2109
طعم ماهی کباب در تورقشم

طعم ماهی کباب در تورقشم

1402/09/19 بازدید341

سفر به قشم چه ویژگی‌های دارد؟ در سفر قشم روی ماسه‌ها قدم می‌زنید؛ سردی ونرمی ماسه را با تمام وجود حس می‌کنید. در دریا شیرجه می‌زنید؛ کنار ماهی‌های رنگارنگ غواصی می‌‌کنید.

به رستوران که بروید، طعم ماهی کباب در رستوران می­پیچید. این تجربه‌ها بخش از ویژگی‌های سفر به کیش است. در ادامه این نوشته بیشتر درباره سفر قشم صحبت می‌‌کنیم. رزرو اتاق در هتل قشم یا خرید تور قشم مقدمه شروع سفر به جزیره شگفت‌انگیز قشم است.

موقعیت جغرافیایی قشم

قشم در تنگه هرمز قرار دارد با بندرهای عباس و خمیر، جزیره هنگام، تنب‌کوچک و بزرگ همسایه است. در سفر می‌توانید با کمی برنامه‌ریزی به جزیره هنگام بروید. آب‌وهوایی قشم در بیشتر روزهای سال گرم و مرطوب است؛ آفتاب مستقیم می‌‌تابد. در پاییز و زمستان هوای قشم عالی است؛ خبری از دمای بالا هوا و گرما نیست. اگر گرما شما را آزار می‌دهد، در پاییز و زمستان به قشم سفر کنید. پس بهترین فصل سفر به قشم کدام ماه است؟ باید در جواب بگویم که بهترین فصل سفر به قشم پاییز و زمستان است.

مسیر درست قشم

شما جزو کدام دسته از افراد هستید؟ مقصد یا مسیر سفر برای شما اهمیت دارد؟ سریع‌ترین و راحت‌ترین مسیر سفر به قشم، هواپیما است. هزینه بلیط هواپیما قشم در روزهای مختلف سال فرق دارد. اگر در سفر قشم، برای رسیدن به مقصد عجله ندارید، با قطار و اتوبوس به قشم سفر کنید. در مسیر از پنجره اتوبوس و قطار منظره شهر‌های مختلف را ببنید.

بازارهای محلی قشم

در سفر به قشم در کوچه‌های این شهر که قدم بزنید، بازارهای محلی را می‌بینید. بازارهای محلی قشم بافت قدیمی دارند. وارد بازار محلی قشم که شوید؛ مغازه‌های رنگارنگ را از سوغاتی قشم گرفته تا لباس‌های محلی این شهر را می­بینید. در ادامه معروف‌ترین بازارهای محلی قشم را به شما معرفی می‌کنیم.

_ بازار درگهان

بازار درگهان قشم یکی از بازارهای قدیمی قشم است که راهرو‌های بلند، کوچه‌های پر پیج و خم دارداگر قصد خرید ندارید؛ برای دیدن معماری بازار درگهان قشم بیاید. این بازار هر روز از ساعت هشت صبح تا 16 بعدازظهر باز است.

آدرس: قشم، درگهان، میدان انقلاب

_ بازار نخل

یکی از زیباترین بازارهای قشم، بازار نخل است که سه‌طبقه دارد. در این بازار اجناس به شکل تک و عمده‌ به فروش می‌رسد. کیفت بالا اجناس و قیمت مقرون‌به‌صرفه بازار نخل شما را مجاب به خرید می‌کند، شما دست‌خالی از این بازار بیرون نمی‌آیید.

آدرس: قشم، درگهان، کنار بازار اطلس

_ بازار ستاره

بازار ستاره در بلوار قشم قرار دارد. این بازار در میان بازارهای قشم به کیفیت عالی و قیمت مناسب معروف است. اگر در سفر دنبال خرید ارزان و باکیفیت هستید، به بازار ستاره بروید. در این بازار انواع اجناس از جمله: پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری زنانه و مردانه موجود است. این بازار در طول روزهای هفته از شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا ساعت 24 شب فعالیت می‌‌کند.

آدرس: قشم، بلوار ولیعصر

رستوران‌های محلی قشم

همان‌طور که در ابتدا گفتیم یکی از ویژگی‌های سفر به قشم طعم ماهی کباب در رستوران‌های قشم است. در قشم انواع رستوران‌های سنتی و مدرن قرار دارد. شما می‌توانید با صرف غذاهای دریایی، بین‌المللی و ایرانی سفر را به یاد ماندنی‌ترکنید. در ادامه معروف‌ترین رستوران‌های سنتی قشم را به شما معرفی می‌‌کنیم.

_ رستوران قلعه

رستوران قلعه در نزدیکی دریای خلیج‌فارس کنار قلعه پرتقالی قرار دارداین رستوران به شکل قلعه ساخته شد؛ دو فضای باز و بسته دارد. شما می‌توانید بسته به سلیقه‌تان غذا را در ساحل یا قلعه نوش جان کنید. غذاهای این رستوران هر روز از صید روز طبخ می‌شود؛ پس اصلی‌ترین ویژگی غذاهای این رستوران تازگی است.

آدرس: قشم، میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی‌ها

_ رستوران گلدن فود

رستوران گلدون فود فاصله کوتاهی با بازار درگهان دارد. خستگی خرید را طعم خوشمزه غذاهای دریایی این رستوران از تنان بیرون کنید. در منو این رستوران انواع متفاوتی غذاهای دریایی، محلی و جنوبی قرار دارد. معروف‌ترین غذا این رستوران خوراک بشقاب طلایی و سینی دریایی است.

آدرس: قشم، درگهان، بلوار ساحلی، خیابان ناخدا، پاساژ دلفین

 

خرید تورقشم

در سفر با تورقشم یا تنهایی سفر می‌کنید؟ تورقشم! تورقشم را می‌توانید با چند کلیک از سایت علی‌بابا بخرید. در تورقشم علی‌بابا در طبیعت بکر و آثار تاریخی قشم ماجراجویی را شروع می‌کنید. خرید تورقشم از سایت علی‌بابا راحت و مطمعن است. بعد از ورود به سایت علی‌بابا از قسمت تور، تورقشم مدنظر خودتان را رزروکنید. در سفر با تورقشم علی‌بابا نگران هزینه‌های سفر نباشید. شما می‌توانید تورقشم را به‌صورت اقساطی از علی‌بابا بخرید.

قیمت تورقشم

تورقشم یکی از پرطرف‌دارترین تورهای کشور است. قیمت تورقشم درروزهای سال بر اساس پیک سفر، تعداد روزهای سفر تغییر می‌کند. در جدول زیر قیمت تور کیش علی‌بابا را می‌بینید:

 

تور

خدمات

قیمت

امتیاز

هتل دیاموند

پرواز + هتل

000,056,7 تومان

3.7/5

هتل آتامان قشم

پرواز + هتل

000,686,7 تومان

3.8/5

هتل ایرمان

پرواز + هتل

000,324,9 تومان

3.6/5

هتل لوکس پرشیا قشم

پرواز + هتل

000,174,6 تومان

3.4 /5

 

استرداد تورقشم

شما می‌توانید استرداد تورقشم را از سایت علی‌بابا فقط با تایید قوانین استرداد انجام دهید. برای استرداد تورقشم به سایت علی‌بابا بروید؛ از قسمت سفرهای من خرید تورقشم را کنسل کنید. البته یادتان باشد برای استرداد تورقشم شماره‌حساب واریز جریمه باید با نام حساب کاربری در سایت علی‌بابا یکسان باشد.

تجربه‌های جدید و تازه

قشم پر از شگفتی‌های کشف نشده است؛ با تورقشم طبیعت و آثار تاریخی قشم را بشناسید.

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

2 هفته پیش
|
15767 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

5 روز پیش
|
4012 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
14031 بازدید