2109
تست بارداری با نمک چیست؟

تست بارداری با نمک چیست؟

1400/03/18 بازدید12187

تست بارداری نمک یک آزمایش بارداری DIY است که به دو ماده نمکی و ادرار شما نیاز دارد ، سپس آنها را در یک کاسه تمیز و تمیز مخلوط می کنید. اگر باردار باشید نمک با هورمونی به نام گنادوتروپین جفتی انسانی (hCG) واکنش نشان می دهد که پس از کاشت جنین در رحم شما وارد جریان خون و ادرار می شود. این نیز همان هورمونی است که در آزمایش های بارداری در منزل تشخیص داده می شود و می توانید آن را از داروخانه خریداری کنید.

 

چگونه با نمک تست بارداری انجام دهیم؟

هیچ راهی برای انجام آزمایش بارداری نمک وجود ندارد اما به طور کلی تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک یا دو قاشق غذاخوری نمک را با یک نمونه ادرار صبحانه خود ترکیب کنید و صبر کنید . اگر ادرار شما "شیری" یا "پنیری" شود ظاهراً باردار هستید. اگر این مخلوط شکل ظاهری را تغییر ندهد شما باردار نیستید.

آزمایش بارداری نمک چگونه کار می کند

هیچ توضیحی علمی برای چگونگی آزمایشات بارداری نمکی وجود ندارد. hCG با نمک واکنش نشان می دهد و باعث مخلوط شدن مخلوط یا تغییر بافت می شود. اما شواهد صوتی از این تئوری پشتیبانی می کنند و هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا نمک و hCG باعث این واکنش می شود.

تست بارداری با نمک چقدر دقیق است؟

آزمایش بارداری با نمک به هیچ وجه دقیق نیست ، همانطور که آزمایشات بارداری DIY نیز دقیق نیستند. هیچ مدرکی وجود نداردمبنی بر این که آزمایش بارداری نمک می تواند به طور دقیق به شما بگوید که آیا انتظار دارید وجود ندارد.

چه زمانی باید تست بارداری نمک را انجام دهیم؟

اگر می خواهید بدانید که آیا واقعاً باردار هستید یا خیر بهترین شرط شما این است که یک آزمایش بارداری بدون نسخه را در روزی که قرار است قاعدگی شما شروع شود انجام دهید. برای گرفتن نتیجه دقیق لازم نیست .تعداد زیادی تست بارداری ارزان تر در بازار وجود دارد و اگر صبر کنید تا روزی که قاعدگی شما انتظار می رود و دستورالعمل ها را دنبال کنید، همه آنها تا 99 درصد دقیق هستند.

چگونه نتایج آزمایش بارداری نمک را بخوانیم؟

بعد از اینکه اجازه دادید مخلوط ادرار و نمک بنشیند تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آنچه در کاسه است نگاه کنید. اگر این مخلوط "شیری" یا "پنیری" به نظر  برسد باردار هستید. اگر این مخلوط فقط شبیه آب نمک شور باشد پس شما باردار نیستید.

تست بارداری منفی با نمک چگونه است؟

یک آزمایش بارداری منفی هیچ تغییری واقعی ایجاد نمی کند. این مخلوط به سادگی مانند یک کاسه ادرار با نمک در آن به نظر می رسد. تست بارداری نمک ممکن است ارزان باشد ، اما هیچ مدرکی وجود ندارد که بتواند نتیجه قابل اتکایی به شما بدهد. علاوه بر این ، چه کسی می خواهد چند ساعت صبر کند تا پاسخی دریافت کند؟ اگرچه انجام این کار برای سرگرمی خوب است اما فقط در نتایج حساب نکنید. برای تأیید بارداری همیشه یک آزمایش واقعی بارداری در منزل انجام دهید. اگر نتیجه مثبت است برای تأیید بارداری با مراجعه به پزشک خود آن را پیگیری کنید.

 

منبع:  www.whattoexpect.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

2 هفته پیش
|
15787 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
14211 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
4048 بازدید