2109
بهترین برند عطر زنانه | آشنایی با 10 مارک برتر ادکلن زنانه

بهترین برند عطر زنانه | آشنایی با 10 مارک برتر ادکلن زنانه

1402/11/22 بازدید2697

بسیاری از خانم‌ها برای خرید عطر و ادکلن، همواره به دنبال بهترین‌های دنیا هستند و لوکس‌ترین محصولات را برای خود انتخاب می‌کنند. بسیاری از برندهای معتبر عطر و ادکلن در دنیا هستند، که عطرهای زنانه آن‌ها زبان زد خاص و عام هستند. همچنین عطرهای بسیاری از همین برندهای بسیار محبوب وجود دارند، که برای سال‌های متوالی رکورددار بیشترین فروش در دنیا بوده اند. اگر به دنبال همچین محصولاتی هستید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بهترین مارک های عطر زنانه

1. برند Jean Paul Gultier

بهترین برند عطر زنانه، ژان پل گوتیه، یک برند فرانسوی است که در دهه 70 میلادی به عنوان یک برند مد و فشن شروع به کار کرد. این برند از همان سال‌های اولیه به خاطر طراح جوان و پرنشاط خود، بسیار محبوب شد و سر زبان‌ها افتاد. در سال 1993 موفق به انتشار اولین سری عطر خود شد و از آن زمان، به طور رسمی فعالیت در زمینه عطر و ادکلن را شروع کرد.
گفتنی است ژان پل گوتیه سو اسکندل، پرفروش ترین عطر زنانه در این برند می‌باشد. چرا که علاوه بر رایحه بسیار خاص و خوش آن، طراحی ویژه و خلاقانه شیشه، تاثیر شگفت‌انگیزی در فروش این عطر شیرین و چهارفصل داشته است.

2. برند TOM FORD

بنیان گذار شرکت تام فورد در طی سال‌ها برای شرکت‌های مد مختلفی کار می‌کرد، در زمینه ایده پردازی و طراحی و مدیریت فعالیت داشت و در نهایت در سال 2005 میلادی، شرکت شخصی خودش را بنیان گذاشت. شرکت تام فورد از ابتدا یک شرکت مد و ارائه دهنده محصولات متنوعی مثل عینک، جواهرات و عطر بود.
یکی از بهترین و جدیدترین عطرهای زنانه برند تام فورد در سال 2023 با نام الکتریک چری ( Electric Cherry ) به بازار عرضه شد. این عطر که در واقع برای استفاده همه جنسیت‌ها طراحی شده است، رایحه‌ای گرم و گلی - میوه‌ای دارد، که بیشتر توسط خانم‌ها استفاده می‌شود. نت‌های به کار رفته در این عطر ترش و شیرین، شامل زنجبیل، گیلاس، یاس، مشک، فلفل صورتی و آمبرتولید می‌شوند.

3. برند Chanel

برند شنل یکی از به نام‌ترین و محبوب‌ترین برندهای دنیای امروزی است. این برند در سال 1910 توسط آقای گابریل شنل بنیان گذاری شد و از همان ابتدا، همواره در تلاش برای ایجاد تغییرات مثبت و سازنده در صنعت مد بود. به عنوان مثال، این برند برای اولین بار شلوار زنانه را به بازار معرفی کرد و موجب انقلابی بزرگ شد. اولین عطر برند شنل در سال 1921 به بازار عرضه شد و راه را برای موفقیت این برند در زمینه عطر و ادکلن نیز باز کرد.
بهترین برند عطر زنانه دنیا با طراحی بی‌نظیر عطر کوکو نویر جایگاه خود را مثل همیشه محکم کرد، عطری با طبع گرم و فضایی چوبی - گلی - مشکی، بهترین گزینه برای استفاده در فصل زمستان می‌باشد. این عطر فرانسوی بسیار خوشبو از نت‌های ترنج، پرتقال، گریپ فروت، رز، شمعدانی، یاس، نرگس، هلو، دانه تونکا، لوبان، مشک، وانیل، نعناع هندی، چوب صندل سفید، ادویه گل میخک و صمغ کندر ساخته شده، که در هوای سرد بسیار ملایم و در عین حال دلنشین، روندی آرام را از رایحه میوه‌ای مرکبات، تا رسیدن به روایح چوبی طی می‌کند.

4. برند Dior

برند دیور یکی از محبوب‌ترین برندهای مد و فشن دنیا است که مثل اکثر برندهای مد، از کشور فرانسه متولد شده است. برند دیور از همان ابتدای کار به ایجاد " ظاهر جدید " معروف شد، چرا که همواره در پی ایجاد تغییرات در استایل مد زمان خود بوده است. عطرهای این برند نیز به طور عمده فضایی خاص و متفاوت از عطرهای محبوب دیگر داشته و اصالت هدف شرکت خود را حفظ کرده و نمایان می‌کنند. ایجاد تغییرات شگفت انگیز و مسیر متفاوت دیور را در ردیف بهترین برند ادکلن مردانه و زنانه قرار داده است.
بهترین عطر زنانه برند دیور، با نام پیور پویزن وارد بازار شده است و از سال 2004 تا کنون، هنوز در بین عطرهای گلی، سردمدار است. این عطر معتدل، از رایحه‌ای ملایم و گلی - میوه‌ای برخوردار بوده است، که در سفری که بین نت‌های مرکباتی ترنج، نارنگی ماندارین و پرتقال، تا نت‌های گلی یاس، گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال و نت‌های آروماتیک و چوبی کهربا، سدر، چوب صندل سفید، طی می‌کند، هوش از سر هر کسی که آن را ببوید می‌برد.

5. برند Parfums de Marly

پارفومز د مارلی، یکی از سرآمدترین و بهترین مارک ادکلن های زنانه در فرانسه و دنیا است، که قدمت بسیار دارد. این برند از قرن 18 میلادی در حال فعالیت است و بسیاری از عطرهای آن، توسط خاندان سلطنتی فرانسه در طول زمان و حتی پادشاهان و ملکه‌های سایر کشورهای اروپایی، سفارش شده است. از این رو، این برند طراحی بسیار ویژه‌ای برای تک به تک عطرهای خود و بسته‌بندی آن‌ها داشته و یک برند سلطنتی محسوب می‌شود. طرح لوگوی این برند و طراحی ویژه شیشه‌های آن، به طور خاص گویای این مسئله هست.
از بهترین مارک عطر زنانه اثری شگفت‌انگیز، عطر پارفوز د مارلی کاسیلی از ابتدای ورود به بازار، با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است. عطر کاسیلی رایحه‌ای معتدل و در گروه بویایی شرقی - گلی داشته و با نت‌های به کار رفته در آن که شامل رز، دانه‌های قرمز، روایح گلی، گل ابریشم، آلو، پلومریا، پتالیا، دانه تونکا، وانیل و چوب صندل سفید، می‌شوند، هوش از سر می‌برد.

6. برند Amouage

برند آمواج یک برند عربی از کشور عمان است، که این روزها بهترین عطرهای شرقی جهان را می‌سازد. این برند خاور میانه‌ای از همان ابتدای فعالیت، راه خود را به غرب زمین باز کرد و در بازارهای اروپایی و آمریکایی نیز زبان زد شد.
یکی از بهترین عطرهای زنانه این برند، عطر آنر (Honour for Women) بوده که عطری خنک و گلی می‌باشد. نت‌های به کار رفته در این عطر شامل گشنیز، فلفل، جیر، میخک صدپر، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل برف، گل مریم، کهربا، خس خس، چرم، روایح دودی و اوپوپوناکس هستند، که ترکیبی بسیار خاص و گیرا را به وجود آورده اند.

7. برند Yves Saint Laurent

برند فرانسوی ایو سن لوران شرکتی است که طراح آن تا قبل از بنیان نهادن شرکت شخصی خود، در برندهای معتبر فرانسه مشغول به کار بود. از این رو ایو سن لوران خیلی زود توانست پا به عرصه رقابت با بهترین مارک های عطر زنانه و مردانه دنیا بگذارد. این برند مد و پوشاک نیز در پی دنباله روی از ساختار شکنی برند دیور، اولین کت شلوار رسمی زنانه را وارد بازار کرد و سر زبان‌ها افتاد.
بهترین مارک ادکلن زنانه با منیفستو (Manifesto) با آوازه‌ای چشم‌گیر مواجه شد. منیفستو به صورت ادو پرفیوم طراحی و روانه بازار شده است. منیفستو عطری گرم و گلی بوده که فضای شرقی به آن غالب است. از نت‌های به کار رفته در این عطر می‌توان به ترنج، ترکیبات سبز، انگور فرنگی سیاه، یاس، وانیل، سدر و چوب صندل سفید اشاره کرد.

8. برند Xerjoff - سری عطرهای Casamorati

برند ایتالیایی سرژف یا زرجوف، یکی از لوکس‌ترین برندهای عطر و ادکلن در جهان است، که به عطرهای گرم و شرقی با فضایی بسیار احساسی و همچنین بسته بندی ویژه محصولاتش معروف است. این برند از سنگ‌های قیمتی و شیشه‌های کمیاب و خاص برای ساخت شیشه عطرهایش استفاده می‌کند. سری عطرهای کازاموراتی از این برند، شامل بهترین عطرهای روز دنیا شده، که از دهه‌ها پیش همچنان تولید و به فروش می‌رسند.
یکی از بهترین عطرهای زنانه سری کازاموراتی برند سرژف، عطر ایتالیکا (Italica) می‌باشد، که عطری گرم و شرقی - چوبی است. از نت‌های به کار رفته در این عطر بسیار خاص می‌توان به بادام، زعفران، شیر، وانیل، تافی، مشک، سدر و چوب صندل سفید اشاره کرد.

9. برند Guerlain

برند گرلن، برندی فرانسوی و سلطنتی است که از ابتدای کار خود، فعالیتش را در راستای سفارشات خاندان سلطنتی به انجام می‌رساند. این برند جوایز زیادی را از خانه فرهنگ و هنر فرانسه دریافت کرده است و امروزه یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده عطر و ادکلن در جهان است.
بهترین انتخاب برای خرید ادکلن زنانه سلطنتی و ارزشمند، مون گرلن (Mon Guerlain) بوده که تولید سال 2017 می‌باشد. این عطر از نت‌های ترنج، اسطوخودوس، زنبق، یاس، دانه تونکا، وانیل و چوب صندل سفید تشکیل شده است و رایحه‌ای گرم و شرقی چوبی دارد.

10. برند PRADA

بهترین مارک عطر زنانه دیگر برند مد و فشن ایتالیایی پرادا است که از اولین دهه قرن بیستم مشغول به کار است. این برند در ابتدا با تولید کیف، کوله پشتی و سپس کفش، به شهرت رسید و کم‌کم پوشاک، اکسسوری و عطر را نیز به لیست محصولات خود اضافه کرد.
عطر پارادوکس ( Paradoxe ) بهترین اثر آن با رایحه‌ای گلی - میوه‌ای می‌باشد و از نت‌های ترنج، نارنگی، گلابی، بهار نارنج، یاس، شکوفه پرتقال، لوبان، مشک، کهربا و وانیل تشکیل شده است.

جمع‌بندی

عطرهای زنانه بسیار زیادی روزانه در بهترین شرکت‌های دنیا تولید و به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید بعد از شناخت سلیقه خود، عطرهایی که فضا و رایحه‌ای مشابه با یکدیگر داشته را شناسایی کرده و هنگام خرید ادکلن زنانه، به یکی از آن‌ها مراجعه کنید. هدف ما ارائه بهترین مطالب و راهنماهای خرید، برای شما عزیزان است.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

2 هفته پیش
|
15781 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
14139 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

5 روز پیش
|
4035 بازدید