2733
2734
عنوان

یک ایده جالب برای عید

1632 بازدید | 13 پست
سلام دوستان خوبم
بهترین راه برای شاد کردن خودتون اینه که افراد دیگر رو شاد کنید.می دونید چه لذتی داره حالا که با خریدن لباس عید دل بچه هامون رو شاد می کنیم هر کدوم هر چه قدر که ازمون بر می یاد یک کودک نیازمند رو با خودمون بازار ببریم و در حد وسعمون براش لباس بخریم.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2742
من زنگ زدم به یک خانواده که دو تا دختر دبستانی داشت و وضع مالیشون اصلا خوب نبود اجازه گرفتم که هر دوشون رو جمعه ببرم بیرون و در حد وسعم براشون لباس بخرم.البته مادرم و همسرم هم یک مقدار پول گذاشتن رو پول من.
2740
خیلی ممنون از ایده زیبا و جالبت. اما این کار باید با دقت و ظرافت خاصی انجام بشه. به این نکته هم همه خانومایی که تصمیم به انجام این کار دارن دقت کنن. به نظر من با پدر مادر خودشون برن خیلی بهتره. شما فقط هزینشو تقبل کنین
فکر بسیار خوبیه.فقط باید طوری باشه که بچه ها احساس حقارت نکنن.مخصوصا اگه در سنی باشن که این چیزا را بفهمن.خیلی تو روحیشون تاثیر داره و ادم می یاد ثواب کنه کباب می شه.من این تجربه را داشتم و سعی میکنم در این جور کمک کردنها ناشناس بمونم
هیچ وقت امید را از کسی نگیریم. شاید اون تنها چیزی هست که داشته باشه.
با سپیده و ساناز جون موافقم.اینجوری شاید احساس کنن داره بهشون ترحم میشه بچه ها خیلی چیزا رو که ما فکرشم نمیکنیم به عقلشون برسه میفهمن.اگه با پدر و مادر خودشون برن خیلی بهتره پدر و مادرشونم جلو بچه سرافکنده نمیشن
سلام دوستان.نظرتون رو خوندم و استفاده کردم.اتفاقا جمعه که داشتیم می رفتیم بچه ها رو ببریم همسرم هم نظر شما رو داشت و گفت بگذار با مادرشون برن.من می خواستم خودم ببرم چون فکر می کردم اگه به مادرشون پول بدم ممکنه کرایه خانه یا قرضهاش رو بده.بعد از ظهر رفتم خونشون دیدم یکی از بچه ها که کلاس اوله از ذوق از صبح لباس مهمونی هاش رو پوشیده و با همون لباسا و روسری خوابش برده.
شلوارش براش کوتاه شده بود و تنگ بود.مادرش می گفت از پارسال تا حالا نتونسته براش شلوار بخره.پول رو دادم به مامانه و گفتم خودش براشون خرید کنه.ولی برای اینکه مطمئن بشم به بچه ها گفتم چند روز دیگه پسرم رو می یارم که هم باهاتون بازی کنه و هم لباسای عیدتون رو بهم نشون بدین.اونها هم خیلی خوشحال شدن.بچه ها با دیدن شادی بچه ها حالی بهم دست داد که نمی شه توصیفش کرد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   عطرخدا  |  1 ساعت پیش
توسط   رستا۷۰۹  |  55 دقیقه پیش