2737
2734
عنوان

فا. ل حافظ میگیرم هرکس میخواد بیاد🔴🔴۱۰نفر

| مشاهده متن کامل بحث + 476 بازدید | 83 پست

سلاام

میشه برا منم بگیرین❤️🥲

تصمیم گرفتم هدف و انرژی مثبت بدم به زندگیم و به شما هم منتقل کنم، امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ، منتظر ی اتفاق خوب هستم امیدوارم هرچی زودتر بشه،لطفا ی صلوات برام بفرست تا اون خبری که منتظرشم تا پایان سال بهم برسه🥰چالش جدید شروع کردم برا ترک ی عادت بد از همین امروز ۲۴ ام بهمن :)) 
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



برای منم میشه بگیرید 

با هوشیاری و دقت به زودی به مقصود خود خواهید رسید. اما ممکن است نیاز به مشورت با افراد آگاه پیدا کرده و تمام تلاش و سرعت عمل خود را به کار بگیرید تا به آن دست پیدا کنید.


حوصله به خرج دهید. گمشده تان به زودی پیدا می شود، برای مسافرت زمان خوبی است. روزهای جوانی را غنیمت شمرده و از آن لذت ببرید. اگر در معامله دچار خسران شده اید از به هم زدن آن نگران نباشید زیرا به سود شماست.

2742
منم بگیر برات صلوات میفرستم 🥲❤️ دعوت به مصاحبه میشم؟

تغییر و تحول بزرگی خواهید داشت و در زمینه مادی و معنوی دگرگونی هایی رخ خواهد داد. اگرچه نقل مکان برای تان سخت است اما عاقبت خوشی دارد.


روزهای خوبی در راه است، از این فرصت استفاده کرده و رویاهایی که در سر دارید را عملی کنید.ثروتی به دست می آورید. نذرتان را ادا نکردید و همین مسئله باعث از دست دادن عزیزی خواهد شد 

❤️دعا کن منم دعوت بشم 🥺

من من بگیر

اگرچه سختی های زیادی را تحمل می کنید اما نگران نباشید که این روزهای سخت نیز خواهد گذشت. با دوستان و رفیقان صادق باشید و با دشمنان مدارا کنید تا به آرامش برسید.


در زندگی صبر و توکل و قناعت پیشه کنید. از خیال پردازی حذر کرده و قدر لحظات عمر را بدانید تا به موفقیت برسید. عمر پربرکتی دارید و به زودی ایام فقر و تنگدستی به پایان خواهد رسید.

2740
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز