2777
2789
عنوان

تولدت مبارک مادر معنوی همه ما

52 بازدید | 3 پست

خانومای گل روزتون مبارک و تنتون سالم و عمرتون پربرکت و شادی.روزتون متبرک به نام مقدس خانوم فاطمه زهرا(س) که چشممون رو به ولادت پربرکتشون روشن کردن.

خانوما میخوایم دسته گل صلوات هدیه کنیم به حضرت فاطمه (س) به مناسبت تولدشون. تا ببینیم امشب دسته گلمون با چند شاخه گل صلوات به محضر بانو می رسه.ان شاالله که پربار و پر تعداد باشه.

بانو خیلی بزرگوارن و سائلی رو دست خالی و ناراضی از در خونشون راهی نمی کردن.از ته دل هر چن تا شاخه گل صلوات که دوست داشتید هدیه بدین بهشون ان شاالله یه بغل گل حاجت روایی و گره گشایی و برکت به زندگیتون میفرستن.

اینم شاخه گل اول :اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

بر چهره دلربای مهدی صلوات

۱۰۱صلوات 

🌸اللهم صل علی محمد و آل محمد🌸

حسین جان❤️سلام من بر تو باد در تک تک روزهایی که جهان هست،ماه و خورشید هست،آسمان هست،...امااااا من نیستم🌸از امروز(۲/بهمن/۱۴۰۲)نگران از دست دادن کاربریم نیستم.😊😌🍂🍂همیشه سکوت نشانه‌ی تایید حرف طرف مقابل نیست.گاهی نشانه‌‌ی قطع امید از سطح شعور اوست...!🤌🍂🍂خدای قشنگم؛خدای من♥️این روزها بیشتر حواست به من باشد!میگویند بزرگترین شکست از دست دادن ایمان است...حواست باشد که من شکست نخورم!من هنوزم تو را به نام قاضی الحاجات میخوانم؛حتی اگر همه‌ی التماس‌هایم را نادیده بگیری...هنوز هم تو را الرحمن الراحمین میدانم؛حتی اگر سخت بگیری...هنوز هم تو همان خدایی! اما من...نگذار که از دست بروم عزیز دلم😍من امیدم به توست...برای دلم امن یجیب بخوان!امن یجیب بخوان تا آرام شود این مضطرب...تا آرام گیرد این قلب نا آرام من...♥️جان فدای وطنم♥️خاک ایران کفنم♥️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم 

10 تا فرستادم 

انشالله همه مون حاجت روا بشیم و هدیه امسالمون رو از دستان پر برکت خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها بگیریم


متاهل و متعهد آقایون لطفاً درخواست ندن  🙏🙏             
2799
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792