2109
خرید اینترنتی از هایپراستار خلیج فارس، با اسنپ مارکت

خرید اینترنتی از هایپراستار خلیج فارس، با اسنپ مارکت

1399/10/16 بازدید961

با توجه به افزایش شدید جمعیت در کلان شهر هایی مانند تهران، مشکلات شهر نشینی نیز به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، به عنوان مثال یکی از اصلی ترین مشکلاتی که مردمان شهر های بزرگ با آن دست و پنجه نرم می کنند افزایش تردد ماشین های شخصی و وسایل تقلیه عمومی در خیابان ها و معابر شهری است که به طبع آن افزایش آلودگی هوا و افزایش ترافیک را شاهد هستیم.

سوپر مارکت آنلاین اسنپ مارکت با ایده جذاب و منحصر به فردی که داشتند، توانستد با استفاده از بستر اینترنت و ایجاد یک فضای امن و متنوع از محصولاتی که مردم برای زندگی روزمره خود احتیاج دارند به عنوان یک راحل مناسب برای کاهش رفت و آمد های درون شهری، به یکی از معتبر ترین هایپر مارکت های آنلاین تبدیل شود. با نصب برنامه موبایل اسنپ مارکت شما می توانید بدون تحمل مشکلات و سختی های خرید حضوری کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را با بالا ترین کیفیت درب منزل خود دریافت کنید.

از دیگر مزیت هایی که اسنپ مارکت را از سایر رقبای آن متمایز می کند می توان به تنوع بالای محصولات، ارسال به موقع، منوی آسان برای استفاده کاربران، کیفیت بالای کالا های ارسالی، قیمت مناسب و .... اشاره کرد.

اسنپ مارکت در ابتدای فعالیت خود فقط با هایپر استار ارم واقع در بزرگراه باکری تهران همکاری می کرد و فروش آنلاین آن را بر عهده داشت ولی با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد، به طوری که در طول 2 سال فعالیت خود در این حوزه علاوه بر فروش کالا های سوپر مارکتی به تازگی با  فروشگاه لوازم آرایش و بهداشتی مایلی همکاری خود را آغاز کرده تا کاربرانش بتوانند علاوه بر نیاز های سوپر مارکتی، نیاز های خود به محصلات بهداشتی و آرایشی را از این هایپر مارکت آنلاین تامین کنند.

همان طور که می دانید محصولات هایپراستار عموما دارای تخفیف های قابل توجهی هستند که هر فردی را به خرید ترغیب می کند، این روش قیمت گذاری با توجه به سطح مالی عموم مردم جامعه و در نظر گرفتن حداکثر تخفیفات بر روی کالا های ضروری باعث شناخته تر شدن فروشگاه های هایپراستار در سطح کشور شده است، حالا مزیت ویژه ای که اسنپ مارکت برای کاربران خود در نظر گرفته است برگزاری جشنواره ها و تخفیف های مناسبتی است که با عناوین مختلف در طول سال از طریق این هایپر استار آنلاین طرح ریزی و پیاده سازی می شود، یعنی اسنپ مارکت تخفیف های بیشتر بر روی کالا ها اعمال می کند که برای مشتری به صرفه باشد. شما می توانید اطلاعیه های این تخفیف ها و جشنواره ها را از طریق شبکه های اجتماعی اسنپ مارکت پیگیری کنید تا بتوانید کالا های اساسی خود را با کمترین قیمت و  با همان کیفیت همیشگی درب منزل خود در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

آیا خرید اول از اسنپ مارکت شامل تخفیف می شود؟

در صورتیکه شما بخواهید برای اولین با از اسنپ مارکت خرید کنید بلا فاصله پس از ایجاد نام کاربری و ثبت نام در این سامانه یک کد تخفیف 25000 تومانی برای شما فعال می شود که برای اولین خرید خود می تواند از آن استفاده کنید. فقط کافیست برای دریافت کد تخفیف  خرید اول اقدام نمایید.

تخفیف های اسنپ مارکت به همین جا ختم نمی شود و شما پس از ثبت اولین سفارش و استفاده از کد تخفیف آن می‌توانید با درخواست کد معرفی از اسنپ مارکت این فروشگاه اینترنتی بزرگ را به دوستانتان  نیز معرفی کنید.

با استفاده از  کد معرفی که شما به دوستان خود می دهید علاوه بر این که هر یک از  آن ها به صورت مجزا می‌توانند از تخفیف 25000 تومانی اولین خرید خود استفاده کنند؛ شما هم می توانید 15000 تومان تخفیف به ازای هر نفر که به این مجموعه معرفی می کنید تخفیف بگیرید.

نحو ثبت سفارس از طریق اسنپ مارکت

اسنپ مارکت با هدف تسهیل سازی فرایند خرید اینترنتی در کلان شهر ها بعد از تهران با هایپر استار های کرج و  اصفهان و بعد از آن با هایپر استار شیراز همکاری های خود را آغاز کرده است و در حال حاضر به عنوان یکی از کاربردی ترین برنامه های فروش کالا های سوپر مارکتی و مایحتاج مورد نیاز مردم برای زندگی تبدیل شده است.

 آخرین فعالیت این سوپرمارکت آنلاین در کلان شهر شیراز کلید خورده است و  اسنپ مارکت به عنوان سوپر مارکت اینترنتی شیراز با هایپراستار خلیج فارس در شهر شیراز  شروع به  همکاری کرده است  تا در صورت نیاز و یا ثبت سفارش هریک از ساکنین این شهر، بسته آن ها را در کوتاه ترین زمان با مناسب ترین بسته بندی برای مشتری ارسال می کند تا محتویات درون آن بدون هیچ آسیبی به دست تحویل گیرنده خود برسد.

لازم به ذکر است که در صورتی که شما سفارشی از هایپر استار شیراز داشته باشید اما ساکن تهران باشید بسته شما  از نزدیک ترین هایپراستار  تهران برایتان ارسال می‌گردد  و اگر ساکن یکی از شهر های قم، کرج و یا  اصفهان باشید بسته مورد نظرتان از هایپر استار های شهر محل سکونت تان تامین و برای شما ارسال می شود تا بدون فوت وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن بسته درخواست کننده، تحویل اش گردد.

س

ارسال نظر شما

login captcha

واقعا هر سری از اسنپ مارکت خرید کردم به موقع تحویل دادن و قیمتاشون هم نسبت به مغازه خوبه واقعا.

پربازدیدترین ها