2733
2739
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
سلام بچه ها مال منم همین طوره فکر میکردم کامپیوترم ویروسی شده نگو مشکل چیز دیگه ایه آقای مدیر خواهشا مشکل رو حل کنید ممنون
از اینکه به طرز اعجاب انگیزی فقط در رویاهایم سرزنده‌ام احساس غم میکنم
2740
با سلام.
کاربران عزیزی که با مشکل کندی سایت مواجه هستید:
لطفا این نکته ها را چک کنید و به من اطلاع دهید که باز هم کند است یا نه:
1- از فیلترشکن استفاده نکنید. خیلی از نرم افزارهایی که به فیلترشکن معروفند تنظیمات پروکسی را در اینترنت اکسپلورر تغییر می دهند. بررسی کنید که در قسمت تنطیمات پروکسی چیز خاصی ست نشده باشد.
tools
internet options
connections
lan settings
proxy server
دقت کنید که گزینه Use a proxy server ... تیک نخورده باشد

2- در اینترنت اکسپلورر، در منوی tools و گزینه internet options روی دکمه delete در قسمت browsing history کلیک کرده و در فرمی که باز می شود همه گزینه ها بجر cookies را تیک بزنید و دکمه delete را بزنید. اینترنت اکسپلورر را ببندید و دوباره باز کنید. ببینید آیا باز هم مشکل وجود دارد؟

3- آیا کسی از کاربران با فایرفاکس هم این مشکل را دارد؟
4- یکی از کاربران عزیز، در تاپیک دیگری توضیحی داده بودند که flash را غیر فعال کنید تا سرعت بهتر شود. الان با فعال کردن flash هم نباید کندی محسوسی وجود داشته باشد. لطفا چک کنید و در ادامه همین تاپیک نتیجه را اطلاع دهید.

با تشکر و پوزش به خاطر این مشکل.
while (true){x = google(x) ? x : null; }
منم این مشکل را داشتم ... دیگه اشکم را در آورده بود اما از امروز با موزیلا وارد شدم . سرعتش خیلی خیلی خوب شده خیلی خوشحالم .
مریم جان شما هم از موزیلا استفاده کن

خدایا... هرکس... بیادم هست بیادش باش کنارم نیست کنارش باش و اگر تنهاست پناهش باش

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics




سلام
من با اکسپلورر نمیتونم وارد بشم ... تنظیماتمم درسته .... پیغام خطا میده که یک آیتم باز نمیشه ... و اون آیتم دارای برنامه فلش پلیر 10 هست

اما با موزیلا وارد میشم و مشکلی ندارم ... البته همون آیتم هایی که در اکسپلورر اخطار میده در موزیلا هم باز نمیشه ولی صفحه رو بالا میاره
قابل توجه که این مشکل در برنامه اکسپلورر وجود نداشت ... قبل از این تبلیغات
با تشکر از supprot عزیز،
اول از همه بگم که وقتی میخواستم این نوشته شما رو که قبلا دیده بودم پیدا کنم در بخش جستجوی نویسنده نوشتم: support = پشتیبانی و هیچ نوشته ایی از شما پیدا نکرد و چون رنگ کاربری شما نسبت به کاربران عادی متمایز نبود اول فکر کردم که کاربر عادی بودید و مدیریت تمام پستهای شما رو حذف کرده است. بعد با کلیک های متوالی و دستی نوشته شما رو پیدا کردم و دیدم اسم شما supprot است نه support، به هر شکل خوشحال شدم و گفتم که اگر اشتباهی شده نام را تصحیح کنید...
دومین نکته در مورد راه حل پیشنهادی شما در مورد شماره یک که فرمودید use a proxy server تیک نداشته باشد، مساله اینه که اگر تیک داشته باشد و ف ی ل هم غیر فعال باشد کلا اینترنتشان قطع خواهد بود و هیچ سایتی را نمیآورد.
با سلام
حق با شماست
ممنون از توجهتان. اصلاح می شود.
مشکلی که وجود دارد این است که سایت ماکرومدیا و ادوبی نرم افزار فلش پلیر را به کاربران ایرانی نمی دهند! ولی وقتی با شیلترفکن وار می شوید شروع به دریافت آن می کند که حجم زیادی دارد. حدس می زنم بخشی از کندی سایت به این مساله مربوط باشد.
while (true){x = google(x) ? x : null; }
با سلام مجدد حضور Support عزیز،
در مورد دریافت و نصب برنامه فلش پلیر حق با شماست ولی پنهانی اینکار را انجام نمیدهد و پیغامی میدهد که آیا آنرا دانلود کنم و ... به منهم پیغام داد و تایید کردم و دانلود و نصب کرد.
همانطور که نوشتم من قبلا آخرین ورژن فلش پلیر را هم نصب کردم و مشکل حل نشد. تاکید میکنم که در سایت های دیگری که کلی تبلیغ فلش دارند، نمونه اش را قبلا گفتم: www.asriran.com که تمامی تبلیغ های سمت چپش از نوع فلش هست، مشکلی ندارم ولی هر بار که در نی نی سایت آبجکت فلش گذاشتید این مشکلات بوجود آمده.
یادمه خیلی وقت پیش یکبار بالای صفحه ها فلش گذاشتید که همیشه مشکی بود و سایت خیلی کند شد و یکبار هم که سمت راست صفحه ها گذاشتید.
با توجه به این اطلاعات امیدوارم بتوانید منشا مشکل را پیدا نمایید.
از وقت و توجه شما ممنونم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687