2109
چرا زنان بهترین تصمیم گیرنده برای سفر هستند؟

چرا زنان بهترین تصمیم گیرنده برای سفر هستند؟

1395/03/22 بازدید423

نی نی سایت: سفر لذت بخش است، اما لذتی که دردسرهای خاص خودش را دارد.‌ کجا برویم، کی بلیط هواپیما بگیریم، از کجا بگیریم، هتل برویم یا خانه‌ی اقوام و کلی سوال‌های دیگر که احتمالا همه‌ی شما با آن‌ها درگیر بوده‌اید.
این دغدغه‌ها اما برای یک طیف از مسافران بیشتر و قوی تر بوده؛ زنان خانه‌دار. آنها احساس مسئولیت قوی‌تری دارند، به جزییات بیشتر توجه می‌کنند، حواس‌شان به صرفه‌جویی مالی است و می‌خواهند در سفر بیشتر خوش بگذرد و ایمن‌تر باشند. زنان خانه‌دار همچنین وقت بیشتری برای پیدا کردن اطلاعات سفر می‌گذارند و به افراد بیشتری درباره‌ی جزییات سفر و تجربه‌هایشان حرف می‌زنند.
این کنجکاوی و جستجوگری این روزها که تکنولوژی بیش از هر زمان دیگر میهمان خانه‌ها شده، حس وسیع تری پیدا کرده است. روزانه آنها در کانال‌های تلگرام دنبال بهترین قیمت بلیط می‌گردند، سریع‌ترین راه تهیه‌ی بلیط را چک می‌کنند، وضعیت آب و هوا را، مراکز خرید و تجربه‌های خوشمزه‌ی مقصد را.
در این میان توجه این طیف به عنوان مهم‌ترین رهبران سفرهای خانوادگی روز به روز به خرید آنلاین بلیط بیشتر شده است. یک روش سریع و صرفه‌جویانه که امن است، وقت اندکی می‌گیرد، امکان انتخاب دارد و می‌شود به سرعت درباره‌اش مشورت کرد و نظر خواست.
در واقع اگر چند سال پیش از کسی می‌پرسیدیم که آیا می توان ظرف چند ثانیه محل‌های اقامت را در فلان نقطه دنیا رزرو کرد و بلیط هواپیما را در خانه سفارش داد، احتمالا با تعجب او مواجه می‌شدیم. اما این موضوع، امروز به یکی از متداول‌ترین فعالیت‌های مردم روزگار ما تبدل شده است.
امروز و با گسترش استفاده از اینترنت و ابزارهای آن، خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل راحت شده‌ است. وب‌سایت‌هایی برای کمک به ما در این زمینه راه اندازی شده‌اند که می‌توان به راحتی با مراجعه به آن از قیمت بلیط هواپیما برای مقصد خود مطلع شد و آن را رزرو کرد.
سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما، علی‌بابا دات آی آر، یکی از معتبرترین سایت‌ها در این حوزه است. با مراجعه به این سامانه به راحتی و بدون صرف هزینه و تنها با چند کلیک می‌توانیم همه‌ی پروازهای مناسب شهر مقصدمان را بررسی کنیم و با خیالی راحت‌تر و مطمئن‌تر، آن را انتخاب کنیم و بعد از آن با چند کلیک ساده‌ی دیگر و به راحتی برای هر تاریخی که بخواهیم بلیط خود را خریداری کنیم.
سامانه‌ی www.alibaba.ir جزء برترین و اولین سامانه‌های فروش بلیط هواپیما (سیستمی و چارتر) است که با ایجاد، امکان جستجو، رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما، بر روی کلیه‌ی خطوط هواپیمایی موجب شده تا کاربرانش از راحت‌ترین و ایمن‌ترین راه‌های ممکن به خواسته‌ی خودشان برسند.
شما در تمامی ساعات شبانه‌روز که قصد خرید بلیط هواپیما داشته باشید، می‌توانید به سایت خرید آنلاین بلیط هواپیمای علی‌بابا مراجعه و پرواز خود را جستجو و رزرو کنید.
داشتن سفری مطمئن با قیمت مناسب، یکی از آن مواردی است که کیفیت زندگی را بالا می‌برد و این سایت تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین امکانات را ارائه کند تا کاربرانش از لحظه‌لحظه‌ی سفر لذت ببرند.
سایت علی‌بابا، امکان جستجو در میان پروازهای تمام خطوط هوایی ایران و خطوط هوایی معتبر خارجی، مشاهده‌ی قیمت هر پرواز و خرید کاملاً آنلاین را در کنار هم برای مسافران به وجود آورده است. در این سامانه در هر لحظه که مسیر و زمان مورد نظر خود را برای پرواز جستجو کنید، وضعیت لحظه‌ای پروازها نمایش داده می‌شود و می‌توانید بلافاصله برای خرید بلیط اقدام کنید.
با توجه به آنلاین بودن فرآیند خرید، سرعت و دقت بالا از مزایای این وب‌سایت است. در www.alibaba.ir امکان استرداد آنلاین و آنی بلیط هم وجود دارد و کاربران می توانند بلیط خود را کنسل کنند و جریمه‌ی کنسلی نیز به صورت آنی به حساب کاربر برگردانده می‌شود.


منبع: سایت علی بابا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
8205 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
5753 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

6 روز پیش
|
5305 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
5216 بازدید