2750
شرایط ویژه خرید اقساطی سیسمونی

شرایط ویژه خرید اقساطی سیسمونی

1402/12/18 بازدید211

خانم‌های باردار و مادرانی که قراره برای اولین بار نوه‌دار بشید، آماده باشید که می‌خواهیم یک روش آسون برای خرید سیسمونی به شما معرفی کنیم. روش خرید اقساطی پیشنهاد و هدیه ما به شما خانم‌های عزیزه که قراره شاهد تولد یه نوزاد زیبا و دوست داشتنی بشید. ما می‌دونیم که خرید سیسمونی تو این شرایط کمی سخت شده و چالش‌هایی در این زمینه دارید. ولی قرار نیست که سیسمونی نوزاد شما خالی بمونه یا نتونید چیزهایی رو که لازم دارید تهیه کنید.

با خرید اقساطی بدون ضامن شما می‌توانید خیلی راحت وسایل ضروری نوزاد خودرا تهیه و هزینه خرید رو به صورت تدریجی پرداخت کنید. اما خرید اقساطی که ما ازش صحبت می‌کنیم خرید اقساطی از دیجی‌پی هست که با دریافت وام یا اعتبار دیجی‌پی انجام میشه.

اعتبار دیجی‌پی

اگر تصمیم به خرید سیسمونی با وام دیجی‌پی دارید اولین قدم دریافت این وامه. وام دیجی‌پی رو می‌تونید از طریق آنلاین، اپلیکیشن دیجی‌پی و یا مراجعه حضوری ثبت کنید. البته پیشنهاد ما این است که از روش آنلاین یا ثبت نام با اپلیکیشن استفاده کنید. چون ممکنه شرایط خیلی از شما خانم‌های باردار برای مراجعه حضوری مناسب نباشه. در هر صورت ثبت نام با هر سه روش آسان است.

با این حال اگر از روش اپلیکیشن یا روش آنلاین استفاده کردید باید تمام اطلاعات و مدارک لازم رو ارسال کنید تا کارشناسان دیجی‌پی مدارک شما رو بررسی و نتیجه نهایی رو اعلام کنند. در مورد مدارک اصلا نگران نباشید چون وام خرید اقساطی دیجی‌پی مدارک خاصی نمی‌خواهد. تنها مدارک و اطلاعات لازم، شامل اطلاعات شخصی و ارائه چک یا سفته الکترونیکی است. بعد از تکمیل ثبت نام، نتیجه اعتبارسنجی به شما اعلام میشه و می‌تونید خریدتون رو به راحتی انجام بدید.

حالا چطوری خرید کنم؟

وام دیجی‌پی به صورت اعتباری است. یعنی نقد نیست و شما نمی‌تونید این وام رو برداشت کنید. فقط می‌توانید ازش خرید کنید. خرید به صورت آنلاینه و تنها از فروشگاه‌ها یا سایت‌های طرف قرارداد دیجی‌پی امکان‌پذیره. البته نگران تنوع محصولات نباشید، چون دیجی‌پی با فروشگاه‌ها و سایت‌های زیادی قرارداد همکاری داره و بنابراین به راحتی می‌تونید محصولات دلخواه خودتون را تهیه کنید. یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا هست که خودتون از تنوع محصولاتش خبر دارید و بهتره من چیزی در این رابطه نگم. برای دریافت وام خرید اقساطی کافیه وارد لینک زیر بشید.

https://www.mydigipay.com/credit/c-credit/

چقدر می‌تونم خرید کنم؟

میزان خرید به مقدار وام یا اعتبار شما بستگی داره. وام‌های خرید اقساطی دیجی‌پی از 10 میلیون تومان شروع میشه و به 50 میلیون تومان میرسه. شما بسته به نیاز خودتون می‌تونید یکی از مبالغ رو انتخاب کنید و خرید خودتون رو انجام بدید. اگر خریدتون بیشتر از مبلغ وام باشه باید میزان تفاوت رو به صورت نقدی پرداخت کنید. نحوه بازپرداخت اقساط هم با توجه به مبلغ وام متفاوته و بین 6 تا 18 ماه است. دیگه چی بهتر از این؟

آیا شرایط یا محدودیت‌های خاصی هم برای دریافت وام وجود دارد؟

برای دریافت وام فقط یه سری شروط کلی است. مثلا یکی از شرط‌ها یا شرایط اینه که سن شما نباید کمتر از 18 سال و بیشتر از 70 سال باشه. گذشته از این، وضعیت یا سابقه مالی شما هم باید مناسب باشه. مثلا با عرض تاسف باید بگیم که اگر چک برگشتی دارید یا ضامن یه فرد بد حساب هستید یا بدهی بانکی دارید بهتره قید این وام رو بزنید. در غیر اینصورت می‌تونید خیلی راحت این وام رو تقاضا بدید و دریافت کنید. بد نیست بدونید که میزان سود سالیانه این وام هم 23 درصده که تقریبا مشابه خیلی از نهادهای مالی و بانکی است. حتی کمتر هم هست.

یه پیشنهاد جالب

اگر فکر می‌کنید با مبلغ 50 میلیون تومان نمی‌تونید تمام لوازم مورد نیاز تون رو تهیه کنید پیشنهاد ما این است که دو وام بردارید. یعنی یک وام به اسم خودتون و یک وام هم به اسم همسرتون. چون همونطور که گفتیم دریافت این وام محدودیت خاصی ندارد و همه میتونن ازش استفاده کنن. با این روش خیلی راحت می‌تونید تمام لوازم مورد نیاز تون رو تهیه کنید و هزینه خرید رو به صورت قسط‌بندی شده پرداخت کنید. تازه قرار هم نیست بابت دریافت وام، پولی بلوکه بشه.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

این هفته رو بشنوید با نی نی کست

نوشته

1 هفته پیش
|
7672 بازدید

تاریخچه سزارین!

نوشته

1 هفته پیش
|
4748 بازدید