2733
2734
همه این مطالب مربوط به کتاب علامه مجلسی هستش .

من خودم هم همه اینها رو رعایت کردم .

ایشالا که به دردتون بخوره .

صفحه های بعدی دعا برای بچه دار شدن هم گذاشتم
البته لازم به ذکره که دارم این مطالب رو برای خودم جمع آوری میکنم که قبل از اقدام یه مروری بکنم .
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
حضرت صادق (علیه السلام) فرمود که جماع مکن در اول ماه و میان ماه و آخر ماه که باعث این مى شود که فرزند سقط شود و نزدیکست که اگر فرزندى به هم رسد دیوانه باشد یا صرع داشته باشد نمى بینى کسى را که صرع مى گیرد اکثر آن است که یا در اول ماه یا در آخر ماه مى باشد.

در حدیث صحیح از حضرت صادق (علیه السلام) منقول است که در وقت جماع سخن مگوئید که بیم آن است فرزندى که بهم رسد لال باشد و در آن وقت نظر بفرج زن مکنید که بیم آن است فرزندى بهم رسد کور باشد و در روایات دیگر از آنحضرت منقول است که باکى نیست نگاه کردن بفرج در وقت جماع.
2740
از حضرت رسول (صلى الله علیه وآله) منقول است که فرمود بحق آن خداوندى که جانم در قبضه قدرت اوست اگر شخصى با زن خود جماع کند و در آن خانه شخصى بیدار باشد که ایشان را ببیند یا سخن و نفس ایشان را شنود فرزندى که از ایشان بهم رسد رستگار نباشد و زناکار باشد.
منع کن عروس را تا هفت روز از خوردن شیر و سرکه و گشنیز و سیب ترش پس حضرت امیر المؤمنین (علیه السلام) گفت یا رسول اللّه به چه سبب منع کنم او را از اینها؟ فرمود زیرا که رحم بسبب خوردن اینها سرد و عقیم مى شود و فرزند نمى آورد
از ابو سعید خدرى منقول است که حضرت رسالت پناه وصیت نمود به حضرت امیر المؤمنین (علیه السلام)

یا على جماع مکن با زن خود در اول ماه و میان ماه که دیوانگى و خوره و خبط دماغ راه مى یابد بآنزن و فرزندانش.
ا على در وقت جماع سخن مگو که اگر فرزندى حاصل شود; ایمن نیستى که لال باشد و نگاه نکند احدى به فرج زن خود و چشم بپوشد در آن حالت که نظر کردن به فرج در آن حالت باعث کورى فرزند مى شود.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687