2109
وقتی ساک دستی تبلیغاتی منجر به فروش بیشتر می‌شود

وقتی ساک دستی تبلیغاتی منجر به فروش بیشتر می‌شود

1402/02/09 بازدید909

 

امروزه استفاده از هدایای تبلیغاتی، فضای مناسبی برای معرفی برندها و افزایش فروش در کسب‌وکارها ایجاد کرده است. هرمجموعه و برندی به دنبال به صرفه‌ترین روش تبلیغاتی و در عین حال پربازده‌ترین آن می‌باشند. یکی از پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی، ساک دستی تبلیغاتی می‌باشد که علاوه بر قیمت مناسب، به دلیل ماندگاری بالا تبلیغات برند شما را تا مدت‌ها انجام می‌دهد. در ادامه این ابزار تبلیغاتی و انواع آن را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع ساک دستی تبلیغاتی

همانطور که می‌دانید ساک دستی‌های تبلیغاتی یا همان شاپینگ بگ‌ها دارای انواع متنوعی از لحاظ سایز، جنس، رنگ و ... هستند. شما می‌توانید با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه‌ی خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید. این تنوع در جنس شامل ساک دستی پلاستیکی، کاغذی و پارچه‌ای می‌باشد. هرکدام از این ساک دستی ها مزایای خود را دارد. اما اگر به دنبال یک ساک دستی مناسب برای تبلیغات برند خود هستید، پیشنهاد ما به شما چاپ ساک دستی پارچه‌ای است. چرا که علاوه بر ماندگاری بالا، به محیط زیست آسیبی نخواهد زد.

ساک دستی پارچه ای

بگ ‌های پارچه ای ارزان قیمت و در عین حال با دوام هستند و طیف رنگی گسترده‌ای عرضه می ‌شوند تا بتوان با هر رنگ سازمانی آن را تطبیق داد. فضای چاپ مناسبی روی ساک دستی پارچه‌ای وجود دارد که برای چاپ نام، لوگو و شعار تبلیغاتی  شما استفاده شده و آن را به یک کالای تبلیغاتی عالی تبدیل می ‌کند. این بگ‌های پارچه‌ای در تعداد کم و به صورت آماده حتی برای مشاغل کوچک با بودجه کمتر نیز قابل استفاده می‌باشد.


بهتر است به جای کیسه های پلاستیکی، با انتخاب یک بگ پارچه ای تبلیغاتی شیک برند خود را تا مدت‌ها نزد مخاطب تبلیغ کنید. چرا که بگ‌‌های پارچه‌‌ای، قابل استفاده مجدد هستند و مشتریان تا ماه ها از آن ها استفاده می کنند که این ویژگی به شما امکان می‌‌دهد به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. ساک دستی پارچه‌ای یکی از محصولات تبلیغاتی است که به محیط زیست آسیبی وارد نخواهد کرد.

 

مزایای استفاده از ساک دستی پارچه ای برای انجام تبلیغات

استفاده از این ساک‌ها برای انجام تبلیغات مزیت‌های بسیار زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن فضای چاپ کافی برای قرار دادن اطلاعات و لوگوی هر برند
  • مقاومت و استحکام بالا برای تحمل وزن و ماندگاری و طول عمر زیاد
  • دوام و کیفیت ساک دستی پارچه‌ای در برابر کشیدگی و پارگی
  • تنوع رنگ، سایز، جنس، مدل
  • قیمت مناسب
  • تجدیدپذیر بودن و قابل برگشت به محیط زیست
  • قابل شست وشو و استفاده‌ی مجدد

انواع ساک دستی‌ پارچه‌ ای

ساک دستی‌ پارچه‌ ای در انواع برزنتی، متقال و سوزنی تولید و عرضه می‌شوند. هرکدام از این ساک دستی‌ها کارکرد و ویژگی‌های خاص خود را دارند که در ادامه به بررسی کامل این نوع از ساک‌ها می‌پردازیم.

ساک دستی‌ برزنتی

یکی از مقاوم‌ترین ساک دستی‌های تبلیغاتی موجود در بازار ساک دستی‌ برزنتی است. این مدل ساک‌های تبلیغاتی قابلیت حمل کالا و وسایل بین 10 تا 15 کیلو را دارند و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. ساک دستی‌های برزنتی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. از انواع برزنت خام، برزنت آهاری، موادی، چاپی و خطی در تولید و طراحی ساک تبلیغاتی برزنتی استفاده می‌شود. ساک دستی‌های برزنتی یا واتر بسیار مستحکم بوده و دارای خاصیت ضدآب، مقاومت کششی بالا، قیمت مناسب و مقاوم در برابر تابش نور خورشید هستند. به دلیل استحکام بالای این نوع از ساک‌های دستی در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خرید و کتاب‌فروشی‌ها و همچنین برای حمل وسایلی با وزن بالا مورداستفاده قرار می‌گیرند.

ساک دستی متقال

ساک دستی متقال نوع خاصی از بگ پارچه‌ای است که از پارچه متقال طبیعی تولید می‌شود. این ساک دستی یک محصول خاص برای مشتریانی است که دغدغه حمایت از محیط زیست دارند. این نوع پارچه مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن و فشار دارد. امکان شستشو ویژگی بسیار برجسته ساک دستی متقال است که موجب می‌شود مصرف کننده بتواند بارها و بارها از آن استفاده کند. این پارچه پس از شستشو به حالت اولیه خود برمیگردند و همانند روز اول نو به نظر میرسند. در بین انواع ساک دستی‌ها، ساک‌ پارچه‌ای متقال دوستدار محیط زیست می‌باشد؛ به این معنا که چون از طبیعت گرفته شده است صدمه ای به طبیعت وارد نمیکنند و به راحتی جذب محیط می شوند.

ساک دستی‌ پارچه ای سوزنی

ساک دستی‌های سوزنی معروف به ساک دست بدون بافت هستند. به دلیل اینکه در تولید و ساخت پارچه‌های سوزنی از هیچ‌گونه دوخت، بافت و گره‌زدن که در پارچه‌های معمولی مرسوم است، استفاده نمی‌شود به ساک دستی بدون بافت معروف شده‌اند. پارچه‌های بی بافت در واقع ماده شیمیایی به حالت مایع است که درون غلتک مخصوصی قرار میگیرد و به شکل لایه نازکی درمی‌آید. طرح روی این ساک‌ها به‌گونه‌ای است که گمان می‌رود، دوخته شده است. اما در واقع هنگام حرکت غلتک روی مایع بر روی پارچه نقش می‌بندد. ساک‌های سوزنی دارای تنوع بالایی در گرماژ بین 90 تا 110 گرم هستند. این ساک‌های پارچه‌ای از نظر هزینه و قیمت برای تبلیغات بسیار مقرون به صرفه‌تر از نمونه‌های پلاستیکی و کاغذی هستند.

ساک دستی پلاستیکی

ساک دستی پلاستیکی یا همان بگ‌های پلاستیکی که بیشتر به پلاستیک دسته دار معروف هستند به طور معمول با دو مواد اولیه نایلونی یا نایلکسی تولید می‌شود که بر اساس نیاز و نوع استفاده و همچنین میزان بودجه‌ی خود می‌توانید جنس مناسب را انتخاب کنید. هیچ محدودیتی برای انتخاب ضخامت و ابعاد ساک دستی پلاستیکی صبح آگهی وجود ندارد و باید بر اساس وزنی که ساک دستی تحمل می‌کند و بودجه‌ی خود آن را انتخاب کنید. ساک دستی‌های پلاستیکی دسته‌های متفاوتی دارند مثل موزی، رکابی، زنبیلی و… . ساک دستی نایلونی شیک و با کیفیت ساده ترین روشی است که به کمک تولیدکننده می‌آید تا نام لوگو و برند خود را به دید عموم مردم شهر برساند. نایلون ها در صبح آگهی به طور باکیفیت، خلاقانه،  متنوع و شیک طراحی و چاپ می‌شوند.

ساک دستی کاغذی

مدل دیگر ساک دستی‌ موجود در بازار ساک دستی کاغذی می‌باشد. شاید برای شما نیز سوال باشد که آیا کاغذ مقاومت مناسبی در ساک دستی دارد؟ برای مقاومت بخشیدن به ساک دستی اصولا از روکش‌های سلفون استفاده می‌شود و اگر روکش نشود از کاغذ ضخیم و با گرماژ بالا استفاده می‌شود. برتری ساک دستی کاغذی به مابقی جنس‌ها، قابلیت چاپ کامل در تمام قسمت‌های ساک دستی می‌باشد و می‌توان حتی به صورت تمام رنگی هر طرح و رنگ دلخواه را روی آن چاپ کرد. این مدل ساک دستی ظاهری شیک داشته و اغلب استفاده 
تزئینی دارد. انواع ساک دستی کاغذی عبارتند از :

ساک دستی گلاسه

ساک دستی گلاسه روی کاغذ گلاسه 170 تا 300 گرم چاپ شده و روکش سلفونی مات یا براق دارد تا مقاومت بیشتری داشته باشد. نوع چاپ روی آن افست تمام رنگی در تمامی قسمت‌های آن است. خدمات طلاکوب و نقره کوب، یووی موضعی، امباس و ایجاد برجستگی بر روی ساک دستی‌های گلاسه امکان پذیر است که آن را اختصاصی‌تر می‌کند و هزینه آن بصورت جداگانه محاسبه می گردد. این ساک‌های دستی دارای بندای نخی، کنفی و روبانی در سایزها و مدل‌ها و رنگ‌های متفاوت هستند. اصولا در اکثر گالری های شیک و فروشگاهها و همچنین نمایشگاه ها و سمینارها از این نوع ساک دستی استفاده می شود.

ساک دستی کاغذی کرافت

این محصول روی کاغذ کرافت 130 تا 250 گرم که دارای رنگ نخودی می‌باشد چاپ می‌شود. رنگ نخودی کاغذ جلوه زیبا و فانتزی به ساک دستی می‌دهد. این محصول بدون روکش و مات است و می‌توان بصورت تک رنگ، 2 رنگ و یا چهاررنگ روی آن چاپ کرد. قابلیت چاپ تمام رنگی افست بر روی تمامی قسمت‌های این ساک دستی وجود دارد. مزیت استفاده از ساک دستی کاغذی کرافت نسبت به کاغذ گلاسه، قیمت پایین آن می‌باشد که به همین دلیل مورد استفاده‌ی بسیاری از شرکت‌ها و موسسات است.  ساک دستی کاغذی کرافت دارای بند نخی، کنفی و یا روبانی برای نگهداری می‌باشد. این مدل ساک دستی در سایزها و عطف‌های متفاوت قابلیت تولید دارد.

ساک دستی تبلیغاتی با صبح آگهی

اگر می‌خواهید در سریع ترین زمان بهترین هدایای تبلیغاتی را برای مجموعه‌ی خود داشته باشید بهتر است به وبسایت صبح آگهی مراجعه کنید. باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه کیفیت محصول نهایی را به دنبال خواهد داشت. حال اگر نظر کارشناسان صبح آگهی را برای خرید یک هدیه تبلیغاتی مناسب بخواهید، بدون شک ساک دستی تبلیغاتی یکی از آن‌هاست. ساک دستی تبلیغاتی صبح آگهی در بالاترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان طراحی و چاپ شده و سپس به دست شما می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود با مشاورین و کارشناسان فروش این مجموعه در تماس باشید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
6785 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

5 روز پیش
|
5144 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

5 روز پیش
|
5136 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
7556 بازدید