2737
2734
سلام دوستان
من به تازگی یه شغلی رو شروع کردم که یه منشی برای خودم آوردم و ماه و نیمه که باهاش کار کردم. اصلا اصلا اصلا از کارش راضی نبودم ولی تحمل میکردم تا اینکه دیدم عملا اون رئیس من شده!!!!! تصمیم گرفتم که اخراجش کنم و امروز هم مساله رو باهاش مطرح کردم و اون خیییییییییییییلی ناراحت شد, پای تلفن گریه زاری کرد و خلاصه حسابی عذاب وجدان دارم. به نظرتون چیکار کنم؟
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728
میدونم که کار اشتباهی انجام ندادم. اینم میدونم اگر بیشتر از سه ماه بمونه یه حق و حقوقی اونجا پیدا میکنه مثل بیمه و قوانین وزارت کار و .....
اشتباه از خودم بود که از اول آوردمش سر این کار.
بیچاره شوهرش بیکاره و به نون شبش محتاج بود به همین خاطر دلم براش سوخت و با اینکه تا پنج ابتدایی بیشتر سواد نداره و از نظر فرهنگی هم خیلی در سطح پایینیه گفتم بیاد منشیم بشه. الان میبینم داره به کارم هم لطمه میزنه و مشتری هامو میپرونه.
با اینکه میدونم اگه بمونه به ضرر خودمه ولی از اینکه اخراجش کردم حس بدی دارم. میترسم نفرینم کنه.
البته هیچ ظلمی بهش نکردم تازه خیلی بیشتر از حقش هم تا حالا بهش دادم. تصمیم دارم در ماه یه مبلغی همین طوری بهش کمک کنم
2740
نباید باهاش زیاد صمیمی می شدی...جذبت رو برای منشیت حفظ کن
امام علی(ع) در نامه ای خطاب به مالک اشتر: ای مالک!شباهنگام کسی را در حال گناه دیدی صبح به آن چشم نگاهش نکن، شاید سحرگاه توبه کرده باشد و تو ندانی!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687