2794

خانواده همسرم اجازه مستقل شدن نمیدهند

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 64 بازدید

سلام. من به خواست شوهرم از شهر خودم اومدم شهری که شوهرم زندگی میکنه و حالا تو همسایگی خانواده شوهرم و در خونه کوچیک که برای پدر شوهرمه زندگی میکنم خیلی وقته که به خاطر همین همسایگی انتظارای سختی ازم دارن باعث ناراحتی تو خونه میشن به حدی که مدت طولانی زندگیمو ول کردم ولی با اصرار برم گردوندن و حالا که میگم خونه رو عوض کنیم خانواده شوهرم نمیزارن انتظار دارن برای همیشه اینجا بمونیم . شوهرمم رو حرفشون حرف نمیزنه و ترجیح میده فقط منو با جمله درست میشه ایشالا آروم کنه . من چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام همراه عزیز ✋🏻
ممنون از اینکه مارا انتخاب کردید
متوجه ام‌که این شرایط برای شما سخت شده است ،آیا از نظر مالی همسرتان مشکلی دارند به همین علت در خانه پدر شوهرتان زندگی میکنید ؟
دوست عزیز راهکار موثر براین امر ،ایجاد شرایط فشار زا برای همسرتان نبوده و باید به دنبال راه حل دیگری در این خصوص باشید . این مسئله با جنگیدن و مدام غرزدن و فشار آوردن به هیچ جایی نمیرسد ،چرا که ایجاد فشار در همسرتان عواقب خوشایندی ندارد و تحت شرایط فشار زا ممکن است روابط شما و همسرتان نیز دچار آسیب گردد.راه قانع کردن همسرتان دعوا کردن نیست ،بلکه صحبت کردن است .سعی کنید در شرایطی آرام و منطقی با همسرتان صحبت کنید و از احساسات خود بگویید ،فشاری که تحمل میکنید و آسیبی که  به رابطه تان میزند ،تا زمانی که همسرتان متوجه ناراحتی شما نباشد اقدامی هم برای مستقل شدن انجام نخواهد داد.شکایت بیش از اندازه نکنید ،سعی کنید از خانواده همسرتان بدگویی نکنید که باعث تخریب رابطه با همسرتان میشود.پیشنهاد میکنم برای اینکه بتوانید راه موثری را پیش بگیرید از روانشناس به صورت حضوری کمک بگیرید تا با آنالیز شخصیت شما و همسرتان بهترین راهکارها را در اختیار شما بگذارند .

 

                    شاد و موفق باشید 🌷🙏🏻

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha