2109
ایده‌هایی جالب برای داشتن کیک‌های هیجان‌انگیز

ایده‌هایی جالب برای داشتن کیک‌های هیجان‌انگیز

1396/07/18 بازدید1136
شاید برایتان پیش‌آمده که هنگام سفارش کیک تولد دچار تردید شده‌اید یا از طرح‌های قدیمی آلبوم‌های شیرینی فروشی‌ها خوشتان نیامده است. درصورتی‌که در آینده‌ای نزدیک تولدی در پیش دارید و از طرفی می‌خواهید کیک متفاوتی داشته باشید چند پیشنهاد خوب برایتان داریم. روز جهانی تزئین کیک بهانه خوبی است تا این ایده‌ها را در نظر بگیرید و در زمان مشخص از آن‌ها استفاده کنید.

کیکی برای عاشقان شکلات

اگر جزو افرادی هستید که با دیدن شکلات‌های خوشمزه به‌شدت هیجان‌زده می‌شوید پیشنهاد می‌شود که این مدل کیک‌های ترکیبی را سفارش دهید. اگر از برند شکلات خاصی خوشتان می‌آید سعی کنید آن‌ها را به کیکتان راه دهید. به‌‌هرحال روز تولد زمانی است که باید بیشترین توجه را به خودتان داشته باشید. اگر با دیدن شکلات خوشحال می‌شوید بدانید که این ایده برای شما بهترین است.
 

کیک شکم پر

این هم ایده جالب دیگری است که می‌تواند با غافلگیری مهمانان همراه شود. در این روش داخل کیک با شکلات و بیسکوییت‌های مختلف پر می‌شود و بعد از برش زدن، محتویات شکم بیرون می‌ریزند. مهمانان که از شکم کیک شما خبر ندارند! درنتیجه به‌شدت خوشحال و هیجانزده می‌شوند!
 

خانم‌های شیک این مدل‌ها را می‌پسندند

کیف و کفش جزو لوازمی است که بیشتر خانم ها عاشقش هستند. اگر شما هم از این قبیل خانم ها هستید، کیف تولدتان را متناسب با این سلیقه سفارش دهید. بعضی از قنادها این قبیل کیک‌ها را به قدری طبیعی می‌سازند که در نگاه اول ممکن است درمورد کیک بودنشان دچار تردید شوید!
 

لوازم‌آرایش‌های خوردنی

لوازم آرایش نیز جزو لوازم ضروری بیشتر خانم هاست که نمی‌توانند از آن دست بکشند. در صورتی‌که می‌خواهید کیک شما یک میز آرایشی کوچک و بامزه باشد این ایده‌های متفاوت را اجرا کنید.
 

شخصیت‌های محبوب درکارتون‌ها

شخصیت های کارتونی گزینه‌ جذابی برای کیک‌های فانتزی هستند. با ایده گرفتن از آنها می توانید کیک‌های تلفیقی جالبی سفارش دهید. حتی می‌توانید در یک اقدام جالب جمعی از حیوانات والت دیزنی را در باغ وحشی کنار هم یا هر کدام را در ترکیب با سایر شخصیت‌ها روی کیک قرار دهید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها