2737
2739
رفتم داخلش بنظر تمیز میاد فقط بدیش اینه که مربی نی نی هر 6 تا یکیه
نی نی شما چند وقتشه؟
انـصاف نـیـست

که دنـیا آنـقدر کـوچک بـاشد

کــه آدم هـای تـکـراری را روزی صـد بـار بـبیـنـی

و آنـقـدر بـزرگ باشد

کــه نتوانی آن کسی راکه دلت مـیـخواهد

حتی یک بار بـبیـنی...!!


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
من اونجا رو ندیدم، الان ۴ روزه پسرم رو گذاشتم مهد ارمغان هستی که توی همون دادمان روبروی سپهره اگر دوست داشتی اونجا رو هم ببین، البته اونجا اصلا اجازه بالا رفتن به بچه ها رو نمیدن اما از توی مانیتور میتونی ببینی و البته بعد از تایم مهد هم میتونی بری بالا و فضای کلاسها رو ببینی.
من اونجا رو ندیدم، الان ۴ روزه پسرم رو گذاشتم مهد ارمغان هستی که توی همون دادمان روبروی سپهره اگر دوست داشتی اونجا رو هم ببین، البته اونجا اصلا اجازه بالا رفتن به بچه ها رو نمیدن اما از توی مانیتور میتونی ببینی و البته بعد از تایم مهد هم میتونی بری بالا و فضای کلاسها رو ببینی.
ممنون از همه دوستان برای پاسخهاتون...من داخلش رو دیدیم برای 10 تا نی نی تا 2 سال 2 تا مربی داشتن که به نظرم خیلی مهربون اومدن نی نی ها همش می پریدن بغلشون محیطش خیلی تمیز و آروم بود...من مهد زیاد دیدم ولی این یکی بنظرم مرتب اومد چون ساعت 12:5 که رفته بودم همه نی نی ها غذاشون رو خورده بودن لباسهاشون تمیز بود و داشتن بازی می کردن و می رقصیدن...روپوش مربیهاش تمیز و یه دست بود و برای اولین بار خدمه هم به نظرم مرتب و تمیز اومد...احتمالا نی نی مو که 20 ماهشه می برم همینجا فقط یه کم قیمتش بالا بود برای نی نی من 380 گفت فول تایم
ارمغان هستی منو راه نداد نی نیم کوچیکه...نمو و تیام هم همینطور ...مژده هم همینطور کلا اینا همشون مهد های بدی نبودند ولی برای من مناسب نبود و دوم اینکه خیلی شلوغند باید کلی تو نوبت باشی...بعد از دیدین این همه مهد به این نتیجه رسیدم بعضیهاشون خیلی الکی دارن تو سایت تبلیغ میشن نمیدونم چرا مثلا مژده بچه ها با کفشن یا مهستان همینطور...همشم ماماناشون می نویسن بچه مریض شده عفونت روده گرفته ولی مهدش خیلی خوبه!!!!!!!!! نباید آدم خودشو گول بزنه من یه مدت با دخترم میرم میام چون مدیرش ( ظاهر مدیرش یه کم بد اخلاقه ولی مربیهاش خوب بودن) گفته که از 20 دقیقه باید شروع کنی بیای تا 1 ماه تا بچه جا بیافته...من میرم اگه خوب یا بد بود میام میگم بهتون...ضمنا من از اینشم خوشم اومد که باید حتما دمپاییتو جلوی در اتاق کودک در میاوردی و اتاقشون خیلی نورگیر و بزرگ بود...تختای خوشگل و نو هم واسه هر نی نی بود...بازم مرسی از همه:))
2740
سلام
من امروز رفتم هم طراوت و هم ارمغان هستی رو دیدم. برای دیدن و پرسیدن هم هر کدوم یک ساعتی وقت گذاشتم:
اینم بگم قبلش این لینک رو حسابی مطالعه کرده بودم و کاملا میدونستم چی رو ببینم و چی بپرسم:

http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=227978&PageNumber=1

طراوت:
محیطش نورگیر و خوب بود. با اینکه بر اتوبان هست ولی سر و صدا داخل نمیومد. من مربی ندیدم و هرچی دیدم کمک مربی بود و برام عجیب بود. مدیرش خوب بود و به نظرم الکی تبلیغ نمیکرد. توی مانیتوری که کاملا میتونسشتی ببینی تمام اتاقها و جاها معلوم بود. توی اتاقها اسباب بازی و سرسره وجود داشت. حیاطش با فوم پوشیده شده اما الان فومها رو شسته بودن و فومها نبودن. همه اتاقها به هم راه داشت. و طبقه اول بالای دو سال و سوم شیرخوار بودن. کمک مربیها زنان مسن و مهربونی به نظر اومدن. خیلی بیزینسی نبود به نظرم و نکته مثبتیه این از نظر من. و اینکه کاملا رفتیم و همه جا رو دیدیم. همون موقع هم یه خانومه که بچه اش سه ساله و چهارمین روزی بود که میومد مهد اومد و بچه اش رو تحویل داد و بچه کلی جیغ زد و بردنش بالا و مادر توی مانیتور نگاه کرد که به محض رسیدن آروم شد و اینکه نکته مهمیه به نظر من. البته بیشتر محل نگهداری بچه هاست تا آموزش خاصی و من هم نمیخوام بچه ام بمباران اطلاعاتی بشه.
بچه ها هم کفشهاشون رو دم در درمیارن و میرن تو. البته یکی دو بچه دیدم که کفش داشتن و گفتن اینا کفش طبی هستن و دم در پوشیدن که باید تمام روز پاشون باشه.
ناهار و صبحونه هم میدن. تنها نکته نا مفهموش برای من این بود که فقط یه مربی بود که اونم توی طبقات میگشت و بقیه کمک مربی و همون خانومهای مسنی بودن که گفتم.
مهد ارمغان هستی:

مدیرش جوون و مهربون به نظر میومد ولی به نظرم سختگیر بود و سعی میکرد سختگیری رو کمتر بروز بده. تمیز بود و مربیان جوان و پر انرژی داشت. تعداد بچه ها زیاد بود و میگفت هر 15-20 نفر یه مربی دارن. ولی خوبیش نسبت به طراوت این بود که مربی داشت. چند بار تو چند مثال خواست توضیح بده که مهدهای دیگه این ایراد رو دارن و یا مربی که دو روز هم اینجا نگهش نداشتن الان رفته و توی یکی از مهدهای همین اطراف داره کار میکنه.
بزرگترین عیبش این بود که اجازه نداد بریم بازدید کنیم و من این خیلی برام مهم بود. و توی مانیتور نشون داد.
و عیب بزرگ بعدیش هم این بود که کف اتاقها سرامیک بود و بچه ها تمام مدت باید روی صندلی نشسته باشن و در حال آموزش! و هفته ای دو روز و هر روز حداکثر نیم ساعت میتونن بیان پائین و با وسایل بازی بازی کنن! به نظرم بیشتر شبیه یه آموزشگاه کوچولو بود تامهد! وقتی هم گفتم تمام مدت روز که نمیشه روی صندلی باشن گفت: از 9 تا 10 هستن بعد میان وعده و بعد دوباره تا 12 و بعد ناهار و بعد دوباره هستن که زیاد نمیشه! اما من خوشم نیومد از این کارشون! به نظرم یه جورایی بچه خسته و اذیت میشه و برای ستون فقراتشون هم ضرر داره!
سومین عیب بزرگش هم این بود که میگفت بچه حتی اگه گریه کنه بعد چند روز که کم کم میبریش مهد باید بزاری و بری و کلی مثال زد و از اونجا که وقتی بچه رو میگیرن میبرن تو همن اتاقهای خشک و بدون وسیله بازی به نظرم مناسب نیومد!

به نظرم خیلی بیزینسی بود و طراوت رو بیشتر پسندیدم اما عیب بزرگ طراوت این بود که من مربی اونجا ندیدم اما ارمغان پر از مربی بود!
یه چیز دیگه اینکه من با همسرم رفته بودم و توی طراوت که رفتیم بچه های دو تا سه سال داشتن نقاشی میکشیدن و ازاد بودن و ازشون پرسیدم مهد رو دوست دارید اما جواب ندادن


توی شیرخواره ها هم یکیشون تا کمک مربی رودید دستاش رو گرفت بالا که یعنی بغلم کن خیلی آزاد بودن.

نکته منفی دیگه طراوت هم از نظر من داشتن تلویزیون بود که اصلا نپسندیدم اما ارمغان هستی چون اجازه بازدید نداد نمیدونم داره یا نه!
بچه ها اینم بگم و برم

من دلم میسوزه برای بچه هامون که باید برن این مهدهای بیکیفیت و بی استاندارد!

هیچ مهدی هیچ استاندارد جهانی نداره توی ایران به نظرم و این ظلمه! و اما ظلمی که همه را فرا گیرد عدل است!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687