2109
آخر هفته در یاسوج، تهران، اردبیل و کرمانشاه

آخر هفته در یاسوج، تهران، اردبیل و کرمانشاه

1398/03/22 بازدید1558

تابستان و روزهای گرم آن در راه هستند پس تا هنوز بوی بهار در فضا هست طبیعت گردی کنید و خاطرات تازه‌ای را در کنار هم بسازید. پیشنهادهای ما شاید در انتخاب مسیری دیدنی و تفریحی متفاوت به شما کمک کند.

قدم به دنیایی متفاوت بگذارید / آخر هفته تفریح در تنگ تامرادی یاسوج

حتما دوست دارید که در کنار رودخانه‌ای خروشان قدم بزنید،گوش به صدای پرندگان بسپارید و از تماشای زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید.در این پیشنهاد مناظری بهشتی در انتظار شما هستند تا به دنیایی متفاوت قدم بگذارید. جاده‌ای پر پیچ و خم شما را از میان جنگل‌های بلوط عبور می‌دهد و در همین مسیر چشمتان به سنجاب‌های بازیگوش ایرانی خواهد افتاد که برای جمع کردن بلوط به سراغ این درختان آمده‌اند.البته این شروع ماجراست چون کمی جلوتر تنگ تامرادی که به جرات شاهکاری از دست نقاش طبیعت است انتظار شمار را می‌کشد. جایی پوشیده از درختان و پوشش گیاهی سرسبز و حوضچه‌ها و آبشارهای کوچک و بزرگ که هر یک جلوه ی خاص خود را دارند. در برخی قسمت‌های تنگ تامرادی غارهایی وجود دارند که آب از میان آنها گذر می‌کند. آبشارهای بلند، چشمه بلوط عسلی و تفرجگاه سرسبز و زیبای این منطقه میزبان خوبی برای شما خواهد بود. این آخر هفته تنگ تامرادی در استان کهگیلویه و بویراحمد، 50 کیلومتری غرب یاسوج را برای تفریح از دست ندهید.

یک پیک نیک دلچسب / آخر هفته در بوستان جوانمردان تهران

بوستانی وسیع و زیبا که جای جای آن با مجسمه‌هایی از مشاهیر ایران زمین مزین شده است.در اینجا تا چشم کار می‌کند سرسبزی و طراوات در حاشیه رودخانه و طبیعت وجود دارد.پس اگر برای یک ناهار یا شام دورهمی دلچسب به دنبال پهن کردن بساط پیک نیک حسابی در کنار خانواده یا دوستان هستید حتما این بار بوستان جوانمردان را انتخاب کنید. در اینجا مجموعه‌ای از بازی و سرگرمی‌های متنوع با زمین‌های بازی وسیع وجود دارد تا شما یک روز کامل را تفریح کنید. از طرفی وجود سایت شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی، باغ گیاه‌ شناسی، آبنمای موزیکال، خانه سلامت و برکه پرندگان هم می‌تواند لحظات بانشاطی را برای شما فراهم کند. این آخر هفته برای رفتن به بوستان جوانمردان و بازدید از بیش از 300 تندیس مشاهیر برنامه ریزی کنید.

تجربه ای جدید در کنار حیوانات / آخر هفته در پارک نوازش زووفان اردبیل

این آخرهفته هم اتفاق تازه‌ای را تجربه کنید و هم تفریح کنید.حتما شما هم همیشه حیواناتی غیر از سگ و گربه را از دور یا بیشتر در فیلم‌ها مشاهده کرده‌اید اما داستان از این قرار است که باید این بار از نزدیک،یعنی نزدیک‌تر از آنچه فکر می‌کنید،حیوانات دوست داشتنی را بغل بگیرید و با ترس خود مبارزه کنید.جای هیچ نگرانی هم نیست چون همه حیوانات واکسینه شده و تحت نظر دامپزشکی و محیط زیست هستند.در پارک نوازش زوفان هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی وجود ندارد و حتی کودکان هم می‌توانند د 70-80 درصد حیوانات قابل لمس این مجموعه را در بغل بگیرند.ابن یک تجربه جدید است که در تعطیلات پیش رو می‌توانید از آن لذت ببرید و ساعت‌ها از بودن در فضایی شبیه سازی شده اط حیات وحش لذت ببرید.

ییلاقی بهشتی میزبان شماست / آخر هفته در روستای ساتیاری کرمانشاه

ساتیاری نام یک روستاست که به محض دیدن عکس‌های آن توصیفی به جز یک بهشت دیدنی نمی‌توان از آن داشت.این تعطیلات چند روزه آخر هفته فرصت خوبی است تا از دل شهر بیرون بزنید و به طبیعت بکر و ییلاقی این روستا بروید.به ویژه در فصل بهار که پر از درختان متنوع و دارای سرسبزی چشم‌نوازی است.قدم زدن در باغات فراوان و مهمان نوازی اهالی این روستا که با لباس‌های محلی آمد و شد می‌کنند بسیار روح نواز است. تقریبا تمام کوچه‌های این روستا سنگ‌فرش است و چشمه آب بسیار خنک و دلچسبی هم در مسیر دشت وجود دارد که اطراق در جوار آن خاطره انگیز خواهد بود.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
6596 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
7454 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

5 روز پیش
|
5132 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

5 روز پیش
|
5109 بازدید