2737
2734
ما اردیبهشت پارسال خونه خریدیم
قرار شد تا 25 شهریور 91 سند بزنه ولی تا دیروز هی امروز وفردا میکرد
دیروز میگه باید سود مشارکت که حدود 4 تومن شما بدین
اصلا تو قولنامه قید نکرده و هیچ حرفی هم درمورد سود مشارکت به ما نگفته بود
اگر به موقع سند میزد اصلا لازم نبود این سود مشارکت پرداخت بشه.سود مشارکت تا دوسال توقف داره ، بعدش اگه وام تقسیط نشه دیرکرد میخوره


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از سود مشارکتش چیزی نمیدونم ولی خونه ما هم به خاطر دیر سند خوردنش وتقسیم اقساط بانکی 6میلیون جریمه شد که به عهده فروشنده بود وما هم شکایت کردیم وتوافقی به میزان 5میلیون رو پرداخت کردند و1تومنش هم خودمون

یه مبلغی هم ابت انتقال وام به نام ما پرداخت کردیم در کل بانگک 900 هزارتومان علاوه بر پول جریمه واصل وام از ما زیادی گرفت
وام مسکنن فقط کلاه سرمردم میزاره
ما از ثامن 10تومن وام برداشتیم 4ساله با بازپرداخت 15 میلیون
ولی از مشکن 20میلیون با جریمش 26میلیون نزدیک 50باید پرداخت کنیم
وام ازاد بهتره
چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن وقتی جماعت خودش هزار رنگ است
2728
2738
آینده نی نی های خوشگلتونو به ما بسپارید.با بیمه زندگی و سرمایه آینده کودکانتان را تضمین کنید.(دریافت اطلاعات و اخذ قرارداد بیمه زندگی و سرمایه پاسارگاد با حضور کارشناسان ما)

http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=24747


فقط با ماهی 30هزار تومان آینده فرزندانتان را تضمین کنید

بیمه پاسارگاد در این بیمه نامه متعهد میشود در صورت حیات بیمه شده در پایان قرارداد، پرداخت اندوخته بعلاوه سود مشارکت در منافع(سود 18 %) به صورت یکجا به بیمه گذار و یا برقراری مستمری از محل اندوخته ایجاد شده خواهد بود.

در صورت فوت بیمه شده ، پرداخت سرمایه بیمه عمر بعلاوه اندوخته تشکیل شده تا زمان فوت به استفاده کننده در قرار داد می باشد.

این بیمه برای بیماری های خاص از جمله سرطان سکته قلبی سکته مغزی عمل قلب پیوند اعضا و پیوند مغز استخوان نیز کمک هزینه درمان پرداخت میکند.

همچنین طرح آتیه کودکان نیز وجود دارد که طرحی نو برای بهتر شدن آینده فرزندانمان میباشد.

گر علاقه مند به سرمایه گزاری به این روش برای خود و فرزندانتان هستید فقط با فرستادن 1 ایمیل کارشناسان مارا در کنارتان داشته باشید .
آماده پاسخگویی به همه سوالات شما هستیم.
شماره تماس :09369213244


سامیار مامان 2تیر به طور ناگهانی دنیا اومد و تمام زندگی من و بابایی شد.عاشقتیم کوچولوی من.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687