2109
بهترین تصمیم برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

بهترین تصمیم برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

1401/06/17 بازدید564

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و راه حلی برای رفع موهای زائد هستید، روش های قدیمی را کنار بگذارید و روی دستگاهی با فناوری نوین سرمایه گذاری کنید که امروزه بیشتر به عنوان لیزر شناخته می شود.

آیا تا به حال با موی زائد مشکل داشته اید؟ آیا تا به حال سعی کردید از شر آنها خلاص شوید؟ امروزه بسیاری از روش های قدیمی رفع موهای زائد مانند تراشیدن، کندن، کرم موبر، اپیلاسیون، بند انداختن و غیره در دسترس هستند. بسیاری از افراد یکی از روش های ذکر شده را امتحان کرده اند. اما نتایج حاصل از آنها آنطور که انتظار می رود نیست. دشواری های روش های قدیمی مردم را خسته کرده است. بنابراین، امروزه بیشتر مردم به لیزر موهای زائد روی آورده‌اند که نوید جلوگیری از رشد موها را برای همیشه می‌دهد. برداشتن حرفه ای مو در واقع بسیار گران است. اما خوشبختانه، ما می‌توانیم چندین دستگاه لیزر موهای زائد را در بازار پیدا کنیم که مقرون به صرفه‌تر و کارآمدتر در رفع موهای زائد عمل میکنند. بنابراین اگر شما آماده هستید که در مشکلی که اکثر مردم با آن درگیر هستند سرمایه گذاری کنید میتوانید به خرید دستگاه لیزر موهای زائد اقدام کنید. برخی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد را که با نیازهای شما مطابقت داشته باشند را در این مقاله بیابید.

لیزر موهای زائد چیست و چگونه عمل میکند؟

دستگاه های لیزر موهای زائد به گونه طراحی شده اند که باعث داغ شدن پیاز مو و آسیب دیدن فولیکول‌ها شود. فولیکول‌ها ارگان کوچکی درون پوست هستند که وظیفه ساخت مو را بر عهده دارند. با آسیب دیدن فولیکول و پیاز مو، رشد مو متوقف می‌شود و پوستی عاری از موی زائد را برایتان به ارمغان می آورد. با این حال ممکن است مو‌ها دوباره رشد کنند به خصوص در مواردی که فولیکول به درستی آسیب ندیده است. برای همین توصیه میشود برای نتیجه گیری بهتر این عمل را در کلینیک و زیر نظر دکتر متخصص انجام دهید.

عکس1 نحوه عملکرد لیزر

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم به عنوان یک تکنولوژی تکامل یافته، امکان بکارگیری هر 3 طول موج را در طول درمان دارا می باشد، از مزایای این تکنولوژی دستیابی به نتایج عالی با توجه به عملکرد منحصر به فرد هر طول موج می باشد. دستگاه های قدیمی و ابتدایی تک موج بودند اما دستگاه های امروزه دارای سه طول موج شده اند.

  • الکس ۷۵۵ نانومتر
  • دایود ۸۰۸ نانومتر
  • اندیگ ۱۰۶۴ نانومتر

در دستگاه های لیزر بدلیل اینکه هر چقدر طول موج بالاتر می رود جذب ملانین کمتر می شود، با افزایش طول موج، عمق نفوذ بیشتر میشود. یعنی طول موج اندیگ عمق نفوذ بالاتری نسبت به طول موج الکس دارد. این امر بخاطر نمودار جذب طول موج می باشد. بنابرین:

  • طول موج الکس معمولا برای تایپ های پوستی روشن با موهای بلوند است (اروپایی ها).
  • طول موج دایود یا ۸۰۸ نانومتر یا ۸۱۰ نانومتر. برای تایپ های پوستی 3 و 4 (ایرانی ها خاورمیانه ای ها) است.
  • برای تایپ پوستی کاملا قهوه ای. یا سیاه طول موج اندیگ استفاده می شود.

در حال حاضر این دستگاه در دو مدل 1200 وات و 1600 وات توسط آرگون مدیکال در بازار عرضه میشود. این دستگاه در تکنولوژی جدید خود دارای هندپیس هوشمند. نیز میباشد که با استفاده از بلوتوث به دستگاه متصل میشود. شما همچنین میتوانید تنظیمات موجود بر روی دستگاه را از طریق ال سی دی موجود در پشت هندپیس نیز تغییر دهید.

 

مجموعه ارگون مدیکال

برند ارگون مدیکال نام تجاری شرکت ارمان گیتی ویرا نوین هست که در زمینه تولید لیزر های موهای زائد فعالیت دارد. ارگون مدیکال از مجموعه های معتبر در زمینه تامین تجهیزات پزشکی است که بر تولید دستگاه های لیزر موهای زائد تمرکز کرده است. این شرکت با اتکا به سرمایه انسانی متخصص خود توانسته است در مدت کوتاهی به یکی از شرکت های خوش نام و معتبر این عرصه تبدیل شود.

تجربه بالا و موثر متخصصین آرگون مدیکال در زمینه تجهیزات پزشکی ، منجر به شناسایی، طراحی و تامین برترین تجهیزات رفع موهای زائد شده است. تعهد در خدمات پس از فروش از اولویت های اصلی آرگون مدیکال است. با اینکه احتمالا نیازی به خدمات گارانتی در دستگاه های این شرکت به علت کیفیت بالا، نیست اما با این وجود ارگون مدیکال خود را موظف می داند به ازای دستگاهی که ارائه میکند، در کنار مشتریان خود باقی بماند و مشتریان خود را از هرگونه نیاز به قطعات و پشتیبانی تامین نمایداین شرکت جهت تامین قطعات خود از معتبرترین شرکت های این حوزه استفاده میکند و با توجه به در اختیار داشتن نیروهای متخصص اقدام به انتخاب و گزینش بهترین قطعات خاص با توجه به نیاز بازار می نماید.

مزیت های دستگاه لیزر تیتانیوم 1200 وات و 1600 وات

تفاوت دستگاه های 1200 وات و 1600 وات در توان خروجی آنها و لیزر بار هندیپس است که در 1200 وات دارای 12 بار و در 1600 وات دارای 16 بار است. دستگاه لیزر تیتانیوم، به دلیل داشتن توان خروجی هندپیس قدرتمند، به سادگی هر چه تمام تر انواع و اقسام موهای زائد را در هر حجمی و در هر ضخامتی از بین می برد. همچنین به دلیل دارا بودن سه طول موج برای هر شش تایپ پوستی مناسب است. این دستگاه ها همچنین دارای خنک کنندگی داخلی بوده و نیازی به خنک کننده های مجزا و خارجی ندارد. این خنک کنندگی فوق العاده قوی از سه مرحله تشکیل شده و از سوختن لیزربار هندپیس شما و آسیب رسیدن به قطعات دستگاه شما جلوگیری میکند. همچنین بیماران شما لیزری بدون درد و آسوده را در کلینیک شما تجربه خواهد کرد.

همچنین میتوانید لیستی از ویژگی های این دستگاه ها را مشاهده کنید:

  1. اپلیکاتور هندیپس دارای سری مخصوص گوش و بینی برای دسترسی به نواحی خاص
  2. دارای فیلتر اب قابل تعویض به همراه فیلتر اضافه در کنار دستگاه
  3. لیزربار موثر
  4. عملکردی باورنکردنی با قدرت نفوذ بالا
  5. دارای خنک کننده قوی دارای سسیستم کولینگ سه حالته
  6. بدون نیاز به مواد مصرفی
  7. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  8. قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه

 

دفتر مرکزی ارگون مدیکال واقع در شهر تهران و محله یوسف آباد است. شما همچنین میتوانید، با مراجعه حضوری، به شرکت از مشاوره رایگان استفاده کنید و اقدام به خرید دستگاه لیزر تیتانیوم کنید.

نشانی: تهران، یوسف آباد، خیابان اکبری(مستوفی)، بالاتر از خیابان 31ام، روبروی خ 33ام، پلاک 83.

شماره تلفن ثابت: 02188700444

خانم مولایی مدیر بازاریابی و فروش: 09129683517

خانم شریعتی: 09129559657

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
8205 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
5753 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

6 روز پیش
|
5305 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

6 روز پیش
|
5216 بازدید