2109
راهنمای خرید تشک رویا + نکات طلایی

راهنمای خرید تشک رویا + نکات طلایی

1 هفته پیش بازدید101

خرید تشک رویا انتخاب مهمی است که هر فرد در طول زندگی خود حداقل یکبار آن را تجربه کرده است و نیاز است که قبل از خرید تشک رویا دقت و توجه کافی را داشته باشیم تا تشکی مناسب با شرایط جسمانی خود خریداری نمائیم زیرا مناسب بودن تشک است که موجب آرامش، راحتی و از همه مهم تر سلامت شما می شود.
برند تشک رویا به عنوان یکی از قدیمی ترین، معتبرترین و محبوب‌ترین برندها در عرصه تشک‌ می باشد. این برند با سال‌ها تجربه و تلاش در زمینه تحقق رویاهای خواب به طور مداوم، توانسته است تشک هایی با بهترین متریال روز دنیا و استاندارد تولید کند که علاوه بر ارائه حمایت لازم به بدن، شما را به یک سفر عمیق و شیرین به دنیای خواب می‌برد.
در این راهنما با ما همراه باشید تا ضمن معرفی برندی مطرح و معتبر همچون برند تشک رویا، انواع مختلف تشک رویا را توضیح دهیم تا بتوانید خرید مطمئن و خوبی پیش رو داشته باشید.

خرید تشک رویا با گارانتی اصلی، ارسال رایگان و پرداخت درب منزل در فروشگاه خوابکو

ابتدا نکاتی که قبل از خرید تشک رویا باید درنظر داشته باشید را توضیح می دهیم و شما نیز قبل از تصمیم گیری به این سوالات پاسخ دهید:

اولین نکته این است که کمردرد یا دیسک کمر دارید یا نه؟

اگر مشکل ستون فقرات، کمردرد شدید یا دیسک کمر دارید تشک شما باید تمام طبی و بدون فنر باشد که تشک طبی رویا مدل های مدیکال هستند.
اما اگر کمردرد ندارید یا کمردردتان خفیف است، مدل های طبی فنری برای شما مناسب است که مدل های طبی فنری به دو دسته مجزای تشک طبی فنری منفصل (مدل های اولترا) و تشک طبی فنری متصل (مدل های بونل) مناسب شما می باشد.
این یک توضیح کلی برای پاسخ به سوال بالا و فهمیدن نوع تشکی است که باید تهیه کنید. اما تشک طبی رویا و تشک طبی فنری رویا هرکدام چه ساختاری دارند و تفاوتشان در چیست؟ میزان نرمی و سفتی هرکدام چقدر است؟ در ادامه توضیح خواهیم داد.

تشک طبی رویا

تشک طبی رویا، تشک هایی هستند که معمولا با نام تشک ارتوپدیک یا مدیکال هم شناخته می شوند و همانطور که از نامشان پیداست برای افرادی که مشکلات ستون فقرات، دیسک کمر و کمردرد دارند مناسب است. در تولید این نوع تشک ها از فنر استفاده نشده است و معمولا از فوم و اسفنج استفاده شده است. به همین علت تشک طبی رویا سطح سفت تری نسبت به تشک طبی فنری رویا دارد. ساختار و میزان سفتی سطح تشک طبی رویا به گونه ای است که هنگام خواب بتواند از بدن و ستون فقرات شما به خوبی محافظت کند، سفتی و نرمی تشک های طبی رویا اینطور نیس که بیش از حد نرم باشد که فرد را در خود غرق کند و نه آنقدر سفت که فرد بعد از خواب در طول روز احساس درد در تمام نقاط بدن خود داشته باشد.
تشک طبی رویا با خاصیت های فراوانی که دارند باعث شده است که بسیاری از متخصصان ارتوپد این تشک را به بیماران خود معرفی کنند.
تشک های طبی رویا در 5 مدل مختلف زیر تولید می شوند که این 5 مدل دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند و به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  1. تشک رویا مدیکال پلاس
  2. تشک رویا مدیکال 1
  3. تشک رویا مدیکال 2
  4. تشک رویا مدیکال 3
  5. تشک رویا مدیکال 4

تشک طبی فنری منفصل رویا

تشک طبی فنری منفصل رویا از جدید ترین تشک های موجود در بازار می باشد که ساختار این نوع تشک ها به گونه ای است که فنرها به صورت جداگانه در پاکت های مخصوص قرار گرفته اند. بنابراین مستقل بودن فنر ها باعث متمایز شدن این نوع تشک شده است. تشک طبی فنری منفصل رویا نسبت به تشک طبی نرم تر می باشد و برای افرادی که کمردرد ندارند یا کمردرد خفیف دارند مناسب است. تشک فنر منفصل رویا لرزش و ارتعاش را به قسمت های دیگر منتقل نمی کند و باعث بالا رفتن کیفیت تشک می شود. تشک فنر منفصل نسبت به تشک های طبی و تشک های فنر متصل ارتفاع و گارانتی بیشتری دارند. در صورتی که قصد خرید تشک دونفره دارید پیشنهاد ما به شما تشک طبی فنری منفصل رویا می باشد.

تشک های طبی فنری منفصل رویا در 6 مدل مختلف زیر تولید می شوند که این 6 مدل دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند و به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  1. تشک رویا اولترا پلاس
  2. تشک رویا اولترا 1
  3. تشک رویا اولترا 2
  4. تشک رویا اولترا 3
  5. تشک رویا اولترا 4
  6. تشک رویا اولترا 5

تشک طبی فنری متصل رویا

یکی از قدیمی ترین و مقرون به صرفه ترین نوع تشک های موجود در بازار تشک طبی فنری متصل رویا است. تشک فنر متصل رویا سطح نسبتا نرمی دارد و برای افرادی که کمردرد و ... ندارند، مناسب است. در تشک طبی فنری متصل رویا، تمامی فنرها در سر تا سر تشک به هم متصل هستند بنابراین هیچ یک از فنرها به صورت مستقل عمل نمی کنند و عملکرد هر فنر بر فنرهای دیگر تاثیر می گذارد ، به همین دلیل در این نوع تشک ها انتقال ارتعاش و لرزش از یک سطح به سطح های دیگر تشک انتقال می یابد. تشک هایی با این نوع ساختار بیشتر برای تشک های یک نفره توصیه می شود.

تشک های طبی فنری متصل رویا در 5 مدل مختلف زیر تولید می شوند که این 5 مدل دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند و به ترتیب کیفیت بصورت زیر می باشند:

  1. تشک رویا بونل 1
  2. تشک رویا بونل 2
  3. تشک رویا بونل 3
  4. تشک رویا بونل 4
  5. تشک رویا بونل 5

نکته ی دیگری که باید در نظر داشته باشید وزن شماست.
هر تشک رویا یک میزان تحمل وزنی را دارد. این میزان تحمل وزن به این معنی است که اگر فردی با وزن بالاتر از آن تشک استفاده کند، تشک برای آن شخص نرم تر خواهد بود و طول عمر کمتری خواهد داشت و ممکن است میزان نرمی زیاد برای کمر نیز آسیب زننده باشد.
در نتیجه اگر وزن شما بالا است، هرچه تشک رویا با رده بندی بالاتر را انتخاب کنید برای شما مناسب تر خواهد بود و میزان نرمی و سفتی متعادلی خواهد داشت.
و اگر وزن شما پایین باشد، تشک با رده بندی پایین پاسخگو است و اگر از رده بندی بالانیز انتخاب کنید هیچ آسیبی که کمر و ستون فقرات شما وارد نمی شود و تشک برای شما حالت طبی بیشتری خواهد داشت.

نکته ی بعدی سایز تشک رویا است
هنگام خرید تشک رویا، به سایز تشک هم باید توجه داشته باشید. سایز تخت و تشک خود را باید طبق سلیقه ی شخصی و ابعاد اتاق خواب خود انتخاب کنید زیرا که خرید تشکی با ابعاد بزرگ، برای یک اتاق نسبتا کوچک به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیست.
و اینکه تشک کودک، نوجوان، یک نفره یا دونفره می خواهید؟ در ادامه ابعاد استاندارد تشک کودک، نوجوان، یک نفره و دونفره را توضیح می دهیم.

  • تشک 70 * 130 و 70 * 135 سانتی‌متر : این سایزها مناسب تخت نوزادی می باشند و ابعاد استاندارد تشک نوزاد است.
  • تشک 80 * 180 : سایز استاندارد تشک نوجوان است و مناسب تخت های نوجوان و دومنظوره (نوزاد-نوجوان) می باشد.
  • تشک 200 * 90 سانتی‌متر : سایزاستاندارد تشک یک نفره است و برای افرادی با جثه متوسط و افرادی که فضای زیادی در اتاق خواب خود ندارند، مناسب است.
  • تشک 200 * 100 سانتی‌متر : این سایز تشک تقریبا سفارشی است و تشک یک نفره بزرگ محسوب می شود و برای افرادی با جثه درشت و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک 200 * 120 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک یک و نیم نفره گفته می شود. تشک یک و نیم نفره برای افرادی با جثه درشت یا افرادی که می خواهند همراه فرزندشان بخوابند و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک  200 * 140 سانتی‌متر : به تشک سایز 140، تشک دونفره کوچک گفته می شوند. این سایز تشک برای زوج هایی که فضای کمی در اتاق خواب خود دارند مناسب است.
  • تشک 200 * 160 سانتی‌متر : سایزاستاندارد تشک دونفره است. این سایز تشک به تشک کوئین معروف است و برای تمامی زوج ها مناسب است.
  • تشک 200 * 180 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک کینگ سایز گفته می شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می شود. تشک کینگ سایز برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.
  • تشک 200 * 200 سانتی‌متر : به این سایز تشک، تشک کالیفرنیا کینگ گفته می شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می شود. تشک کالیفرنیا کینگ نیز مانند تشک کینگ برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.

در نهایت بودجه ­‌ای که برای خرید تشک رویا درنظر گرفته اید چقدر است؟

همه ما دوست داریم بر روی بهترین تشک همراه با ویژگی‌های متنوع استراحت کنیم. یکی از بهترین ویژگی های تشک رویا این است که تنوع بالایی در مدل و قیمت تشک دارد و بین تمامی برندهای مطرح در بازار مناسب ترین قیمت را دارد که هر شخص بتواند با هر توان مالی تشک رویا مورد نظر خود را بخرد.
اما هرچه کیفیت تشک رویا بالاتر باشد، به نسبت قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. درنتیجه هنگام خرید تشک رویا، میزان بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید را درنظر داشته باشید. البته انتخاب تشکی ایده‌آل که قیمت آن کمی بیشتر از بودجه شما است، قطعا در طولانی مدت به سود شما خواهد بود.

تشک رویا را از کجا بخرم؟

مراجعه به سایت خوابکو: شما می‌توانید به سایت خوابکو به آدرس khabco.com مراجعه کرده و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید و به‌سرعت اقدام به تحویل گرفتن محصول نمایید.

تماس با کارشناسان ما: شما می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا برای خرید تشک رویا راهنمایی دریافت کنید. برای این منظور می‌توانید از شماره‌های تماس زیر استفاده کنید:

  • شماره تماس: 02128422926
  • شماره تماس: 09981538051
  • شماره تماس: 09013976767
  • شماره تماس: 09120696529

این راهنمای خرید تشک رویا و توجه به نکات طلایی ذکر شده در آن، می‌تواند کمک کند تا شما انتظارات خود از یک تشک خوب و راحت را بدانید و متناسب با آن نیازها، به دنبال مدل مناسب باشید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

5 روز پیش
|
9223 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
7336 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
8711 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5413 بازدید