2109
نحوه استفاده از اسپری‌های دامستوس

نحوه استفاده از اسپری‌های دامستوس

1402/10/25 بازدید472

اسپری دامستوس از قوی‌ترین محصولات شوینده چندمنظوره در بازار به شمار می‌آید و مثل یک چوب جادویی خیلی سریع و راحت کل فضای خانه‌تان را تمیز و خوشبو می‌کنند. این اسپری‌های جادویی قابلیت شویندگی، سفیدکنندگی، لکه‌زدایی و ضدعفونی کردن سطوح مختلف را به آسانی به عهده می‌گیرند. فقط کافیست چند پاف روی سطح کثیفی اسپری بزنید تا به قدرت آن پی ببرید. خوشبختانه از اسپری‌های چند منظوره دامستوس می‌توانید برای تمیز کردن بخش‌های مختلف خانه شامل کف آشپزخانه، سینک ظرفشویی، شیرآلات سرویس بهداشتی، گازهای توکار، هود آشپزخانه، مایکروفر، سطوح کابینت، کاشی و سرامیک استفاده کنید. مهم است بدانید، اسپری چند منظوره دامستوس سبز خاصیت سفیدکنندگی بالایی دارد و برای سطوح رنگی مناسب نیست. با این حال بهترین گزینه برای تمیز کردن کف سرویس بهداشتی و آشپزخانه است. برای اینکه با طرز صحیح استفاده از اسپری های دامستوس بیشتر آشنا شوید این مطلب را گردآوری کردیم تا به شما در استفاده راحت‌تر آن کمک کند.

استفاده از اسپری دامستوس برای برق انداختن سینک ظرفشویی

اگر شما هم جزو افراد خانه داری هستید که تمیزی سینک ظرفشویی برای شما بسیار مهم است و دوست دارید سینک ظرفشویی‌تان همیشه برق بزند؛ ممکن است با دیدن چربی و کثیفی سینک احساس بدی پیدا کنید و از زردی و لکه داخل سینک ظرفشویی شاکی باشید. خوشبختانه اسپری دامستوس بنفش و سبز بهترین تمیزکننده برای سفید کردن، ضدعفونی کردن و  پاک کردن چربی و لکه‌های قدیمی سینک ظرفشویی‌ هستند. اسپری چندمنظوره دامستوس در عرض چند دقیقه همه لکه‌های داخل سینک را تمیز و ضدعفونی می‌کند. چون ترکیبات آن حاوی مواد سفیدکننده قدرتمند است و به همین علت به راحتی هر لکه‌ای را از بین می‌برد. همچنین برای پاک کردن زردی چایی در سینک ظرفشویی، کافیست چند پاف دامستوس را داخل سینک  اسپری کنید و بعد از گذشت چند دقیقه، سینک را خوب بشویید. حالا می‌توانید از سینک براق و تمیز لذت ببرید.

استفاده از اسپری دامستوس سبز برای پاک کردن کف آشپزخانه

آشپزخانه پر رفت و آمدترین نقطه یک خانه است. اعضای خانه برای ریختن چای و قهوه، غذا خوردن یا برداشتن خوراکی از یخچال مرتبا در آشپزخانه تردد می‌کنند. حین آشپزی کردن ممکن است لکه چربی و روغن روی کف آشپزخانه بریزد. بنابراین احتمال لک شدن و کثیفی آشپزخانه، از هر فضای دیگری در منزل بیشتر است. در این شرایط سخت،  اسپری‌های چندمنظوره سطوح دامستوس به کمک شما می‌آیند. برای تمیز کردن  روغن کف آشپزخانه فقط کافیست کمی دامستوس سبز روی محل روغنی اسپری کنید و بعد با یک تی آن را تمیز کنید. می‌بینید که کف آشپزخانه سفیدتر از قبل می‌شود. به طور کلی دامستوس سبز غلیظ‌تر از اسپری بنفش است و خاصیت سفیدکنندگی بیشتری دارد. بنابراین برای شستشوی کف گزینه بهتری محسوب می‌شود و به تمیز شدن کف سنگی، سرامیکی و کاشی کمک می‌کند.

استفاده از اسپری دامستوس بنفش برای ضدعفونی کردن شیرآلات بهداشتی

شیرآلات بهداشتی فضای اصلی زندگی باکتری‌ها و میکروب‌هاست و  با تمیز کردن و ضدعفونی کردن آن سلامتی را به محیط زندگی‌تان بازمی‌گردانید. به‌خصوص تمیز کردن  شیرآلات بهداشتی در محیط‌های تجاری عمومی مثل رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها که  رفت و آمد در آن بیشتر است، باید جدی گرفته شود. اسپری دامستوس بنفش هرگونه قارچ و میکروب را از بین می‌برد و شیرآلات را به خوبی ضدعفونی می‌کند. نحوه استفاده از اسپری دامستوس بنفش به این صورت است که باید مقدار کمی دامستوس را روی شیرآلات اسپری بزنید و بعد از چنددقیقه با آب یا پارچه نمدار آن را تمیز کنید.

استفاده از اسپری دامستوس سبز برای تمیز کردن کف سرویس بهداشتی

کف سرویس بهداشتی را با اسپری دامستوس برق بیندازید. سرویس بهداشتی محلی مساعد برای تجمع قارچ‌ها، میکروب‌ها و لکه‌هاست و جدی نگرفتن نظافت سرویس بهداشتی می‌تواند عواقب ناخوشایندی مثل بیماری داشته باشد. پس باید در نظافت آن بیشتر توجه کنید.  پاک‌کننده چندمنظوره‌ای مثل  دامستوس می‌تواند لکه‌ها و کثیفی‌های کف سرویس بهداشتی را در یک چشم به هم زدن از بین ببرد. اسپری چند منظوره دامستوس سبز به راحتی تمام کف سرویس بهداشتی را تمیز می‌کند. برای استفاده راحت فقط کافیست کمی اسپری روی کف دستشویی بزنید و با برس آن را پخش کرده و بعد از چند دقیقه آبکشی کنید.

استفاده از اسپری دامستوس برای شستشوی کاسه توالت

کاسه توالت بیش از هر جای دیگری منبع لکه و باکتری است و برای نابودی لکه‌ها و قارچ‌های کاسه توالت، اسپری‌های چند منظوره دامستوس بنفش و سبز گزینه مناسبی هستند. از آنجایی که اسپری سبز خاصیت سفیدکنندگی بیشتر و اسپری بنفش قابلیت ضدعفونی کنندگی دارد. دامستوس بنفش نیز خاصیت ضدعفونی و پاک کنندگی مطلوبی دارد و برای لکه‌گیری و ضدعفونی کردن کاسه توالت استفاده می‌شود. چند پاف از اسپری بنفش دامستوس را در کاسه توالت بزنید و بعد از مدتی آن را بشویید. اطمینان داریم که از ب تمیزی و پاکیزگی کاسه دستشویی لذت خواهید برد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها