2737
2739
یعنی میتونه نشونه بارداری باشه قبل از آز یا تست ما میتونیم با تکرر ادرار بفهمیم بارداریم
من دو روز یک بار میرم دستشوی برای ادرار الان 5 روز به تاریخش مونده ولی من یک ساعت به یک ساعت دارم میرم دستشوی.
ببخشید این سوال و پرسیدم آخه شماها دوست جونام هستید

خب ممکنه عفونت اادراری پیدا کرده باشید
دنا! بر من اگر آفتاب از دامان تو به پایین می خزد، آنسوی افق، دیارانی است که بر آمدن مهر را از شانه های تو می بینند...غروب برای من هماره پیشاهنگ بامدادی دیگر است. (برای دختر عزیزم "دنا" )
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2742
هست ولی از ماه دو معمولا زیاد میشه.به خاطر این که تغییرات هورمونی تو بدن یه دفعه زیاد میشه.تست قند حتما بگیر.شاید قند خونت رفته بالا تکرر داری.اگه قند باشه باید سریع چکاپ کنی.
علیرضا,انگور یاقوتی مامان(غوره سابق) 25شهریور ماه 92 همزمان با تولد امام رضا به زندگی یکنواخت من پا گذاشت و با دست و پاهای کوچکش تحرک و عشق دوباره به زندگی من آورد.


2738
عزیزم یه موقعهایی قبل پری پیش میاد منم بعضی ماهها که میخواستم پری بشم تکرر ادرار داشتم .....
شایدم عفونت ادرار داری عزیزم قبل از بارداری درمانش کن که مثل من اذیت نشی .....
موفق باشی گلم......
خانومایی که قصد کاشت ابرو دارین با ما تماس بگیرین ، بهترین مشاوره برای کاشت مو و ابرو ۰۹۳۰۸۰۲۲۴۲۷ آذر 👑 یکتام 👈  👑دنیام 👉
راستی حجم ادرار چقدره؟یعنی میری دستشویی کم میاد یا زیاده؟وزن هم کم کردی؟به طور غیر طبیعی منظورم.اگه کم باشه و زیاد هم وزن کم نکردی شاید عفونت باشه شاید هم طبیعی شاید هم مشکل عصبی باشه.من گاهی که عصبی میشدم و سعی می کردم خودمو کنترل کنم خصوصا قبل پری تکرر داشتم.
علیرضا,انگور یاقوتی مامان(غوره سابق) 25شهریور ماه 92 همزمان با تولد امام رضا به زندگی یکنواخت من پا گذاشت و با دست و پاهای کوچکش تحرک و عشق دوباره به زندگی من آورد.


2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687