2109
معرفی بهترین و کامل ترین مولتی ویتامین مینرال ایرانی

معرفی بهترین و کامل ترین مولتی ویتامین مینرال ایرانی

1400/03/11 بازدید2934

از پایه ای ترین اصول یک رژیم غذایی، رعایت دو اصل تنوع و تعادل است.

بدین منظور متخصصان تغذیه توصیه می کنند که یک فرد بزرگسال سالم، حداقل 3 تا 5 واحد از میوه ها و سبزیجات، دو واحد لبنیات، 4 واحد از گروه گوشت ها را در رژیم غذایی خود داشته باشد.

سه گروه بالا اصلی ترین منابع دریافت ویتامین ها و موادمعدنی یا همان مینرال ها هستند  و اگر کسی از طریق غذا نیازهای خود را برطرف نکند، باید نیاز خود را از طریق ترکیباتی به نام مکمل های غذایی برطرف کند.

مکمل ها تکمیل کننده غذا هستند. به عبارتی نیازهایی که از طریق غذا براورده نمی شوند را توسط مکمل ها برطرف می کنیم.

از جمله مکمل های غذایی، مکمل های مولتی ویتامین مینرال (مواد معدنی) هستند. همان طور که از نام این مکمل ها پیدا است، مولتی ویتامین مینرال حاوی ویتامین ها و موادمعدنی مورد نیاز بدن می باشند.

مصرف مکمل های مولتی ویتامین مینرال به افرادی که رژیم غذایی غنی ندارند، دارای کمبود ریزمغذی ها می باشند، با شرایط و بیماری های خاص نظیر مشکلات گوارشی دست و پنجه نرم می کنند و به افرادی که از داروهای خاص استفاده می کنند، توصیه می شود.

انتخاب مکمل مولتی ویتامین با توجه به تنوع بالای برندها و بالا بودن هزینه ها دشوار است.

به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین مولتی ویتامین موجود در بازار بپردازیم.

بهترین مولتی ویتامین مینرال مکملی است که علاوه بر کامل بودن و مواد اولیه آن توسط یک شرکت معتبر تامین شده باشد.

منظور از مولتی ویتامین مینرال کامل چیست؟

کامل بودن به معنای تامین 100% نیازی های روزانه یک بزرگسال به ویتامین ها است. توجه داشته باشید ویتامین ها و نه مینرال ها.

چرا که ویتامین ها عموما محلول در آب اند و درصورت مصرف بیش از 100% نیاز مشکلی به وجود نمی آید. اما هیچ مکمل مولتی ویتامین مینرالی وجود ندارد که 100% نیازهای یک فرد بزرگسال به مینرال ها برطرف کند. چرا که مینرال ها می توانند در بدن ذخیره شوند.

منظور از معتبر بودن مولتی ویتامین مینرال چیست؟

بسیاری از افراد هنگام تهیه مکمل های مولتی ویتامین تنها به نوع ویتامین های موجود و دوز آن ها توجه می کنند و کمتر افرادی هستند که برایشان مهم است که این ترکیبات از کجا تامین شده اند. بسیار مهم است که مواد اولیه یک مکمل از معتبرترین شرکت های بین المللی تهیه شده باشد. با کیفیت بودن مواد اولیه به معنای جذب و عملکرد بهتر در بدن است.

بهترین برند مولتی ویتامین

با توجه به بازخوردهای موجود در فضای آنلاین و بررسی های صورت گرفته، مولتی ویتامین مینرال کارن یکی از بهترین مکمل ها مولتی ویتامین موجود در بازار است که می توان با اطمینان مصرف کرد.

ما به 5 دلیل این مکمل را انتخاب کرده ایم.

  1. مواد اولیه مولتی ویتامین کارن توسط DSM سوئیس تامین می شود. DSM یکی از معتبرترین و بزرگ ترین تولیدکننده های ریز مغذی در جهان است.

  1. این مکمل توسط داروسازی کارن تولید می شود. داروسازی کارن از جمله اولین ها و پیشتازان صنعت مکمل در ایران است. پیشتاز بودن در این صنعت به معنای استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و دانش روز دنیا در تولید مکمل ها است.
  2. فرمولاسیون کامل و تامین 100% نیازهای روزانه یک بزرگسال به ویتامین ها

مولتی ویتامین کارن حاوی 26 ترکیب مورد نیاز بدن است.  این ترکیبات شامل تمام ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی است که 100% نیازهای فرد را تامین می کند. به انضمام 13 ماده معدنی دیگر که دوز آن ها در این مکمل به نسبت سایر مکمل ها منطقی تر و قابل ملاحظه تر است.

جدول زیر ترکیبات منحصر به فرد و کامل این مولتی ویتامین مینرال را نشان می دهد.

 

 

  1. فرمولاسیون این مکمل به گونه ای است که علاوه بر کمک به ارتقاء سلامت بدن یکی از بهترین گزینه برای کاهش خستگی و بهبود خلق و خو می باشد.
  2. همپنین برای پوست، مو و ناخن یکی از بهترین گزینه ها است. . چرا که در ترکیبات آن بیوتین، زینک و اهن وجود دارد.
  3. مولتی ویتامین مینرال کارن فاقد هر گونه مواد نگهدارنده می باشد و با داشتن روکش شکلاتی کمک می کند که شما پس طعم ویتامین ها را احساس نکنید.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها