2737
2734
عنوان

راهی ساده برای پرپشت شدن ابروها

791 بازدید | 5 پست

ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت و به‌خصوص چشم‌های ما دارند، یک ابرو زیبا می‌تواند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهد، متاسفانه گاهی پیش می‌آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می‌دهند و بعضی قسمت‌های‌شان خالی می‌شوند و به همین دلیل دیگر نمی‌توان آنگونه که زیباست آن‌ها را حالت داد. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت. روغنی که در همه خانه‌ها پیدا می‌شود.

احتمالا تا به حال زیاد درباره فواید روغن زیتون شنیده‌اید ولی شاید ندانید این روغن می‌تواند در رشد ابروهای شما نیز تاثیر داشته باشد. کافی است یک شیشه روغن زیتون بخرید. طریقه استفاده از آن نیز خیلی راحت است؛ مقدار بسیار کمی از آن را روی ریشه‌های قسمتی که می‌خواهید رشد کند بمالید، البته حواس‌تان باشد که فقط روی قسمت‌های خالی و جاهایی که می‌خواهید مو رشد کند روغن بگذارید. استفاده از یک گوش پاک‌کن می‌‌تواند بسیار کمک کنند. بعد موهای ابرو را با یک مسواک مخصوص شانه کنید. توصیه می‌شود هر شب این کار را انجام دهید و صبح روغن‌ها را بشویید.



زنانی که به داشتن ابروهای پرپشت علاقه دارند باید به نحوه اصلاح ابروی خود توجه کنند چرا که افرادی که ابروهای خود را دائما به صورت نازک اصلاح می کنند فولیکول موی ابروی این افراد ممکن است در اثر کنده شدن از بین رفته و دیگر تراکم اولیه را نخواهد داشت و با مصرف داروها نیز بازگشتی نخواهند داشت و به همین جهت باید از اصلاح زیاد و یا نازک کردن زیاد ابروها پرهیز کنند.»



یک ماده تقویت‌کننده ابرو از داروخانه تهیه کنید و مقداری از آن را روی ابروها بمالید. مراقب باشید که داخل چشمتان نرود. این ماده را روزی ۲باریا طبق دستورالعمل درج شده روی آن، روی ابروها بمالید تا کاملا پر شوند.Rogaine باعث می‌شود ابروها سریع‌تر رشد کنند و زمان ۶ الی ۸ هفته‌ را به ۲ هفته کاهش می‌دهد.

در طول مدت استفاده از Rogaine و رشد موهای ابرو، میزان استفاده از این ماده را به تدریج کاهش دهید تا به ۲ بار در هفته برسد و با وجود رشد ابروها تا اندازه دلخواه، مصرف این مقدار Rogaine را تا یک ماه ادامه دهید. بعد از یک ماه، می‌توانید با توجه به نتیجه کار، مصرف این ماده را ادامه دهید یا آن را متوقف کنید.



اگر کم‌پشتی ابروهای شما فقط مختص به نواحی خاصی از آن است، موقتا از مداد ابرو استفاده کنید. بهتر است فواصل خالی بین موهای ابرو را با کشیدن خط‌های کوتاه و درهم پر کنید تا اینکه یک خط ممتد و پر‌رنگ بکشید.

در مورد رنگ مداد ابرو و ابروهایتان نیز دقت کنید. درنهایت، روی ابروها را با سیلر ابرو (ماده‌ای برای ثابت‌کردن حالت و رنگ ابروها) اسپری کنید.

http://jamnews.ir/detail/News/226887
دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است: السلام علیک یا علی بن موسی الرضا*** اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742

سامانه جذب باما دستیار سازمانها در جذب و استخدام افراد شایسته می باشد

کارفرمای محترم با مراجعه به سامانه جذب باما و ثبت درخواست نیروی کار، مناسبترین افراد را به همراه شناسنامه تحلیل روانشناختی به شما معرفی می کنیم.

کارجوی گرامی با ارسال رزومه کاری در سامانه جذب باما شغل متناسب با روحیات و تونایی هایتان را به شما معرفی می کنیم.                                                             https://madresezendeginet.ir/سامانه-جذب-با-ما

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687