2733
2734
عنوان

شوهر بی احساس من!

| مشاهده متن کامل بحث + 123462 بازدید | 240 پست
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



سلام،

ببخشید که من وارد صحبتتون شدم ولی این کار رو برای این می‌کنم که یه نکته ای رو خدمتتون عرض کنم و اونم اینه که خصوصیاتی رو که آیدا خانم و بیشتر خانمهای دیگه از همسرشون ذکر کردند،‌خصوصیات اکثر مردها (اگر نگم همه مردها) ست. این تفاوتهایی که شما خانمها بین خودتون و همسرانتون می‌بینید در بیشتر زن و شوهرها وجود داره و همین تفاوتهاست که زن و مرد رو دو موجود کاملا متفاوت ساخته. بی‌دلیل نیست که جان گری در بیان این تفاوتها کتابی نوشته و عنوان اون رو مردان مریخی و زنان ونوسی گذاشته، یعنی انسانی از دو جنس مختلف که به دلیل تفاوتهای زیادی که از لحاظ احساسات و روحیات با هم دارند، ‌گویی از دو سیاره متفاوت آمده‌اند.

البته از اونچه که گفتم برداشت اشتباهی صورت نگیره، مردها هم عواطف و احساسات عاشقانه دارند ولی بیشتر مردها در ابراز این عواطف و احساسات،‌ بسیار مبتدی و حتی کاملا ناوارد هستند به طوری که از دید خانمها اونها اصلا فاقد چنین روحیاتی تلقی میشن. در عوض، مردها اغلب عشق و علاقه خودشون رو با کارهاشون نشون میدن. باور کنید که اونها با رفع یک نقص ساده در دستگاه مثلا لباسشویی یا سشوار همسرشون و رفع مشکلی که در استفاده از این وسایل به ظاهر پیش پا افتاده برای خانمشون رخ داده،‌ابراز علاقه و احساس رضایت می کنند، اعمالی که پیام اونها توسط بسیاری از خانمها گرفته نمیشه و به عنوان کارهایی ساده و یا انجام یک وظیفه معمولی و روزمره تلقی میشه.
2742
پریسا و نیروانا جون مشکلات شما دقیقا مشکله من هم هست خوشحالم از اینکه چند تا هم درد دارم. من دیگه تصمیم گرفتم مثل خودش باشم دیگه به کارای خودم برسم درسم بخونم به بچم برسم انگار که اون اصلا نیست اینجوری دیگه ازش توقع ندارم خودمم کمتر عذاب می کشم.
2738
نسیم جان از این کارا هم می کنم ولی میگه تو همین جوری ام قشنگی نیازی به این کارا نیست !!!!!!!!! نه ازش مطمئنم 30 سالش که بود من گرفت مطمئنم تا اون موقع یه دوست دخترم نداشته.خیلی دوسم داره ولی به درد خودش می خوره!!!!!!!
خانم زحل، چی باعث تعجب شما شد؟ اینکه تصور دیگه ای داشتید و حقیقتی دیگه برملا شد؟ پس قبل از خداحافظی این رو هم اضافه می‌کنم:
لطفا سعی کنید که تفاوتهای روحی و عاطفی میان زنها و مردها رو بشناسید. این شناخت به شما کمک میکنه که هم به تدریج و گام به گام راه های نزدیک شدن به همدیگه رو پیدا کنید و هم تا زمان رسیدن به اون نقطه، سطح انتظاراتتون رو از همسرانتون متناسب با روحیات مردها تنظیم کنید تا احساس فراموش شدن و نادیده گرفته شدن از طرف کسی که دوستش دارید،‌ روحتون رو آزار نده.
در مواقعی مناسب که خودتون تشخیص میدید، سعی کنید نیازهای روحی خودتون رو به همسرتون بگید. البته نه اینکه به یکباره همه نیازهای عاطفی موجود در انبار دلتون رو که طی سالیان دراز در اونجا جمع شده،‌ برملا کنید که اگر این کار رو بکنید متهم به پر توقعی و زیاده از حد رمانتیک بودن میشید. بلکه هر بار فقط یک نیاز رو بازگو کنید .
در عین حال، نباید خودتون رو محدود به شناساندن نیازهای عاطفی خودتون کنید بلکه لازمه که نیازهای همسرتون رو هم بشناسید و سعی کنید اونها رو تامین کنید. دلم نمی خواست بگم که بعضی از آقایون هم خانمهایی مثل همسران شما دارند، بی توجه و بی احساس، ولی این رو گفتم تا تصور نکنید که در محاکمه مرتکبان بی‌توجهی و عدم ابراز احساسات،‌ همیشه مردها متهم ردیف اول کیفرخواست خانمها هستند.
azizam man ham mordadi hastam mardhaye mordad ye ghorore khassi daran ye kam say kon bishtar be khososiyatesh pey bebari man 31 salame inha moshkelate kheyli haddi dar zendegi nist be nazare man in agha arzeshe bish az haddi vasat ghaele in ke bad nist vaghti shoma firiz kardi vase vojode too arzesh ghaele ke in harfi mizane
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687