2737
2739
من تنبلی تخمدان دارم الان حدود 8 ماهه که دارو مصرف میکنم ریزش موهام خیلی بهتر شده گرچه فرق سرم خالی شده. اما الان مشکلم وزی موهامه که هم وزه هم به شدت نازک شده. با عکسهای چند سال قبلم که مقایسه میکنم گریم میگیره. یه مشت ژل و موس به موهام میزینم که وزیش کم بشه. اگه راه حلی (که خودتون ازش نتیجه گرفتید) بهم پیشنهاد بدید واقعا" لطف میکنید. خیلی ممنونم.
دنیا ارزش این حرفارو نداره / دیگه دنیای مجازی که ارزش اون حرفارَم نداره :D
دختر بهار جوون مرسی. اما با بوی بده روغن زیتون چه کار کنم؟ حتی روغنهای بدون بو هم کمی بو دارن .
دنیا ارزش این حرفارو نداره / دیگه دنیای مجازی که ارزش اون حرفارَم نداره :D
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
اخه دو تا نشونهای که شما از موهاتون میدین با هم منطبق نمیشه.
اگه موهاتون نازک شده پس حتما نرم هم شده.
اما اگه موهاتون وز شده پس قطر موهاتون زیاد شده.
در هر صورت اگه موهاتون وز شده داخل حمام از ماسک مو استفاده کنید.یا یک ساعت قبل از حمام از روغن زیتون یا بادام تلخ و یا نارگیل استفاده کنید.
اگه موهاتون نرم شده و حالت پذیریشو از دست داده بهتون گل سر شور استفاده کنید عالی میشه.از عطاری بخرید .درست شکل خاکه بعد تو حموم با مقداری اب مخلوطش کن و یه ربع بعد بشور.
جر و بحث کردن با بعضیا مثل اینه که بخوای رو چرتکه، ویندوز 8 نصب کنی![smiley]s/sm_16.gif[/smiley]
2738
ممنون فرنگیس جون. ولی موهای من واقعا" نازک و وز شده . مشکلم با وزیشه. مرسی که راهنمایی کردی ماسک مو چه برندی بگیرم؟
دنیا ارزش این حرفارو نداره / دیگه دنیای مجازی که ارزش اون حرفارَم نداره :D
سلام؛صدر رو با مورد قاطی کن و قبل از حمام مثل حنا بذار رو سرت
عشق فقط عشق علی ،رهبر فقط سید علی.دوستان هر حاجتی دارید بگید تو نماز دعاتون کنم.من به معجزه ی سبز دعا ایمان دارم.😍
عزیزم منم مشکل شما رو داشتم و خیلی‌ کرم و ماسک مو زدم به سرم ولی‌ واقعا بی‌ فایده بود. اما من خودم شروع کردم به خوردن قرص زینک و قبل حمام هم حتما با روغن کنجد یا روغن زیتون یا روغن گردو برای چند ساعت موهامو چرب می‌کردم بعد می‌‌شستم خیلی‌ موهاتو نرم مکنه و با وز مو مبارزه میکنه. دیگه اینکه اگه بخواهید موهاتون برق بزنه از دمکرده گیاه گزنه استفاده کنید البته بذارید سرد که شد با یه قاشق سرکه سیب مخلوط کنید و با اون سرتون رو بعد از ششستن با شامپو آبکشی کنید خیلی‌ موثره مونی جان فروشگاه DM یا ROSSMAN یه دارو داره برا مو به اسم HAAR VITAL که برای مو فوق‌العاده هست استفاده کن بعد نتیجه شو ببین.
بهار, مونی و شیوای عزیز ممنون از راهنمائیتون.
مونی جان من اول رفتم متخصص پوست و مو که برام آزمایش نوشت و گفت هورمونهای مردونت کمی بالاتر از حده نرماله و یک سری دارو داد که تاثیر نداشت منم دیدم وقتی مشکل هورمونیه به متخصص غدد مراجعه کنم بهتره پس دکترمو عوض کردم ایشون بهم قرص متفورمین, اسپیرونولاکتون و فیناستراید داده کمی ریزش موهام بهتر شده گرچه موهام نصف شده (گریههههههههه) روی جوشهای صورت و بدنم خیلی تاثیره بهتری داشته. اما موهام به شدت وز و نازکه که خودت میدونی چقدر دردناکه. عزیزم شما یه آزمایش کامل بده شاید مشکل هورمونی نباشه کمبود ویتامینی چیزی باشه.
دنیا ارزش این حرفارو نداره / دیگه دنیای مجازی که ارزش اون حرفارَم نداره :D
مونی جون حتما" پیگیری کن تا علت اصلیشو پیدا کنی. درکت میکنم عزیزم. انشاا... هممون نتایج خوبی بگیریم. نظرت چیه که هر کدوممون یکی از راهکارهای پیشنهادی دوستانو امتحان کنیم و نتیجشو به همدیگه اطلاع بدیم تا ببینیم کدوم از همه بهتره؟ موافقی؟
دنیا ارزش این حرفارو نداره / دیگه دنیای مجازی که ارزش اون حرفارَم نداره :D
مونی جان من هم با وجودی که رنج هورمون هام خوب بود اما باید قرص تیروئید استفاده کنم بعضی‌ موقع بدن مشکلات پنهانی داره (بخصوص مشکلات هورمونی) که تو آزمایش‌ها خیلی‌ نشون نمیده.اما استفاده از محصولاتی که در آن فولیک اسید ،ویتامین ب کمپلکس و خصوصا زینک دارن می‌تونه به کاهش ریزیش مو کمک کنه.این دارویی که بهت گفتم استفاده کن، تمام این مواد رو داره و خیلی‌ موثره.یه روش دیگه هم هست که اون هم نتیجه بخشه اینه که چهار پیاز رو رنده کنید بعد آب اون پیاز رو( یعنی‌ منهای تفاله) بگیرید و پوست سرتون رو با اون ماساژ بدید، یا این که سه یا چهار سیر رو رنده کنید با مقداری روغن زیتون مخلوط کنید و سرتون رو اون ماساژ بدید و حدود دو ساعت بذارید رو سرتون بمونه بعد سرتون رو بشورید بخصوص برای جلوی مو که خالی‌ شده خیلی‌ موثره این روش رو یه دوست آفریقایی به من پیشنهاد داد که موثر بود.البته باید هفته‌ای دو بار انجامش بدید. مالش پوست سر و خود موها با روغن سیاه دونه ( shwartz kummel)) هم خیلی‌ موثره.، یه روغن دیگه هم هست به نام Argan oil که البته کمی‌ گرونه چون خیلی‌ سخت به عمل میاد و فقط در کشور مراکش این روغن به عمل میاد و از اونجا به کشور‌های دیگه صادر میشه‌ این روغن در فروشگاهای REWE , REFORM HAUS موجوده و قیمتش هم سیزده یورو هست.هم ضدّ چروک پوسته، هم برا مو خیلی‌ خوبه.اما اگه برا پوست استفاده کردی اگه میخواهی‌ در هنگام ظهر بری بیرون باید صورت تو بشوری بعد ضدّ آفتاب بزنی‌. این هم اطلاعاتی‌ در مورد این روغن در wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Argan_oil
عزیزم مونی ,منم واقعا تو این کشور مثل هلن کلر شدم !!!! اما طبق تجربه , من زیاد به دکتر‌های اینجا اعتماد ندارم و بیشتر به دکتر‌های متخصص ایرانی‌ اینجا اعتماد دارم !!!! توی فروشگاه‌های ایرانی‌ یه سری مجله به فارسی هست که بطور رایگان در اختیار دیگران قرار میگیره توی اون مجلات اسم و آدرس دکتر‌های ایرانی‌ به تفکیک هر استان نوشته شده، یا میتونی‌ بری توی این سایت http://www.parsian.eu/main.php?L=1 و اسامی دکتر‌های ایرانی‌ به تفکیک هر استان رو پیدا کنی‌. یه سری دفترچه هم هست که مربوط به اسامی و آدرس دکترهای هست که به زبان انگلیسی یا فارسی یا سایر زبان‌های دیگه غیر از آلمانی‌ صحبت می‌کنن که در قسمت (Aslander beirat ) شهرداری هر منطقه میتونی‌ پیدا کنی‌. موفق باشی‌
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687