2750
آسان و ارزانترین راه اخذ اقامت دائم ترکیه

آسان و ارزانترین راه اخذ اقامت دائم ترکیه

1401/11/18 بازدید316

ترکیه از جمله کشورهایی است که مورد توجه مهاجران ایرانی است و سالانه افراد زیادی از ایران به این کشور مهاجرت می‌کنند. همیشه افرادی که قصد مهاجرت به کشوری دیگر را دارند به دنبال آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه مهاجرتی می‌گردند. این مقوله در رابطه با کشور ترکیه نیز صدق می‌کند و متقاضیان به دنبال آسان‌ترین راه برای گرفتن اقامت این کشور هستند. شاید این سؤال برای شما پیش آید که راحت‌ترین راه برای گرفتن اقامت ترکیه چیست؟ هزینه‌های زندگی در کشور ترکیه نیز یکی دیگر از مسائلی است که باید پیش از مهاجرت به این کشور باید به آن توجه کرد. اگر شما هم به دنبال جواب این سؤال هستید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا آخر مطالعه تا به جواب سوالاتتون برسید.

 

مهاجرت به ترکیه

ترکیه از جمله کشورهایی است که می‌توان از آن به عنوان پلی برای مهاجرت به اروپا استفاده کرد؛ بنابراین بیشتر افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند، ابتدا از طریق یکی از روش‌های مهاجرتی اقامت ترکیه را دریافت می‌کنند. این دسته از افراد در تلاش‌اند که از طریق کمترین و آسان‌ترین راه مهاجرتی، اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند. کشور ترکیه دارای مکان‌ها و نقاط دیدنی بسیاری است که سبب جذب مهاجران زیادی با علایق و سلایق مختلفی به این کشور شده است. متقاضیان پیش از مهاجرت به ترکیه بایستی از هزینه های زندگی در ترکیه با خبر شوند؛ چرا که ممکن است روش مهاجرتی آن‌ها ایجاب کند که در کشور ترکیه زندگی کنند.

هزینه های زندگی در ترکیه

زندگی کردن و مهاجرت به ترکیه هزینه‌هایی را برای متقاضیان به همراه دارد که آن‌ها بایستی پیش از اقدام به مهاجرت به این کشور از هزینه های زندگی در ترکیه با خبر شوند. هزینه و مخارج زندگی در ترکیه برای هر شهر متفاوت است، به‌عنوان‌مثال هزینه زندگی در پایتخت این کشور(آنکارا) به نسبت سایر شهرها کمتر است. در حال حاضرگران‌قیمت‌ترین شهر کشور ترکیه، استانبول است که شاخص هزینه های زندگی در این شهر برابر با 34.3 درصد است. هزینه های زندگی در ترکیه عبارت است از:

هزینه‌های زندگی ترکیه

لیر(ماهانه)

مسکن

1000 تا 2500

رستوران و هزینه‌های اضافی

700 تا 800

حمل و نقل

200 تا 400

کالاهای مورد نیاز(نان، شیر، تخم مرغ و....)

150 تا 250

ارزان ترین و راحت ترین راه اخذ اقامت ترکیه

متقاضیان مهاجرت به ترکیه می‌توانند از طریق راه‌های بسیاری نظیر(کار، سرمایه گذاری، خرید ملک، تحصیل و....) اقامت کشور ترکیه را دریافت کنند؛ اما آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه دریافت اقامت این کشور چیست؟ بی شک ویزای توریستی راحت‌ترین راه برای مهاجرت به کشور ترکیه است که در این حالت ویزای 1 ساله قابل تمدید به متقاضی داده می‌شود که به راحتی می‌تواند به مدت 1 سال در ترکیه اقامت موقت داشته باشد. البته گرفتن این ویزا مشکلاتی برای متقاضیان به همراه دارد که مهم‌ترین آن، احتمال بالای ریجکتی است؛ البته این موضوع بستگی به این دارد که در زمان درخواست شما، چه تعداد درخواست ویزای توریستی به سفارت این کشور ارسال شده است. اقامت ترکیه از طریق اجاره نامه در واقع همان اخذ ویزای توریستی این کشور است؛ از آنجایی که این روش هزینه کمی را برای متقاضیان به همراه دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. علاوه بر ویزای توریستی مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک نیز یکی دیگر از ارزان‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور است. متقاضیان اخذ اقامت ترکیه می‌توانند از طریق خرید املاک خصوصی(خانه، آپارتمان، مغازه، زمین و...) اقامت این کشور را برای چند سال دریافت کنند. پس از خرید خانه در ترکیه، امکان اجاره دادن آن به اشخاص حقیقی وجود دارد. قیمت خرید خانه در کشور ترکیه به نسبت ایران پایین‌تر است و سرمایه گذاری در این کشور از این طریق برای متقاضی سودآور خواهد بود.

مزایای مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره نامه

مزایای اخذ اقامت از طریق ویزای توریستی

آسان‌ترین روش مهاجرتی

ارزان‌ترین روش مهاجرت به کشور ترکیه

امکان ارسال درخواست کار و تحصیل

امکان سرمایه گذاری در ترکیه

قابلیت تغییر دادن ویزای توریستی به سایر ویزاها

 

مزایای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

سرمایه‌گذاری همیشه با مزایای بسیار زیادی همراه است و خرید خانه نیز یکی دیگر از روش‌های سرمایه‌گذاری است. مطمئناً این روش مهاجرتی مزایای بسیاری را برای متقاضیان به همراه دارد که بیشتر افراد از این طریق به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند. مزایای خرید ملک در ترکیه عبارت است از:

مزایای خرید ملک در کشور ترکیه

اخذ اقامت ترکیه

امکان درخواست کار و تحصیل

امکان اجاره دادن ملک خریداری شده

امکان ثبت شرکت

اگر شما هم به دنبال این هستید که از این مزایای نام‌برده‌شده بهره‌مند شوید و اقامت کشور ترکیه را در کمترین زمان ممکن و با اطمینان کامل دریافت کنید؛ باید به شما بگوییم که موسسه مهاجرتی اصطهباناتی خدماتی را برای متقاضیان این روش مهاجرتی قرار داده است که در دیگر موسسه‌های مهاجرتی پیدا نخواهید کرد. با مراجعه به وب‌سایت موسسه مهاجرتی اصطهباناتی و مشاوره گرفتن از مشاوران حقوقی و متخصص ما از دیگر شرایط و مزایای مهاجرت به ترکیه نیز با خبر شوید.

جمع بندی

سفر به ترکیه از طریق گرفتن ویزای توریستی آسان‎‌ترین و راحت‌ترین راه اخذ اقامت این کشور است که قابلیت تغییر دادن نوع اقامتتان به سایر روش‌ها نیز وجود دارد. گرفتن ویزای توریستی معمولاً ساده است و احتمال ریجکتی آن خیلی بالا نیست و هزینه زیادی را برای متقاضی به همراه ندارد. از مهم‌ترین مزایای ویزای توریستی ترکیه می‌توان به قابلیت تمدید آن اشاره کرد که ممکن است سایر کشورها این ویژگی را نداشته باشند. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی خدماتی در زمینه به مهاجرت به کشور ترکیه ارائه می‌دهد که شما می‌توانید با برقراری تماس با ما مشاوران ما از این خدمات با خبر شوید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

این هفته رو بشنوید با نی نی کست

نوشته

1 هفته پیش
|
6541 بازدید

تاریخچه سزارین!

نوشته

1 هفته پیش
|
4167 بازدید