2794

احساس میکنم همسرم بهم خیانت میکنه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 180 بازدید 2 تبادل تجربه

با سلام

من الان 9 ساله همسر شخصی هستم که حس میکنم مریضی خیانت داره بعضی وقتا فکر میکنم من اشتباه میکنم ولی وقتی قضیه رو رو میکنم زرنگتر میشه و همش زیرش میزنه و من ناراحت میشم چرا نمیتونم ثابتش کنم و حتی جرات ندارم طلاق بگیرم خودمم نمیدونم چرا. الانم نمیدونم چیکار کنم بچه دوست دارم و میترسم از سنم بگذره ولی با این اوصاف نمیدونم چیکار کنم آخرین بار که گفت درست شدم حدود یه سال پیش بود و تا الان شک کردم ولی حتی برای خودمم دلیل نداشتم که این کارو کرده یا نه ممنون میشم کمک کنید؟

اطلاعات تکمیلی

سن 24 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
متوجه هستم که احساس شک، آرامش زندگی شما را کم کرده است. در چنین مواقعی، شما نیاز به شواهدی دارید که قابل اثبات کردن باشد هم در درجه اول برای خودتان و هم برای روبرو کردن با طرف مقابل، چون افراد خطاکار در چنین شرایطی انکار می کنند.
​​​​​​بدون شواهد، دست شما به جایی بند نیست.
به شما توصیه می شود که چه بخواهید بمانید یا بروید، خودتان را توانمندتر کنید، اگر می توانید مهارتی یاد بگیرید، پول پس انداز داشته باشید. ورزش کنید و با اعتماد به نفس باشید. تا زمان اطمینان از وفاداری همسر و ثبات زندگیتان توصیه نمی شود که بچه دار شوید. 
آرزوی موفقیت و سلامتی برایتان دارم
​​​​

تجربه شما

login captcha

حس میکنم شاید یه گوشی دیگه گرفته گذاشته سر کارش

ممنون و تشکر بابت جوابتون ولی مشکلم اینه یه چیز کوچیک ببینم نمیتونم جلو دهنمو بگیرم که نگم و اون میفهمه من کجا رو فهمیدم و جلوی فهمیدن بقیشو میگیره