2737
2739
سلام بچه ها نی نیه من بیشتر از یک سینه شیر میخوره می‌ترسم گرسنه بمونه. همینطور یک سینم از اون یکی کوچکتر شده . کسی تا حالا این مشکلو داشته چه راهکارایی برای حل این مشکل بلدین؟؟؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
علتش به نظر من راحت بودن مادر یا بچه در خوردن از یک سینه است. من هم دوره ای این مشکل را داشتم گاهیی یکی دو روز از یک سینه نمی خورد. اما کم کم و با گول زدنش بوسیله چیزی که دوست داره مثل آب قند می شه اون یکی را هم داد.
خوش به حالتون
پسر من الان یک سال و نیمه شه ولی هنوز یه سینمو میخوره!!
8 ماه پیش شبها تو خواب اون یکی رو میدادم ولی بعد از اون دیگه حریفش نشدم!
تازه هنوز سینه ام شیر داره...
اگر زن دیگری مرد شما را دزدید، هیچ انتقامی بهتر از آن نیست که بگذارید نگهش دارد!"مردان واقعی دزدیده نمیشوند"[smiley]s/sm_17.gif[/smiley]
2740
نی نی 1 ساله ی منم همینطوره اون سینه رو که نمیخوره خیلی کوچیک شده کم کم هم داره خشک میشه ضایع هم شده دیگه یکی کوچیک یکی بزرگ((: حالا این مهم نیست میترسم برای نی نی ضرر داشته باشه آخه میگن هر سینه یه جور مواد غذایی و ویتامین ها رو میرسونه شبها هم زیاد زورم بهش نمیرسه به نظرتون براش ضرر نداره اگه بذارم همینطوری خشک بشه؟
آقا دلداه ات این روزها حال خوبی ندارد ... لطفا نگاهش کن ... خوب میداند رو سیاه ست اما ، کجا رود ؟ وقتی ... جز شما مهربانتر سراغ ندارد ... کجا رود؟ کجا رود؟؟؟؟؟؟ یا امام رضا...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687