2737
2739
عنوان

من خیلی عصبانیم

3468 بازدید | 41 پست
برام خیلی جالبه که بدونم امکان داره که بچه 16 ماهه افسردگی داشته باشه در حالی که خیلی سر حال و خیلی خندونه و فعالیت خیلی خوبه داره. اما یکم خجالتی هست و طول می کشه که تو جمع یخش آب شه؟؟؟
این نظریه که یکی از روانشناسان به بچه من نسبت داده و هر کاری می کنم برام قابل هضم نیست.
دارم دیوونه می شم. نه برای اینکه دخترم افسردگی داره چون مطمئنم نداره. بخاطر اینکه این خانم چطور بخودش اجازه می ده بدون مطالعه همچین حرفی رو بزنه.
این خانم اصلا تا بحال دختر منو مشاوره نداده. پس چطور با چند تا برخورد چند دقیقه ای به این نتیجه رسیده.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



من یک بار وقتی دخترم 3 ماهش بود رفتم پیشش.
یه بار هم وقتی 6 ماهش بود. وتا الان که دخترم 16 ماهش شده ندیدمش. مگر بصورت اتفاقی. و تو خیابون و ... که بیشتر از 1 دقیقه بیشتر طول نکشیده.
2728
نمیخوام به کسی توهین کنم ولی توی این قشر ( روانشناسان )معمولا از این تیپ آدمهایی که شما باهاش برخوردکردی زیادن . برای من هم خیلی پیش اومده اگر بچه شما مهد کودک نمیره اونو به پارک و جاهایی که بچه ها زیادن ببر کم کم خوب میشه .مطمئن باش
خیلی ادم ها راجع به بچه ادم انواع و اقسام نطریات رو می دن تازه اگه مثل من شاغل هم باشی تازه همه عیب و ایرادهای بچه رو هم نسبت می دن به خودت و می گن چه مادر خودخواهی در صورتیکه نمی دونن چقدر سخته .
اینه که من جای تو بودم اصلا اهمیت نمی دادم فقط می خندیدم
Lilypie Maternity tickers
2740
واللا سحر جون الان فقط خنده م گرفته. ماشالله مثل دسته گله پارمیست این حرفها چیه؟

تازه من از دکتر هو لاکویی و خیلی روانشناس های دیگه شنیدم که بچه هایی که توی این سن پارمیس و ارتین خیلی راحت و زود با بقیه ارباط برقرار می کنن مشکل دارن . چون بچه توی این سن اضطراب جدایی داره و اگه نداشته باشه باید نگران بود چون توانایی تفکیک بین خودی و غریبه رو نداره
Lilypie Maternity tickers
به نظر من خود اون روانشناسه افسردگی داشته که بچه شما رو هم افسرده دیده .
خوب بعضی از بچه ها تو یک سن هایی خجالتی می شن و طول می کشه که تو یک جمع جدید به قول معروف یخ شان باز بشه .
تقصیر شما هم هست که تقی به توقی می خوره بچه هاتون رو می برید پیش روان شناس . توجه خوبه ولی توجه بیش از اندازه درد سر آفرینه .
به نظر من اگر ببریش پارک تا با بچه هایی که اصلا نمی شناستشون بازی کنه و دوست بشه دیگه بین جمع غریبی نمی کنه .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز