو بار لایه برداری از پوست را به عنوان بخشی از روتین مراقبت از پوست خود قرار دهید. در خصوص لایه برداری پوست باید کمی مراقب باشید، زیرا ممکن است با لایه برداری بیش از حد پوست آسیب ببیند و چربی مفید آن از بین برود. بنابراین استفاده از یک لایه بردار حرفه ای مانند تایملس شادی بیوتی بیش تر از قبل مورد توجه است.

تشخیص زمان مناسب لایه برداری برای مراقبت از پوست موثر است. با مشاهده دقیق پوست خود و مراقبت صحیح از آن، می توانید نیازهای روتین پوستی خود را برآورده کنید. لایه برداری صرفاً مربوط به بازسازی سطح پوست نیست، بلکه با لایه برداری به موقع و دقیق، می توانید به طور مداوم به درخشندگی، صافی و شادابی مطلوب برسید. استفاده از لایه بردار مناسب که به پوست شما آسیب نرساند بسیار اهمیت دارد. برای همین ما محصول لایه بردار تایملس شادی بیوتی را از موادی تهیه کردیم که با پوست سازگار هستند. برای دیدن اطلاعات بیشتر این محصول به فروشگاه اینترنتی شادی بیوتی سر بزنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 هفته پیش
|
14006 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

5 روز پیش
|
5511 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

2 روز پیش
|
3514 بازدید