2109
راهنمای خرید آنلاین تجهیزات و مواد دندانپزشکی برای دندانپزشکان

راهنمای خرید آنلاین تجهیزات و مواد دندانپزشکی برای دندانپزشکان

1401/05/03 بازدید939

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دندانپزشکان و دندانسازان، خرید مناسب تجهیزات و همچنین به روز بودن قیمت مواد دندانپزشکی است؛ به همین دلیل تصمیم داریم تا در این نوشتار راهنمای کاملی به شما ارائه دهیم تا به راحتی، تجربه‌ی خوبی از خرید کامپوزیت و سایر تجهیزات دندانپرشکی کسب کنید.

مزایای خرید آنلاین تجهیزات و بررسی قیمت مواد دندانپزشکی

با توجه به روند رو به رشد فروشگاه‌های اینترنتی، این امکان برای دندانپزشکان فراهم شده تا با توجه به نیاز و سلیقه‌های متفاوت خود، بتوانند از سایت‌های اینترنتی فروش تجهیزات دندانپزشکی تجهیزات و مواد مورد نیاز مطب خود را تهیه کنند. خرید اینترنتی مواد دندانپزشکی مزایای بسیار زیادی دارد که مهم‌ترین آن ها، سهولت خرید و امکان مقایسه قیمت است. تا انتهای این راهنمای خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی همراه شوید.

امکان مقایسه قیمت‌های بازار

آیا قیمت این محصولات مقرون به صرفه و طبق عرف بازار است؟ حدود قیمت تجهیزاتی که برای مطب دندانپزشکی نیاز داریم، چقدر است؟ این‌ها سوالاتی هستند که برای بسیاری از دندان پزشکان و فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی مطرح می‌شود. بدون شک اگر قیمت تنها یکی از محصولا دندانپزشکی را از بازار سنتی بگیرید با نوسان‌های قیمتی روبرو خواهید شد و این مسئله موجب سخت‌تر شدن اعتماد در خرید از فروشگاه‌های دندانپزشکی می‌شود.

با پیشرفت اینترنت و راه افتادن فروشگاه‌های اینترنتی خرید مواد و تجهیزات دندان پزشکی، خریداران و پزشکان عزیز می‌توانند تنها با چند کلیک و صرف حداقل زمان، در اینترنت محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و قیمت‌های آنلاین و به روز مواد دندانپزشکی را مشاهده کنند.

امکان مقایسه محصولات و تجهیزات دندانپزشکی

یکی دیگر از مزایایی که در خرید اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی وجود دارد، امکان استفاده از مقایسه محصولات مختلف در کنار هم است. به عنوان مثال، برای خرید کامپوزیت دندانپزشکی کافی است در صفحه محصولات مرتبط با کامپوزیت دندانپزشکی، محصول مورد نیاز خود را جستجو کرده و با اضافه کردن به لیست مقایسه، در صفحه مقایسه محصولات تمامی ویژگی‌های محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید. این مقایسه به شما کمک می‌کند تا بهترین برند، نوع محصول و قیمت را پیدا کنید.

دریافت محصول در زمان و محل موردنظر

با خرید اینترنتی وسایل دندانپزشکی، شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و محصول را در زمان و مکان موردنظر خود دریافت خواهید کرد؛ بنابراین درگیر ترافیک و صرف زمان زیادی نخواهید داشت.

حال که مطمئن شدیم خرید اینترنتی مزایای زیادی نسبت به خرید حضوری دارد، چگونه باید فروشگاه مواد دندانپزشکی را پیدا کنیم؟ در ادامه با معرفی ویژگی‌های فروشگاه‌های معتبر، شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ویژگی‌های بهترین فروشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی

پس از تصمیم‌گیری در خصوص خرید مواد دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی لازم است از میان فروشگاه‌های مختلف ارائه دهنده‌ی این محصولات، مناسب‎‌ترین گزینه برگزیده شود تا مشکلاتی از بابت سودجویی‌هایی که در برخی از سایت‎‌ها رخ می‌دهد، جلوگیری و خریدی امن و باکیفیت حاصل شود.

تنوع بالای محصولات: در هنگام بررسی و خرید آمالگام دندانپزشکی و دیگر مواد لازم از یک فروشگاه اینترنتی، دندانپزشک می‌بایست با تنوع بالایی از محصولات متفاوت رو به رو شده تا با خیالی آسوده و محدودیت کمتری بهترین گزینه‎‌ی مدنظر خود را خریداری کند. در فروشگاه‌های اینترنتی پس از مطالعه‎‌ی اطلاعات درج شده در خصوص هر محصول می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید تا رضایت حداکثری بیماران را جلب نمایید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته: یکی از موارد بسیار حائز اهمیتی که در انتخاب بهترین فروشگاه تجهیزات و مواد دندانپزشکی اهمیت پیدا می‌کند، پشتیبانی آن فروشگاه است. با وجود یک پشتیبان مناسب، دیگر نگرانی از بابت‌عدم دریافت محصول پس از پرداخت هزینه، خرابی محصول تحویل داده شده، بسته‌بندی نامناسب و… وجود نخواهد داشت؛ چرا که در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌توان با کارشناسان و پشتیبانان فروشگاه تماس بگیرید و در خصوص مشکل پیش آمده با آن‌ها صحبت کرد. حتی پیش از خرید نیز می‌توانید سوالات خود را برطرف نمایید.

شفافیت قیمت‎‌ها: به علت نوسانات قیمتی که در ایران وجود دارد، ممکن است دندانپزشکان در هنگام خرید آمالگام دندانپزشکی از برخی سایت‎‌ها، متوجه‌عدم نمایش قیمت‎‌های محصولات ارائه شده شوند که این موضوع کمی چالش برانگیز بوده و سبب می‌شود دندانپزشکان نتوانند محصولات مدنظر خود را با یکدیگر مقایسه نموده و مناسب‎‌ترین گزینه از لحاظ کیفیت و قیمت را خریداری نمایند. به همین منظور توصیه می‌شود از فروشگاه‎‌هایی که قیمت محصولات خود را مطابق با نرخ روز به نمایش می‌گذارند و امکان مقایسه‎‌ی کالاهای مختلف را حاصل می‌کنند، خرید خود را انجام دهید.

 

خرید اینترنتی کامپیوزیت دندان

 

دندان‌های انسان به دلایل مختلفی می‌تواند دچار آسیب و تغییر شکل شود. مثلاً‌عدم رعایت بهداشت دندان‌ها یا مصرف سیگار در طولانی مدت، رنگ دندان‌ها را از حالت عادی به سمت زرد شدن می‌برد. مشکلات از بدو تولد یا آسیب دیدن و شکستن دندان ها، مخصوصاً دندان‌های پیشین که در فرم لبخند بسیار تاثیرگذار هستند، از جمله دیگر مشکلاتی است که زیبایی و به دنبال آن اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در این موارد با توجه به نظر پزشک، یک لایه از مواد کامپوزیتی روی دندان‌های شما قرار می‌گیرد تا عیوب دندان‌ها را از نظر پنهان کرده و زیبایی را به صورت شما برگرداند. این ماده در ابتدا به صورت مایع است و با قرار گرفتن در معرض نور، حالت جامد پیدا می‌کند. سپس دندانپزشک شما با استفاده از ابزار مختلف اقدام به تراشیدن و پولیش کامپوزیت می‌کند تا شکل و رنگ مورد نظر را پیدا کند. عدم توجه به نکات زیر، نتیجه‌ی نهایی را تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ بنابراین توجه به این نکات حائز اهمیت است.

  • کامپوزیت‌های دندان باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند تا در روند نصب و بعد از آن حین استفاده از دندان، حس خوبی ایجاد کنند.
  • بعد از نصب کامپوزیت، برای درآمدن رنگ و شکل درست و دلخواه، کامپوزیت باید به راحتی پولیش بخورد.
  • همان‌طور که گفتیم هدف اصلی از کامپوزیت دندان ترمیم شکل و رنگ دندان هاست. برای این هدف، کامپوزیت دندان باید رنگ طبیعی و زیبای دندان را در خود داشته باشد. هر برندی از کامپوزیت دندان دارای طیف رنگی است تا دندانپزشک و خود مراجعه کننده، حق انتخاب داشته باشند.

بهترین برند کامپوزیت دندان کدام است؟

همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، تنوع محصولات در فروشگاه‌های آنلاین زیاد است و ممکن است در انتخاب برند محصولاتی چون کامپوزیت، دچار سردرگمی شوید. در ادامه به بررسی بهترین برند کامپوزیت خواهیم پرداخت تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

خرید کامپوزیت جیانیال برای دندانپزشکی

اگر دنبال کامپوزیتی هستید که تمامی ویژگی‌های بالا را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم که با توجه به قیمت کامپوزیت جیانیال ، این کامپوزت را انتخاب کنید. کامپوزیت جیانیال یکی از پرکاربردترین کامپوزیت‌های موجود در بازار است و معمولا آن را با نام علمی G-aenial می‌شناسند. جیانیال از جمله پر طرفدار‌ترین مدل‌های کامپوزیت در میان دندانپزشکان و حتی بیماران است که می‌تواند به زیبایی دندان‌های آسیب دیده را روکش و ترمیم کند.

کامپوزیت جیانیال ساخت کشور ژاپن و از جمله کامپوزیت‌هایی است که از نوع هیبریدی بوده و شکل و ظاهر ساختاری آن دارای ظاهر فوق العاده زیبایی خواهد بود. برای ساخت این مدل از کامپوزیت از فناوری HDR بهره گرفته شده و به لطف همین فناوری، به راحتی در تصاویر رادیوگرافی قابل تشخیص خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های اصلی این کامپوزیت می‌توان به میزان رادیواپسیته بسیار بالای آن اشاره نمود.

منبع: https://pishrodent.com

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها