2109
پنل پیامک مخابراتی چیست و چه تفاوتی با پنل مخابرات دارد؟

پنل پیامک مخابراتی چیست و چه تفاوتی با پنل مخابرات دارد؟

1402/08/03 بازدید199

شاید در نگاه اول عبارت پنل پیامک مخابراتی با پنل مخابرات تفاوت چندانی نداشته باشد و تنها یک کلمه "پیامک" آنها را از هم جدا کند.

 

اما در واقعیت این دو عبارت، دو چیز متفاوتی هستند که کاربرد های متفاوتی نیز دارند.

به طور خلاصه اگر بگوییم پنل پیامک مخابرات به وب سایت هایی گفته می شود که قابلیت ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی را از طریق اپراتور های مخابراتی ارائه  می دهند.

اما پنل مخابرات همان وبسایت رسمی مخابرات به آدرس adsl.tci.ir می باشد که سامانه ای برای مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران است.

حال که به صورت کوتاه با این دو عبارت آشنا شدید بگذارید بصورت کامل تر به توضیح هر کدام بپردازیم.

پنل مخابراتی چیست؟

پنل مخابراتی به علت شباهتی که با پنل پیامک مخابراتی دارد ممکن است شما را به اشتباه بیندازد. در این قسمت بیشتر توضیح می دهیم.

سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران دارای مجوز به شماره ۱۰۰/۱۱۰۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس adsl.tci.ir می باشد که کاربران می توانند به وسیله آن به  تمدید اینترنت و شارژ اینترنت مخابرات خود بپردازند.

چنانچه قصد تبلیغات پیامکی ، سفارش پیامک انبوه و یا استفاده از بازاریابی پیامکی را داشته باشید این پنل مخابراتی برای شما غیر قابل استفاده است و باید به جستجوی سامانه پیامکی بپردازید.

پنل پیامک مخابراتی چیست؟ و کاربردهای آن

شرکت سهامی مخابرات ایران (شرکت خصوصی) اولین و بزرگ‌ترین اپراتور مخابرات در ایران است. برخلاف عقیده بسیاری از افراد این شرکت وظیفه ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی را ندارد. یعنی اگر شما بخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید نمی توانید سفارش خود را در سایت مخابرات ثبت کنید.

سامانه های پیامکی ای برای این کار به وجود آمده اند که به عنوان نماینده اپراتور های مخابراتی همچون اپراتور 5000،3000،2000،9000 که وظیفه ارسال پیامک تبلیغاتی را دارند و با یک قراردارد این امکان را به تمامی افراد حقیقی و حقوقی می دهند تا بصورت انبوه به تبلیغات پیامکی بپردازند.

اگر شما هم می خواهید برای کسب و کار خود و یا بصورت شخصی اقدام به ثبت ارسال پیامک مخابراتی نمایید می توانید از پنل پیامک مخابراتی هایی همچون سامانه پیام رسان استفاه کنید.

دریافت سامانه پیامکی بصورت مستقیم از مخابرات

حال که دریافتیم برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیاز به سامانه پیامکی داریم، سوالی که پیش می آید چگونه می توان سامانه پیامکی را از سرچشمه اصلی یعنی شرکت مخابرات دریافت کرد تا هزینه ارزان تری برای شما بیفتد.

مخابرات در ایران سرویس تبلیغات پیامکی ارائه نمیدهد و تنها اپراتور های ایرانسل و همراه اول هستند که تبلیغات پیام کوتاه را انجام میدهند و حتی این امکان را به مشتریان خود میدهند که درصورت عدم تمایل پیامک تبلیغاتی دریافت نکنند.

پنل پیامک مخابراتی یک سرویس ارسال و دریافت پیامک است که توسط شرکت مخابرات ارائه می‌شود. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک پنل مدیریتی، پیامک‌های خود را به تعداد بالا و به صورت گروهی به مخاطبین خود ارسال کنند. همچنین، این سرویس امکان دریافت پیامک‌های ورودی و ذخیره آن‌ها در پنل را نیز فراهم می‌کند. از کاربردهای این سرویس می‌توان به تبلیغات، اطلاع‌رسانی، تحصیلات، فروشگاه‌های آنلاین و ... اشاره کرد.

امکانات پنل پیامک مخابراتی

پنل پیامک مخابراتی امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد، از جمله:

  • امکان ارسال پیام های متنی به صورت انبوه
  • امکان ارسال پیام به مخاطبان خاص
  • امکان ارسال پیام با قالب بندی مختلف
  • امکان گزارش گیری از وضعیت ارسال پیام ها

پنل پیامک مخابراتی یک ابزار مفید برای کسب و کارها و سازمان ها است. این پنل می تواند برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغات و بازاریابی، اطلاع رسانی، خدمات مدیریت مشتری مورد استفاده قرار گیرد.

نتیجه گیری

استفاده از پنل پیامک مخابراتی  برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی بهترین گزینه است چرا که امکانات و ابزار های تخصصی ای را جهت ایجاد، نظارت و تهیه گزارشات حرفه ای را به شما می دهد.

سامانه پیامکی مختلفی از قبیل پیام رسان، ملی پیامک ، اس ام اس و فراز وجود دارند که همچین پنلی را به شما ارائه می دهد اما انتخاب مناسب ترین آن برای کسب و کار شما تنها با بررسی های بیشتر بدست می آید.

حتما در انتخاب و ثبت درخواست پنل پیامکی مخابرات به نحوه پشتیبانی، امکانات، میزان ماژول های فعال شده، اپراتور های مخابراتی طرف قرار داد و بزرگترین مشتریان و رضایت کاربران توجه کنید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
7287 بازدید

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

3 روز پیش
|
6256 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

5 روز پیش
|
5118 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

5 روز پیش
|
5081 بازدید