2737
2739
عنوان

آشنایى با CRM

326 بازدید | 10 پست
کسى اینجا با CRM آشنایى داره؟ احتیاج به کمک تخصصى دارم
ای واژه خجسته آزادی ... آیا به عمر من تو تولد خواهی یافت ؟...
آیا تو پا به پای فرزندانم رشد خواهی داشت ؟
من از CRM سایت ZOHO استفاده میکنم
میخوام در مورد کمپین برام توضیح بدید لطفا
ای واژه خجسته آزادی ... آیا به عمر من تو تولد خواهی یافت ؟...
آیا تو پا به پای فرزندانم رشد خواهی داشت ؟
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
می بایست به مستندات همون crm مراجعه کنید
اگر در مستندات چیزی پیدا نکردید به فارومش مراجعه کنید
https://forums.zoho.com
اگر هم لیسانس نرم افزار را دارید و خریداری کردید با بخش پشتیبانی سایتش مراجعه کنید
ما با microsoft crm کار میکنیم
خدا جونم دوست دارم
مرسى
بله خریداریش کردم و چون برام خیلى جدیده سوال در موردش زیاد دارم
تا حدى از هلپ کمک گرفتم اما حتما به فروم مراجعه میکنم شما میتونید یه تعریف خلاصه از کمپین ها، کاربردشون و نحوه ایجاد و مدیریتشون بگید
یا کلا microsoft crm متفاوته؟
ای واژه خجسته آزادی ... آیا به عمر من تو تولد خواهی یافت ؟...
آیا تو پا به پای فرزندانم رشد خواهی داشت ؟
2738

راجع به فواید CRM سرو باید گفت که مدیران شرکت ها می توانند با استفاده از این نرم افزار کلیه خدمات مربوط به، بررسی نحوه انجام وظایف توسط کارکنان، لیست فروش، برنامه ریزی جلسه ها و تماس ها، عملکرد بازاریابی و فروش همچنین پیش فاکتورها را بررسی کرده و نظارت کامل داشته باشند.  بررسی کامل نرم افزار CRM سرو حاکی از آن بوده که کارشناسان مشغول در سازمان ها توسط نرم افزار CRM سرو قادر خواهند بود یک کارتابل شخصی سازی شده برای خود داشته باشند و توسط آن به برنامه های روزانه خود اشراف داشته و بدین وسیله یک برنامه ریزی درست برای کارهای روزمره خود ترتیب دهند. در توضیح کارتابل کاری باید گفت که ابزاری سودمند جهت دسترسی سریع به تمامی اطلاعات در نرم افزار CRM سرو و ارتقاء بهره وری می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار crm همراه با ما باشید

یکی از مهمترین کاربردهای نرم افزار سی ار ام حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و یکپارچه سازی اطلاعات است.

برای شرکت ما انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر بهترین گزینه بود. از لحاظ جامع بودن  و دقیقا فارسی و ایرانیزه شدنش.

برای آشنایی با این  CRM وبینار های آموزشی را مشاهده کنید.
https://parsvt.com/webinar/

نرم افزار ارتباط با مشتری پارس ویتایگر ، یک سیستم و استراتژی جذاب است که در سازمان‌ها به منظور بهبود و مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده می‌شود. با استفاده از CRM، شما قادر خواهید بود اطلاعات مشتریان را به دقت جمع‌آوری و ثبت کنید، تعاملات خود را با آنان بهبود بخشید و روابط برقرار شده را تقویت کنید. این سیستم شما را به یک نگاه جامع نسبت به مشتریانتان هدایت می‌کند و به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های بازاریابی و خدمات به مشتریان را براساس آن بهبود بخشید.



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687