2109
تفریحات خانوادگی دبی مخصوص بزرگسالان و کودکان کدامند؟

تفریحات خانوادگی دبی مخصوص بزرگسالان و کودکان کدامند؟

1402/01/14 بازدید1615

آیا قصد سفر به شهر شیخ نشین دبی به همراه خانواده را دارید؟ به دنبال مکان های تفریحی مناسب کودکان و بزرگسالان می گردید؟ اگر می خواهید سفری پر هیجان و فراموش نشدنی را برای فرزندانتان و تمامی اعضای خانواده رقم بزنید، ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا با تفریحات خانوادگی دبی مخصوص بزرگسالان و کودکان آشنا شوید. پس ما را در ادامه همراهی کنید.

در سفر به شهری که بهترین پارک های آبی جهان و بلندترین برج ها را در دل خود جای داده، تفریحات بی نظیر و تکرار نشدنی انتظار شما را می کشد. پیش از این که سری به مراکز تفریحی خانوادگی این شهر بزنیم، بگذارید خیالتان را راحت کنم؛ همه ی اعضای خانواده از کودک تا بزرگسال می توانند در این مراکز که در ادامه ذکر خواهیم کرد به یک اندازه لذت ببرند، پس نگران تفریح کودکانتان نباشید. دغدغه دیگری که بسیاری از گردشگران با آن مواجه اند، چگونگی تهیه بلیط های این مکان های تفریحی می باشد. در ادامه سایت دبی دیسکانت را به شما معرفی خواهیم کرد که در تمامی مراحل سفر در کنار شما خواهد بود و همه نگرانی هایتان را به شوق سفر تبدیل می کند. انواع تفریحات دبی کدامند ؟ گردش در بهترین مراکز تفرحی دبی با دبی دیسکانت را بهتر بشناسید و بلیط تخفیف داروتفریحات دبی را تهیه و هزینه های سفر خود را کاهش دهید .

 

دنیای ماجراجویی آی ام جی

به همراه کودکان خود آماده شوید تا سری به مجموعه شگفت انگیز و دنیای ماجراجویی آی ام جی بزنیم. بی شک در انتها یکی از انتخاب های شما، این پارک سرپوشیده و محبوب خواهد بود. آی ام جی با ارائه بازی های شگفت انگیز، بزرگ ترین پارک سرپوشیده دنیا محسوب می شود که اکثریت بازی های آن ساخته شده بر اساس شخصیت های کارتونی می باشند. در این پارک می توانید در کنار کودکان خود لحظاتی مفرح را رقم بزنید. این مجموعه تفریحی دارای هوایی بسیار خنک و مطبوع بوده که شما را در فصل های گرم نیز ترغیب به سفر می کند. از بخش های مختلف این پارک 140 هزار هکتاری، می توان به بخش کارتون نتورک، بخش مارول، بخش ماجراجویی دایناسور، بولوار آی ام جی، مجموعه سینمایی با 12 پرده و رستوران و فروشگاه ها اشاره کرد که سفری کوتاه به یکی از این بخش ها خواهیم داشت:

کارتون نتورک

در این بخش کودکان شما به شخصیت های محبوب کارتون نتورک ملحق می شوند و به بازی می پردازند. بزرگ ترین سینمای 5 بعدی و فروشگاه بن تن در کنار سایر شخصیت های کارتونی، خاطره فراموش نشدنی را برای کودکانتان رقم خواهد زد.

  • Mojo Jojo’s Robot Rampage: در بازی Mojo Jojo’s Robot Rampage با دختران پاور پاف در یک تیم قرار گرفته و به جنگ با ربات های شیطان صفت خواهید رفت.
  • Ben 10 5D Hero Time: اگر به سینمای 5 بعدی علاقه دارید، این بخش را از دست ندهید. در این سینما که از بهترین تجهیزات و تکنولوژی ها ساخته شده، هیجان زیادی با استفاده از جلوه های ویژه خارق العاده هم چون لرزش، باد، اسپری آب و ... برای شما خلق خواهد شد.
  • Adventure Time-The Ride of ooo with finn & jake: اگر دوست دارید در زمان غرق شوید و با فین و جیک همسفر شوید، این بازی را از دست ندهید.
  • The amazing Ride of Gumball: می خواهیم در این بخش با تفنگ های لیزری به همراه دوستان از شهر المور دفاع کنیم و شهر را از دست متصرفان آزاد کنیم.

در صورتی که کودکانتان در این دنیای عجایب گرسنه شدند، می توانید به رستوران های کارتونی آن رفته و غذاهای بین المللی و لذیذ را میل کنید. در این دنیای بازی همه چیز مهیای ساختن روزی بی نظیر برای شما می باشد. آی ام جی شما و کودکانتان را غرق در زمان کرده به گونه ای که پس از خروج از این مجموعه، تصور می کنید همه چیز یک رویا بوده است. با تهیه بلیط این مجموعه تفریحی از یک سایت معتبر و ایرانی، پیش از سفر رویاهای کودکانتان را به واقعیت بپیوندید.

پارک آبی آتلانتیس دبی

خود را برای استقبال از هیجان و آدرنالین بالا آماده کرده اید؟ پس با هم به پارک آبی آتلانتیس خواهیم رفت. در این پارک آبی تفریحات و امکاناتی قرار گرفته که همه اقشار از جوان تا کودک را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

با یک بار تجربه این پارک، هرگز آن را فراموش نکرده و در سفرهای بعدی نیز انتخاب شما پارک آبی آتلانتیس خواهد بود. در این پارک همه چیز مهیای خوشگذرانی و رقم زدن روزی فراموش نشدنی برای شما خواهد بود. پس از ورود به این پارک در انتخاب بین بخش های مختلف نظیر سرزمین شیرهای دریایی، سرزمین دلفین ها، دنیای زیر آب دبی، غواصی، آکواریوم و سرزمین بازی کودکان دچار تردید خواهید شد. در ادامه به معرفی برخی از قسمت های جذاب این پارک می پردازیم تا انتخاب برایتان تسهیل شود.

  • سرسره های آبی بی همتا و طولانی: هر گونه سرسره ای که تا به حال در رویای خود تصور کرده اید، در پارک آبی آتلانتیس به واقعیت پیوسته است. هر یک از 7 نوع سرسره آبی موجود در این پارک، نیاز به شجاعت زیاد دارد. در این سرسره ها می توانید شجاعت خود را به دوستانتان اثبات کنید.
  • آکواریوم آتلانتیس: اگر می خواهید کودکانتان را به اعماق دریا ببرید و آن ها را با دنیای زیر آب خلیج فارس آشنا کنید، آکواریوم پارک آبی آتلانتیس با حدود 65000 موجود دریایی در انتظار شما و فرزندانتان می باشد.
  • بخش دلفین ها: در این پارک علاوه بر سرزمین کودکان با انواع وسایل بازی برای کودکانتان، بخش دلفین ها نیز قرار گرفته است که شما و تمامی اعضای خانواده می توانید لحظاتی مفرح را با دلفین ها بگذرانید.

سافاری پارک دبی

در سافاری پارک دبی شما را به تماشای بیش از 2500 گونه جانوری و گیاهی خواهیم برد. جذابیت این پارک مهیج به حدی است که تمامی افراد با هر سنی را مشتاق به بازدید کرده است، به خصوص افراد علاقه مند به گیاهان و حیوانات. شما می توانید کودکان خود را به دهکده های مختلف این پارک ببرید و با انواع حیوانات از جمله خرس، شیر، پلنگ، اسب آبی و ... از نزدیک آشنا کنید. از دیگر بخش های جذاب این پارک می توان مزرعه کودکان را نام برد. طراحی این مزرعه به گونه ای است که کودکان می توانند به راحتی با طبیعت زیبا ارتباط برقرار کنند و حتی به جمع آوری تخم مرغ ها و دوشیدن شیر گاوها بپردازند. این سافاری پارک را از کودکان خود دریغ نکنید. جهت تهیه بلیط تمام مکان های تفریحی ذکر شده، ما راهی آسان را به شما معرفی خواهیم کرد تا سفر خود جذابی داشته باشید.

لگولند یا سرزمین لگویی

وقت آن است که کودکان و نوجوانان خود را به لگولند ببرید. شهر بی نظیر دبی که قصد دارد تبدیل به پایتخت تم پارک های دنیا شود، یک لگولند زیبا نیز در دل خود دارد. این پارک مخصوص کودکان و خانواده ها می باشد و در ساخت آن بیش از 60 میلیون لگو استفاده شده است. سرگرمی ها و بازی هایی از جمله هواپیماهای کوچک دو نفره، ماشین های پدالی، برج قدرت سقوط آزاد و چرخ و فلک اژدها در این لگولند قرار دارد.

شهر لگو: اگر دوست دارید در یک بازی کودکانتان را همراهی کنید، به سراغ شهر لگو بروید. در این بخش کودکانتان می توانند پرواز با هواپیما، رانندگی کردن و نجات یک ساختمان را تجربه کنند. اسکله قایق ها، مدرسه قایق رانی و مرکز پلیس از دیگر مراکز و فعالیت هایی است  که قطعا کودکانتان از آن ها لذت خواهند برد.

ماجراجویی: ماجراجویی را دوست دارید؟ پس سرزمین لگولند همان جایی است که به دنبال آن می گردید. پس از قرار گرفتن با خانواده در یک زیر دریایی، ماجراجویی شما برای به دست آوردن گنج گمشده در زیر آب شروع خواهد شد.

کیدزانیا

از دیگر مراکز تفریحی این شهر شیخ نشین، می توان شهربازی کیدزانیای دبی را نام برد. این مجموعه در طبقه دوم مرکز خرید دبی مال واقع شده است و مراکز متعددی همچون مدرسه، بیمارستان، ایستگاه پلیس، آتش نشانی، رستوران، سوپر مارکت، بانک، تئاتر و ... در این مکان طراحی شده تا کودکان و نوجوانان شما علاوه بر بازی و تفریح، به علایق خود پی ببرند و تجربه ای واقعی از آینده را به دست آورند. کیدزانیا جایی است که به سختی می توانید کودکانتان را از این پارک بی نظیر بیرون ببرید.

خرید بلیط مراکز تفریحی دبی مخصوص بزرگسالان و کودکان

در شهر زیبا و مدرن دبی جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارد که شما می توانید این تفریحات را در کنار خانواده سپری کنید و لحظات فراموش نشدنی را رقم بزنید. در کنار مکان های تفریحی ذکر شده، امکان تهیه بلیط انواع تفریحات دبی، اعم از بلیط پارک برادران وارنر، پیست اسکی دبی و مرکز تفریحی موشن گیت در سایت دبی دیسکانت فراهم شده است. این سایت با سابقه و معتبر در کنار شما خواهد بود تا بهترین سفر را تجربه کنید. تهیه برخی بلیط های تخفیف دار در سایت dubaidiscount.ir به شما کمک می کند تا از بازی های بیشتری بهره ببرید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها