2109
این هفته در مشهد، تهران، شیراز و اردبیل

این هفته در مشهد، تهران، شیراز و اردبیل

1397/02/11 بازدید1599
اگر برای تجربه‌ یک آخر هفته هیجان‌انگیز آماده هستید ما برای شما پیشنهادهای ویژه‌ای داریم. از شتابی که گذر عمر دارد غافل نشوید و از لحظات بهترین خاطره‌ها را بسازید. البته ناگفته نماند که همه‌ این تفریحات، با جمع‌های خانوادگی یا دوستانه دل‌چسب‌تر خواهد بود. پس حتماً آن‌ها را برای همراهی تشویق کنید. باور کنید تمام امکاناتی که این روزها در کنار و گوشه شهرها برای شما فراهم‌شده، روحیه را تقویت و هیجان شمارا بالا می‌برند.

آسمان را بغل کنید / زیپ لاین در پارک کوهستانی دراک شیراز

اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از ارتفاع و ورزش را با استفاده از بهترین و به‌روزترین تجهیزات یکجا لمس کنید، زیپ لاین در پارک کوهستانی دراک را از دست ندهید؛ ورزشی هیجان‌انگیز که حس پرواز همراه با هیجان را به دنبال دارد. این ورزش اصلاً پیچیده نیست. چون در ابتدا شمارا به یک قرقره می‌بندند و روی یک سیم بکسل که بالای محوطه قرارگرفته رها می‌کنند تا بعد از طی مسیر 1200 متری به آن‌طرف از مسیر برسید. با زیپ لاین پارک کوهستانی دراک شیراز در ارتفاع ۲۰۰ متری پرواز می‌کنید و به‌سادگی آسمان را به آغوش می‌کشید. این زیپ لاین در شیراز برای استفاده آقایان، بانوان و کودکان زیر ۹ سال به همراه والدین فراهم است.

به مهمانی کتاب‌ها بروید / نمایشگاه کتاب تهران

یک اتفاق بزرگ با کلی مهمان درراه است. دنیایی از کتاب منتظر هستند تا با شما همراه شوند. سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از 12 اردیبهشت به مدت 10 روز میزبان شماست تا شما بهترین خواندنی‌ها از ایران و جهان را برای خود انتخاب کنید. این نمایشگاه امسال با شعار «نه به کتاب نخواندن» در مصلی امام خمینی تهران برپاشده است و همه امکانات لازم برای راهنمایی، دسترسی و لذت بردن از یک فضای فرهنگی برای شما و خانواده‌ها را فراهم کرده است. از فضاهای بازی برای کودکان و انواع نمایش‌های عروسکی گرفته تا اینترنت رایگان و معرفی کتاب‌ها با حضور نویسندگان به نام. پس این آخر هفته تا هنوز خیلی شلوغ نیست از رفتن به نمایشگاه کتاب غافل نشوید.

توانایی‌های کودک را پرورش دهید/ کاربازیا در برج میلاد

شهر مشاغل کودکان کاربازیا همین امسال در طبقه منفی یک برج میلاد تهران افتتاح‌شده است. مجموعه‌ای که با الگو گیری از تجربیات موفق جهانی و با توجه به شرایط فرهنگی، ملی و مذهبی کشور ما طراحی و بهره‌برداری شده است. در این فضا که برای کودکان 3 تا 13 سال فراهم‌شده بچه‌ها کار در قالب مشاغل مختلف و شبیه‌سازی‌شده را به‌صورت تلفیقی همراه بازی و سرگرمی تجربه می‌کنند. شغل‌هایی مانند کار با صنایع‌دستی، خانه آشپزی، آزمایشگاه، اداره پست، کار در بیمارستان، هواپیما، فروشگاه، آتش‌نشانی و حتی استودیو خبر، پلیس، مکانیکی، شهرک آزمایش (رانندگی)، تماشاخانه، شن‌بازی و روباتیک که محور و هدف اصلی آن رشد و پرورش توانایی‌های فردی و جمعی کودک است. حضور این مجموعه محبوب و موفق را برای این آخر هفته فراموش نکنید.

 

در شورابیل قایق‌سواری کنید/ دریاچه شورابیل اردبیل

شورابیل یکی از زیباترین دریاچه‌های اردبیل است که حتی بیش از دریاچه ارومیه قدمت دارد؛ اما این تمام ماجرا نیست چون دور و اطراف این دریاچه با طبیعتی چشم‌نواز، سراسر تفریح و هیجان است. البته به‌علاوه اینکه هرسال د‌ه‌ها هزار گونه پرنده مهاجر در نیمه دوم آبان ماه زیبایی این تالاب طبیعی را دوچندان می‌کند. این دریاچه با اسکله‌ای معروف امکانات تفریحی و ورزشی و فرهنگی بسیاری دارد که قایقرانی، پیست دوومیدانی، پیست دوچرخه‌سواری، باغ‌وحش و یک شهربازی از محبوب‌ترین آن‌هاست. شورابیل تنها دریاچه داخل شهری در ایران است که برای تفریح آخر هفته‌ها یک اتفاق خوب محسوب می‌شود.

تفریحی سوارکاری کنید / سوارکاران سوران مشهد

اسب‌سواری از آن رشته‌های ورزش محبوب و پرانرژی است که بد نیست برای محک زدن میزان علاقه خود یا فرزندتان به این ورزش، حتماً یک‌بار برای تفریح هم که شده سوار این حیوان نجیب شوید و دوری در پیست بزنید. شما می‌توانید این هفته در کیلومتر 7 جاده سوران مشهد، امام رضا 1 زیر نظر مربیان مجرب ساعتی از سوارکاری لذت ببرید و تا مدت‌ها از هیجان آن بگویید. کودکان ۲ تا ۷ سال هم می‌توانند این هیجان را تجربه کنند پس‌ازاین اتفاق ویژه هم استقبال کنید و همراه خانواده آخر هفته‌ای متفاوت را با سوارکاری بگذرانید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

بدون رییس جمهور چه خواهد شد؟

نوشته

1 روز پیش
|
7547 بازدید

چه آبمیوه‌هایی برای نوزادان بهتره؟

نوشته

1 هفته پیش
|
8538 بازدید

نی نی کست

نوشته

3 روز پیش
|
4931 بازدید