2109
سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام اغلب از کدام سایت اقدام به خرید فالوور می‌کنند؟

سلبریتی ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام اغلب از کدام سایت اقدام به خرید فالوور می‌کنند؟

1400/07/18 بازدید1338

از زمانی که کامپیوترها از سراسر جهان به یکدیگر وصل شدند، مودم، روتر و سوئیچ‌ها مشغول به کار شدند، دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت تسهیل یافت و دنیای مجازی شکل گرفت، جهان شبکه‌ی اجتماعی‌ به قدرت اینستاگرام به خود ندید. این شبکه که در ابتدا فقط و فقط برای سرگرمی و فان بود، کم کم رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت و ماهیت تجاری و بیزنسی پیدا کرد. مردم دریافتند که با این بستر می‌توانند محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند و به این طریق به درآمد برسند.

 

همین اتفاقات منجر شد که رقابت برای داشتن فالوور بیشتر هم افزایش یابد. لایک بیشتر، کامنت بیشتر و تعداد دنبال‌کننده‌های چندهزار نفری به عاملی برای فخر فروختن و صد البته کسب درآمد بیشتر منتهی شود. افراد به هزار و یک روش اقدام به افزایش تعداد دنبال کننده‌های خود می‌کردند. برخی از راه‌های طبیعی و قانونی و برخی به شیوه‌های غیراخلاقی برای انجام این کار روی آوردند. در این میان تعدادی از حساب‌های اینستاگرامی هم از روش‌هایی مانند خرید فالوور واقعی فعال استفاده کردند.

این روش تا به آنجایی پیش رفت که اغلب افراد معروف در جامعه مانند بازیگران، خواننده‌ها، ورزشکاران، هنرمندان، سیاستمداران و ... که سلبریتی نامیده میشوند هم از تکنیک خرید فالوور برای رسیدن به هدف خود استفاده کردند. افراد دیگری که جزء این دسته نیستند اما به خاطر تاثیر خود بر مردم اینفلوئنسر نامیده میشوند هم از این روش استفاده می‌کنند. حال در این مقاله قصد داریم بگوییم که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از چه وبسایت‌هایی اقدام به خرید فالوور می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آیا سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها هم فالوور می‌خرند؟

ممکن است تا به امروز فکر می‌کردید که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها اقدام به خرید فالوور نمی‌کنند به این خاطر که آن‌ها به تعداد کافی فالوور دارند و نیاز به انجام این تکنیک‌ها نخواهند داشت. اما اگر اینطور فکر می‌کردید سخت در اشتباهید. اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی زنده و پررقابت است. هر روز تعلل در این شبکه منجر به عقب افتادن نسبت به رقبا خواهد شد. به همین خاطر است که حتی سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها هم به فکر افزایش مداوم تعداد دنبال کننده‌های خود هستند. چرا که در غیر این صورت از دایره رقابت دور خواهند شد.

سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها به صورت طبیعی تعداد زیادی فالوور دریافت خواهند کرد چرا که در سطح جامعه معروف هستند و مردم خیلی راحت‌تر به آن‌ها اعتماد خواهند کرد. اما این رشد طبیعی نمی‌تواند خیلی زیاد باشد. به همین خاطر است که از روش خرید فالوور از وبسایت‌های معتبر برای رشد پیج خود استفاده می‌کنند.

برای تمامی کسانی که به نوعی در اینستاگرام مشغول به فعالیت‌اند این سوال مطرح است که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از چه وبسایت‌هایی اقدام به خرید فالوور می‌کنند. در ادامه به این مطلب خواهیم پرداخت.

سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از چه وبسایتی اقدام به خرید فالوور می‌کنند؟

ما بر اساس تحقیقات و بررسی‌هایی که داشتیم متوجه شدیم که بخش قابل توجهی از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از وبسایتی به نام دیجی فالوور برای خرید فالوور استفاده می‌کنند. بررسی‌های ما نشان داده است که آنها از این وبسایت برای خرید لایک، ویو و کامنت برای همخوانی تعداد فالوورها با این عوامل استفاده می‌کنند. اما چرا این افراد از دیجی فالوور برای انجام این کار استفاده می‌کنند. سوال خوبی است. در این جا به آن پاسخ خواهیم داد.

چرا دیجی فالوور

به نظر می‌رسد که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها به خوبی می‌دانند که دیجی فالوور یکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌ها در زمینه‌ی خدمات مربوط به اینستاگرام است و سال‌هاست که در این زمینه در حال فعالیت است. همین موضوع سبب شده که بخش قابل توجهی از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از این وبسایت برای خرید فالوور استفاده کنند. پشتیبانی شبانه روزی، ضمانت بازگشت وجه، ارائه پلن‌های کم حجم و پرحجم و قیمت منصفانه محصولات هم از دیگر دلایل استفاده از این مرجع بوده است.

اما یکی از مهم‌ترین دلایل آن مربوط به کیفیت محصول است. همانطور که می‌دانید، فالوورها می‌توانند فیک (تقلبی) یا واقعی باشند. متاسفانه برخی از افراد سودجو با پیشنهاد قیمت‌های بسیار پایین فالوورهای فیک و به درد نخور را به افراد بی اطلاع قالب می‌کنند. از سویی دیگر برخی افراد کلاهبردار هم همین فالوورها را به قیمت گزاف به فروش می‌رسانند.

دیجی فالوور از آن دسته وبسایت‌هایی است که فقط و فقط فالوور واقعی را به فروش می‌رساند. این فالوورها اشخاصی مانند من و شما هستند که در اینستاگرام یک اکانت ایجاد کرده و به صورت روزانه در آن در حال فعالیت‌اند. فرایند اضافه شدن این فالوورها هم به صورت کاملا طبیعی شکل می‌گیرد. به این شکل که پیج در معرض دید ده‌ها هزار نفر قرار گرفته و به این ترتیب افراد در صورت تمایل پیج را فالو می‌کنند. در نتیجه این شیوه از اضافه شدن فالوور به پیج هیچ تعارضی با قوانین اینستاگرام نخواهند داشت و منجر به مسدود شدن پیج نخواهد شد.

چه کسانی از دیجی فالوور، فالوور خریداری کنند؟

تمام افرادی که دوست دارند پیجی فعال، پویا و رو به رشدی داشته باشند می‌توانند از دیجی فالوور https://www.digi-follower.com تعداد دنبال کننده‌های خود را افزایش دهند. خوشبختانه این وبسایت پلن‌های متعددی طراحی کرده که هر کسب و کاری با هر سطحی از بودجه می‌تواند از آن‌ها بهره برده و رشد پیج خود را امکان پذیر سازد.

فرقی نمی‌کند که نیاز به فالوور ایرانی یا خارجی دارید، در این وبسایت می‌توانید هر آنچه که بدان نیاز دارید را فراهم کنید. خرید لایک، کامنت، ویو و پیج کامل هم در این وبسایت امکان پذیر است و تمامی محصولات در دو نسخه ایرانی و خارجی به فروش میرسد.

سخن پایانی

با این که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها دارای طرفداران بسیاری در دنیای واقعی هستند با این حال تمامی آن‌ها به خوبی دریافته‌اند که برای موفقیت و رشد در این فضا نیاز دارند که با استفاده از روش‌های گوناگون که یکی از آن‌ها خرید فالوور است، به گسترش پیج خود بپردازند. بخش زیادی از این افراد از سایت دیجی فالوور برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند. تحقیقات ما نشان داده است که این وبسایت مرجع خوبی برای افزایش تعداد فالوورهاست و دنبال کننده‌های کاملا واقعی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

1 هفته پیش
|
15688 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

2 هفته پیش
|
13613 بازدید

خورشید زندگی روزت مبارک!

نوشته

5 روز پیش
|
3900 بازدید