2733
2734
عنوان

مسکن مهر پردیس

| مشاهده متن کامل بحث + 1768998 بازدید | 41157 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سابقه وعده ها از استاندار گرفته تا نماینده مجلس و شهرداری

تکمیل طرح مطالعاتی متروی تهران پردیس
155667 -۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
شهردار پردیس از تکمیل طرح مطالعاتی پروژه متروی تهران پردیس خبر داد.

محمد لاله بیان داشت: شهرداری پردیس در سالیان اخیر توسعه قابل توجهی در واحد حمل و نقل همگانی داشت. وی ادامه داد: اما بدون تردید آرمان توسعه حمل و نقل ناوگان همگانی این شهر احداث متروی تهران - پردیس خواهد بود.

لاله تصریح کرد: بر اساس آخرین اخبار موجود تا کنون طرح مطالعاتی متروی تهران - پردیس تکمیل شده و شرکت عمران پیگیر سایر مسائل این طرح است. وی افزود: یکی از موارد مورد پیگیری شرکت عمران پردیس در رابطه با متروی پردیس رایزنی برای واگذاری پروژه به پیمانکار ذی صلاح است.

................ این مدیر شهری عنوان داشت: طبق طرحهای مقدماتی موجود خط متروی پردیس در آکس 50 متری آزادراه تهران - پردیس و به موازات این مسیر احداث می شود. ...........................


http://www.shasa.ir/newsdetail-155667-fa.html




استاندار تهران: پیمانکار طرح متروی تهران ـ پردیس مشخص شد

magiran.com > روزنامه رسالت > شماره 7748 12/11/91 > صفحه 4 (اقتصادی) > متن

استاندار تهران از مشخص شدن پیمانکار مجری طرح متروی تهران ـ پردیس و آغاز اجرای آن در آینده‏ای نزدیک خبر داد.مرتضی تمدن در گفتگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در شهرستان پردیس، چند اولویت باید مد نظر مسئولان باشد.وی ادامه داد: از جمله این اولویت‏ها، پیگیری احداث قطار شهری تهران - پردیس و اتصال این شهرستان به شبکه مترو است.تمدن اضافه کرد: خوشبختانه پیمانکار مجری طرح مشخص شده و در آینده‏ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرای این پروژه خواهیم بود.بر پایه این گزارش، طرح قطار شهری تهران- پردیس در سالیان گذشته مراحل مطالعاتی خود را با تلاش مسئولان شهرستان دماوند سپری کرده است.




http://damavandcity.mihanblog.com/post/162



آخرین خبرها از فاز اول متروی تهران - دماوند
0
پنجشنبه 12 بهمن 1391 :: نویسنده : مهدی آشنا
استاندار تهران:
پیمانکار طرح متروی تهران ـ پردیس مشخص شد



طرح قطار شهری تهران- پردیس در سالیان گذشته مراحل مطالعاتی خود را با تلاش مسئولان شهرستان دماوند سپری کرده است.

طبق این طرح مطالعاتی قرار بود که این پروژه در دو فاز تهران- پردیس و پردیس- دماوند صورت اجرایی به خود گیرد.

مرتضی تمدن امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در شهرستان پردیس، چند اولویت باید مد نظر مسئولان باشد.

وی ادامه داد: از جمله این اولویت‏ها، پیگیری احداث قطار شهری تهران- پردیس و اتصال این شهرستان به شبکه مترو است.

تمدن اضافه کرد: خوشبختانه پیمانکار مجری طرح مشخص شده و در آینده‏ ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرای این پروژه خواهیم بود.

بر پایه این گزارش، طرح قطار شهری تهران- پردیس در سالیان گذشته مراحل مطالعاتی خود را با تلاش مسئولان شهرستان دماوند سپری کرده است.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

هر چند اعلام خبر مشخص شدن پیمانکار طرح متروی تهران- پردیس خبر تازه ای نیست و از ماهها قبل، از زبان خود استاندار و دیگر مسئولان استانداری و نیز نماینده پیشین مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی اعلام و مورد تاکید قرار گرفته است، اما تاکید دوباره استاندار محترم بر این مهم، بر امیدواری مردم منطقه برای دستیابی به این خواسته به حق می افزاید. اما امیدواریم در چند ماه آینده شاهد اقدامات عملی و اجرایی آن باشیم و بعد از گذشت چند ماه، دوباره شاهد اخبار " بزودی " و " در آینده نزدیک " و.. نباشیم.
در ذیل، لینک چند نمونه از اخباری از این دست آمده است:

حدود 9 ماه قبل :
معاون استاندار تهران : متروی تهران - دماوند در مرحله عقد قرارداد است

حدود 8 ماه قبل:
در لایحه بودجه سال 91 ، اعتبار متروی تهران ـ پردیس اختصاص یافت

حدود 2 ماه قبل:
استاندار تهران : آغاز احداث متروی تهران ـ پردیس از ماه آینده

حدود 2 ماه قبل:
فرماندار تهران: کارگاه متروی تهران ـ پردیس تجهیز شد / قرارگاه خاتم‏ مجری پروژه است

دیروز:
استاندار تهران: پیمانکار طرح متروی تهران ـ پردیس مشخص شد

..................................................................................

و این شاهکار خبر رسانی:

"""""""""""""""""""""" تیر 1390 ؟؟؟ !!! """"""""""""""""""""""""""""


پروژه قطار شهری تهران ـ دماوند ریل‌گذاری می‏شود


""""""""" خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس از آغاز عملیات طرح ریل‏گذاری پروژه قطار شهری تهران ـ دماوند تا """"""""""""""""سه ماه آینده """""""""""""""خبر داد.


:::::::::::::: این متن پایینی رو هم نخونید پون حس .... به آدم دست میده ::::::::::::


شاهرخ رامین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: آزادراه تهران ـ پردیس که با راه‏اندازی خود شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه را به پایتخت نزدیک‏تر کرد، در ادامه روند خدماتی خود از کمربندی شمالی بومهن به آبعلی و از کنارگذر جنوبی به بزرگراه دماوند ـ فیروزکوه متصل می‏شود.
رامین از آغاز عملیات ریل‏گذاری طرح متروی شهری دماوند تا سه ماه آینده خبر داد و گفت: در سایه عنایات حق تعالی، پیگیری‏های انجام شده و دعای خیر مردم، طرح‏های مقدماتی قطار شهری تهران ـ دماوند به پایان رسیده است.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای تسریع در اجرای پروژه احداث قطار شهری تهران ـ دماوند، این طرح به دو بخش تهران ـ پردیس و پردیس ـ دماوند تقسیم شده است.
رامین افزود: بخش تهران ـ پردیس این پروژه که از مصوبات دور دوم سفرهای هیئت دولت به شهرستان دماوند محسوب می‏شود، توسط شرکت "مترا " و به کارفرمایی شرکت عمران شهر جدید پردیس در اوایل سال 89 تحویل و مراحل اجرایی آن برای ورود به ماده 32 قوانین مربوطه آماده شد.
وی پیرامون خط متروی پردیس ـ دماوند نیز خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی خط متروی پردیس ـ دماوند نیز توسط شرکت مترا انجام گرفت.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این بار شهرداران شهرهای بومهن، رودهن و دماوند به عنوان کارفرمایان طرح معرفی شدند.
وی یادآور شد: ایستگاه‏های طرح قطار شهری پردیس ـ دماوند در مناطقی مناسب مانند ابتدای بومهن، دانشگاه آزاد رودهن، دماوند و آبسرد تعیین شده است.
رامین تصریح کرد: مراحل عملیاتی طرح ریل‏گذاری این پروژه که تحولی بزرگ در شمال‏شرق استان تهران به وجود خواهد آورد، ظرف سه ماه آینده آغاز می‏شود.
شمال‏شرق استان تهران از دو شهرستان فیروزکوه، دماوند و بخش مرکزی تهران تشکیل شده و بر اساس اطلاعات سرشماری سال 85 جمعیت این مناطق عددی بالغ بر 340 هزار نفر است.
این تعداد سکنه با توجه به نگاه ویژه مسئولان کشوری و در نظر گرفتن نواحی مذکور به عنوان محل سرریز جمعیت پایتخت روز به روز در حال افزایش است.




::::::::::: و بهترین مرد عرصه خبر رسانی و اطلاعات ناب :::::::::::::::::::



با تحویل 2 هزار و 600 واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس تهران در شهریورماه امسال بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب و اجرای مترو این شهر نیز آغاز خواهد شد.
""""""""""مهندس سید مهدی هدایت """"""""""" مدیرعامل شهر جدید پردیس در این مورد گفت: مترو پردیس - تهران از ایستگاه انتهایی خط شماره 2 تهران در سرخه حصار شروع و پس از طی مسیر 20 کیلومتر که از حریم آزاد راه موجود نیز می گذرد، به ایستگاه شهر جدید پردیس واقع در جنوب فاز 9 به مساحت 40 هکتار منتهی می شود. برآوردها حاکی از آن است که 170 میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز بوده، هرچند که به علت عبور مسیر از حریم آزادراه، هزینه های تملک به صفر می رسد.
هدایت ادامه داد: مطالعات این طرح مراحل نهایی خود را طی کرده و در مرحله تهیه نقشه اجرایی و انتخاب پیمانکار است از این رو در مدت چندماه آینده وارد مرحله اجرایی خواهدشد.


http://www.magiran.com/npview.asp?ID=2557516
2728
سلام بر دوستان،مثل اینکه بر اساس زمان ثبت نام دعوت به بستن قرارداد میکنند،پس با این حسا ب کسایی که تو عید زود رفتن و جلو جلو پول رو ریختن کلاه رفت
میدونی بی تو خالیه دستام...دنیا رو بدون تو نمیخام..........
سلام و تبریک خدمت دوست عزیز آقا مجید. البته پول ریختن زودتر از موعد هم بد نیست من که خیلی راضیم زودتر پرداختم چون اگه بانک هم گذاشته بودم 2ماه دیگش وقت پرداخت بود( اردیبهست طبق چارت جدید) و سود آنچنانی هم روش نمییومد
یادته آشناییمون، اونروز بارونی و سرد، اونروزی که نگاه تو دلم را دیوونه میکرد،یادته دست به دست هم تو کوچه ای خلوت و خیس،می گفتی این لحظه ها را تو خاطرت خوب بنویس
سلام

خداروشکر که بالاخره یک نفر رفت و قرارداد بست . اقا مجید مبارکتون باشه . انشالله به زودی تحویل بگیرید .

کافکا جان اون زمانی هم که ما فرم پر کردیم ملکی زدیم ولی گفتن 99 ساله هست . و اگه الان بخواهیم ملکی کنیم باید پول بیشتری بدیم . نمیدونم چقد .

به نظرم برا همه رو الان با شرایط ساله 99 ساله میدن و بعدا اگه بخواهیم میتونیم ملکیش کنیم .
آقای مری یعنی 3 خوابه مرحله سفت کاریه؟؟؟؟؟؟؟؟
یادته آشناییمون، اونروز بارونی و سرد، اونروزی که نگاه تو دلم را دیوونه میکرد،یادته دست به دست هم تو کوچه ای خلوت و خیس،می گفتی این لحظه ها را تو خاطرت خوب بنویس
2738
سلام دوستان.یه سری از تفاوتای اسکلت فلزی و بتنی و مقایسشون رو مینویسم بلکه کمک کنه بهمون:

مقطع ستونهای اسکلت فلزی در مواردی که تحمل نیروی مشابهی داره،از اسکلت بتنی کوچکتره.به همین دلیل داخل پارکینگها ستونها کوچکترن.داخل واحدها هم معمولا اسکلت فلزی داخل دیوارها مخفی میشه چون ابعادش کوچیکه ولی بتنی از دیوار بیرون میزنه.(به نظر من این بیرون زدن اصلا هم بد نیست چون امکان میده قفسه های قشنگ چوبی طراحی کرد و بهش نصب کرد.

یه سوال مهم درباره مقاومت زلزلشونه.کلا این مقایسه بی مورده.میشه نکات مثبت و منفی هر کدوم رو گفت ولی اینجا نمیتونیم حکم بدیم کدوم پیمانکار مقاومتر میسازه.برای اینکار باید نقشه هاشون و انصاف و دقت در اجراشون بررسی بشه.از اونجایی هم که ما این امکان رو نداریم،باید اعتماد کنیم به ناظرهای سازه که وزارت راه و شهرسازی اونجا گذاشته.
اسکلت فلزی گرونتر از بتنی در میاد.این یکم من رو میترسونه که به خاطر این گرونی بیان از حداقل مقاطع استفاده کنند.از طرفی هم مقاومت اسکلت بتنی کاملا وابسته به اجرای صحیحه.یعنی اگه بتن خوب عمل نیاد و آرماتورهاش درست چیده نشه به مقاومت موردنظرش نمیرسه.
بین اسکلت فلزی جوشی و پیچ و مهره ای هم ، اسکلت جوشی اگه جوشها درست اجرا نشه،خطرناکه و در پیچ و مهره ای اگه قطعات تو کارخونه دقیق ساخته نشه و بخوان تو محل کارگاه به زور به هم بخورونن،خطرناکه.
نظر من اینه که هیچ کس بدون مطالعه نقشه های سازه و بررسی نحوه اجراشون نمیتونه حکم بده کدوم پیمانکار بهتره.در این مورد بهتره به ناظرهای شرکت عمران یا وزارت (نه ناظرهای خود اون پیمانکار )اعتماد کنیم و در بازدیدهای حضوری ازشون کمک بخوایم.
از تمام این موارد هم بگذریم،سازه بخش حساسی از ساختمونه و ممکنه با یه اجرای اشتباه تو یه قسمت که از نظر پنهان مونده ( فونداسیون،اتصال ستون به پی،اتصال تیر به ستون و...) مقاومت دوتا ساختمون کنار هم از یه پیمانکار فرق کنه.البته این تفاوت فقط تو زلزله،اونهم ریشتر بالا شاید خودش رو نشون بده.پس اینجا هم بعد از مطالعه دقیق باز باید کار رو تا حدودی به شانسمون بسپاریم
زندگی همهمه مبهمی از رد شدن خاطره هاست...هر کجا خندیدیم...هر کجا خنداندیم...هر کجا خوش بودیم...زندگانی آنجاست...
خانم پردیسی اگه بخاییم تو ساختشون ریز شیم اصلا توش نمیریم زندگی کنیم من چند روز پیش یکی از دوستام که عمران میخوند تو زمان دانشجویی رو دیدم،الان کارای ساختمونی میکنه،شرکتشون یکی از شرکتهایی بوده که تو مسکن مهر پرند ساخت و ساز میکرده،میگفت فقط بهمون میگفتن از میل گرد بزنید یه خونه کاگلی هست که میخاییم بریم توش بشینیم،به قولی خونه باشه دیگه بقیش مهم نیست
میدونی بی تو خالیه دستام...دنیا رو بدون تو نمیخام..........
سلام به همگی
█ ♦ █ ♦ █ ♦ █ تــــــــالار گفتگوی پروژه های مســـکن مهـر پردیـــــس █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ www.darebehesht.com █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ ☑ آخرین اخبار مسکن مهر پردیس | ☑ اخبار شهر پردیس | ☑ گالری تصاویر پروژه ها : دره بهشت - دره آرا ( کوزو) - فاز 5 و 9 | ☑ تالار گفتگو | ☑ مکانهای تفریحی و ... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- گالری تصاویر مسکن مهر پردیس : --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.darebehesht.com/dbtgallery.php?gal=gallery
بزرگترین واگذاری مسکن مهر در خرداد

استاندار تهران با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور بزرگترین افتتاح مسکن مهر خرداد انجام می‌شود، گفت: ساخت مسکن ویژه در شهر تهران به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

مرتضی تمدن در حاشیه جلسه شورای مسکن استان تهران اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور 90 هزار واحد مسکن مهر در خرداد سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود که این رکورد جدید محسوب می‌شود. وی افزود: برای نخستین بار در کشور از ابتدای ساخت مسکن مهر این حجم از واحدهای مسکن مهر در استان تهران تحویل متقاضیان داده خواهد شد.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: از تعداد 90 هزار واحد مسکن مهر 20 هزار واحد در شهر جدید پردیس، 24 هزار واحد در شهر پرند، 16 هزار واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و 30 هزار بافت فرسوده است که تا خرداد واگذار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام از متقاضیان دریافت مسکن ویژه شهر تهران در منطقه 21 همچنان ادامه دارد و در این سایت ساختمان‌ها 5 طبقه و با 1 پیلوت تحویل متقاضیان خواهد شد.

تمدن یادآور شد: امکان بازدید از این سایت برای ثبت‌نام کنندگان در روز جمعه فراهم است و متقاضیان می‌توانند از واحدهای نمونه ساخته شده بازدید کنند. وی به شورای مسکن استان تهران تصریح کرد: ساخت مسکن ویژه به صورت شبانه‌روزی در شهر تهران ادامه دارد.
█ ♦ █ ♦ █ ♦ █ تــــــــالار گفتگوی پروژه های مســـکن مهـر پردیـــــس █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ www.darebehesht.com █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ ☑ آخرین اخبار مسکن مهر پردیس | ☑ اخبار شهر پردیس | ☑ گالری تصاویر پروژه ها : دره بهشت - دره آرا ( کوزو) - فاز 5 و 9 | ☑ تالار گفتگو | ☑ مکانهای تفریحی و ... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- گالری تصاویر مسکن مهر پردیس : --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.darebehesht.com/dbtgallery.php?gal=gallery
گلایه وزیر از "صرفاً جهت اطلاع"

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور یا عدم حضور به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری واکنش جالبی داشت.

علی نیکزاد صبح جمعه در حاشیه بازدید پنج ساعته از پروژه های در حال اجرای مسکن مهر شهر جدید پردیس که با حضور محمدهادی رستمیان، مدیرعامل شهرهای جدید کشور، مهدی هدایت، مدیرعامل شهر جدید پردیس و سایر مسئولان انجام شد، در گفتگو با خبرنگار مهر در پردیس، از نحوه علمکرد رسانه ملی در برخی موارد نیز گلایه کرد.

وی ابتدا از تعامل خوب رسانه ملی با مسئولان در بخش مسکن تقدیر کرد و سپس تصریح کرد: گاهی در مواردی مانند بخش "صرفاً جهت اطلاع" شب گذشته رسانه ملی برخی اتفاقات می افتد؛ به هر حال در زندگی روزمره نیز رسیدگی به امور منزل در یک ساعت پایانی حضور میهمان به شکلی ویژه از سوی صاحب خانه انجام می شود.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که در استان گیلان طرح مسکنی افتتاح نشد و این مهم در خبرها نیز مورد اشاره قرار نگرفت اما اینکه بیان می شود همه چیز در لحظه آخر صورت می گیرد، صحیح نیست؛ برخی از این موارد را می توان با یک تماس تلفنی به درستی انجام داد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر حضور یا عدم حضور به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز در واکنش جالب توجهی اظهار داشت: دست شما درد نکند، خسته نباشید!


█ ♦ █ ♦ █ ♦ █ تــــــــالار گفتگوی پروژه های مســـکن مهـر پردیـــــس █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ www.darebehesht.com █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ ♦ █ ☑ آخرین اخبار مسکن مهر پردیس | ☑ اخبار شهر پردیس | ☑ گالری تصاویر پروژه ها : دره بهشت - دره آرا ( کوزو) - فاز 5 و 9 | ☑ تالار گفتگو | ☑ مکانهای تفریحی و ... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- گالری تصاویر مسکن مهر پردیس : --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- http://www.darebehesht.com/dbtgallery.php?gal=gallery
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز