2109
سه اشتباه رایج در انتخاب بهترین جراح بینی

سه اشتباه رایج در انتخاب بهترین جراح بینی

1400/12/14 بازدید859


در این مطلب کوتاه، در مورد "انتخاب بهرین جراح بینی" اشتباهاتی را متوجه می شوید، که قبلا نمی دانستید!

عمل بینی مانند نقاشی کشیدن به ذوق و استعداد ذاتی هر دکتر بستگی دارد. به همین دلیل عمل بینی برخلاف بسیاری جراحی‌های دیگر، وابستگی کمتری به تجربه دارد و تا حد زیادی به ذوق زیباشناسی پزشک وابسته است.
فرض کنید که یک نقاش صدها کتاب را در رابطه با اصول و نحوه نقاشی کشیدن مطالعه کند. آیا هر نقاشی کتاب های بیشتری مطالعه کرده و یا نقاشی بیشتری کشیده باشد، نقاشی های زیباتری خلق می کند؟ قطعاً جواب منفی است.

عمل بینی هم مانند نقاشی کشیدن، علاوه بر سواد و تجربه به ذوق و استعداد زیباشناسی ذاتی پزشک بستگی دارد.

 

بهترین جراح بینی را چطور پیدا کنیم

قبل از هر چیز باید بدانیم، هر پزشک در جراحی یک مدل بینی مهارتبیشتر دارد. به همین جهت نمی توان یک پزشک را بهترین جراح بینی برای همه انواع مدل های بینی بدانیم .

پس در ابتدا مهم است مدل های مختلف بینی را بشناسیم. سپس با نوع بینی خود از جهت استخوانی و گوشتی بودن و همچنین نوع چهره خود، به صورت کامل آشنا شویم. این شناخت به ما کمک می کند، متوجه شویم چه مدل بینی بهتر روی چهره ما می‌نشیند و سپس جراح بینی را انتخاب نماییم که در آن سبک و مدل متبحرتر باشد.

 

در ادامه با انواع مدل های بینی، قبل و بعد از عمل آشنا می شویم:

انواع مدل های بینی، قبل از عمل

بینی های قبل از عمل، به سه دسته استخوانی ، گوشتی و غضروفی تقسیم می شوند؛ که به ترتیب بینی های غضروفی استخوانی و گوشتی بهترین و مناسب ترین کاندیدها برای جراحی به شمار می‌روند. بینی های استخوانی معمولاً قوز یا پل دارند و از پوست نازکی بهره‌مند هستند .

در بینی های غضروفی، نوک بینی سفت است و بینی های گوشتی پوست بسیار ضخیم، نرم و معمولاً ظاهری پهن دارند. تشخیص نوع بینی برای انتخاب بهترین جراح بینی برای خود بسیار حائز اهمیت است.

برای تشخیص بهتر مدل بینی خود می توانید از تیم مشاوره معتبر دکی یاب که اختصاصاً در شیراز (به عنوان قطب پزشکی کشور و خاورمیانه) در این زمینه عمل بینی فعالبت می کنند کمک بگیرید. مشاوره عمل بینی در شیراز

 

انواع مدل های بینی، بعد از عمل

بینی ها پس از عمل، به سه دسته طبیعی یا نچرال، فانتزی یا عروسکی و نیمه فانتزی تقسیم می‌شوند.

هر بینی با توجه به استخوانی یا گوشتی بودن و همچنین حالت چهره مانند گرد یا مربعی بودن صورت و فاکتورهای دیگر مانند نسبت گونه ها، فاصله لب با بینی غیره، یک نوع مدل مناسب بینی است. بر همین اساس می بایست یک بینی طبیعی ، نیمه فانتزی یا فانتزی را از جراح درخواست نمایید و سپس جراح متبحر در هر سبک را انتخاب نمایید.

حالا که انواع مدل های بینی را شناختید می توانید برای انتخاب جراح بینی خود بهتر تصمیم بگیرید. بهترین جراح بینی در شیراز

 

جمع بندی نهایی

دوستان عزیز، برای انتخاب بهترین جراح بینی، مراقب این سه اشتباه باشید:

  1. اکتفا به پیج و نمونه کار جراحان در پیج هایشان : بسیاری از افراد پیج یا نمونه کار های یک جراح را به تنهایی برای انتخاب جراح بینی خود مبنا قرار می دهند. در این رابطه می بایست بگوییم هیچ پزشکی بینی را که خوب عمل نکرده است در پیج خود نمی گذارد. ممکن است از هر ۱۰ بینی، فقط یکی را خوب عمل کرده باشد و همان را در پیجش بگذارد . ضمن اینکه امکان فتوشاپ در عکس وجود دارد و نمی‌توانیم متوجه عملکرد تنفسی افراد شویم .
  2. جراح باتجربه‌تر به معنای بهترین جراح بینی: این مورد را قبل تر به صورت مفصل توضیح دادیم. متاسفانه برخی از افراد به دنبال جراحی هستند که سابقه کار بیشتری داشته باشد . همانطور که گفتیم تجربه جراح مهم است اما عمل بینی نیازمند ذوق زیبا شناسی نیز است و یک جراح ۷۰ ساله ممکن است این ذوق را نداشته باشد. پزشکان جوان تر احتمال اینکه ذوق زیباشناسی امروزی تری را داشته باشند نیز بیشتر است .
  3. توجه بیش از حد به نظرات اقوام و دوستان: برخی از افراد زمانی که مشاهده می کنند که یکی از اطرافیان بینی شان نزد یک پزشک خوب عمل شده است چشم‌بسته نزد آن پزشک اقدام به عمل می‌کنند. که در اکثر مواقع نتیجه مناسب را نمی‌گیرد چراکه هر دکتر برای یک نوع بینی مهارت بیشتری دارد.

 

سخن آخر

توصیه کارشناسان جراحی بینی این است که اگر تصمیم به عمل بینی در شیراز دارید، با مراجعه به سایت دکی یاب، از مشاورین باتجربه و متخصص بهره مند شوید. مشاوره رایگان عمل بینی در شیراز

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام doctor.yabb یا تماس با شماره تماس و واتساپ 09020824990 اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 

اگر این مطلب برای شما مفید بود، حتما آن را برای دوستان تان به اشتراک بگذارید.

 

منبع:
وب سایت رسمی dokiyab.com

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها