2109
نی نی سایت بزرگترین شبکه اجتماعی بانوان

نی نی سایت بزرگترین شبکه اجتماعی بانوان

1398/05/02 بازدید1216

نی نی سایت، قدیمی‌ترین، پرطرفدارترین، بزرگترین و پرترافیک‌ترین سایت و در واقع شبکه اجتماعی بانوان در حوزه سلامت، بارداری و بچه‌داری است. این شبکه اجتماعی بزرگ، فارسی زبانان سراسر دنیا را به هم مرتبط کرده است و مادران و پدران همزبان فارغ از این که کجای این کره خاکی زندگی می کنند، می‌توانند از مطالب مفید آن استفاده کرده و تجربه‌هایشان را با هم به اشتراک بگذارند. این سایت که به دلیل حضور بیشتر و چشمگیرتر مادران، بزرگترین شبکه اجتماعی بانوان به حساب می‌آید، در واقع راهنمایی جامع و کامل برای همه همسران است؛ از لحظه‌ای که به بچه‌دار شدن فکر می‌کنند تا زمانی که بچه‌هایشان از آب و گل درمی آیند و حتی مراحل بعدی زندگی‌شان مثل نوه‌داری .


برای ثبت نام در شبکه اجتماعی بانوان نی نی سایت اینجا کلیک کنید .

 

یک نی نی سایت و یک دنیا اتفاق!

نی نی سایت از چهار بخش اصلی تشکیل شده است: مجله، کلینیک، تبادل نظر و ویدئو

  • مجله نی نی سایت:

    مرجعی بزرگ و معتبر از تحقیقات و مطالب علمی، اینفوگرافی و به طور کلی آخرین اخبار روز کشور و دنیا در حوزه بارداری، بچه‌داری و زندگی زناشویی را در اختیار شما می‌گذارد؛ مطالبی که دانستن آن‌ها برای داشتن یک زندگی سالم و باکیفیت ضروری است.
 
  • کلینیک نی نی سایت:

    یک کلینیک تخصصی و البته مجازی است. در این بخش کارشناسان، پزشکان و متخصصان خبره و شناخته شده کشور به سوال‌های متعدد کاربران سایت آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان پاسخ می‌دهند.
 
  • تبادل نظر(شبکه اجتماعی بانوان ) نی نی سایت:

    فضایی بزرگ، پرطرفدار و متنوع برای همه درددل‌ها، تبادل نظرها، تبادل تجربه‌ها و حتی وقت گذرانی و معاشرت مجازی مادران است. این جا همان بزرگترین شبکه اجتماعی بانوان است ودر این فضا بیش از 12 سال است که مادران با هم دوست می‌شوند، درددل می‌کنند و از تجربه‌های هم استفاده می‌کنند. تبادل نظر نی نی سایت مانند هر شبکه اجتماعی  دیگری بستری فراهم کرده است که دوستی‌های ریشه‌دار در آن شکل بگیرد، مادران مشکلاتشان را با هم حل کنند. خلاصه این که در نی نی سایت، بزرگترین شبکه اجتماعی بانوان،هیچ کس احساس تنهایی نکند.
 
  • ویدئو،پادکست و موشن گرافیک:

    مجموعه‌ای انتخاب شده از ویدئوها و موشن گرافیک‌های علمی، آموزشی و سرگرم کننده و حتی کارتون‌ها و لالایی‌های مناسب بچه‌هاست که به راحتی در اختیار کاربران سایت قرار می‌گیرد.

 

دیگر فعالیت‌ها :
علاوه بر همه این‌ها در نی نی سایت فعالیت‌های مختلفی با همکاری بخش‌های مختلف سایت به صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌شود که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقات آنلاین و همچنین سمینارهای علمی و آموزشی رایگان (با مدیریت بخش کلینیک) اشاره کرد.

ارسال نظر شما

login captcha

سلام من می خوام تایپکی که گذاشتم رو حذف کنم چجوری حذفش کنم

😍👏واقعا نی نی سایت خیلی خوبه  


نی نی سایت از بهترین سایت های حوزه بانوان هست. به نظر منم شبکه اجتماعی بانوان بهترین عنوان برای نی نی سایت هستش

نی نی سایت واقعا بهترین شبکه اجتماعی بانوان هست   

سلام،نی نی سایت عالیه ،خیلی پر کاربرد و مفید.اما کاش میشد خود کاربر میتونست گزینه حذف تاپیک و پست رو داشته باشه.اینجوری یکم مشکل ساز،چون نی نی سازهای عزیز دیر به دیر جواب میدن به حذف 

پربازدیدترین ها