2733
2739

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

فکر کردم چای تازه دم هم یه نوع فحشه یا یه نوع تیکه 😂😂 

آخه این دومین تاپیک بود دیدم ،دیگه اومدم تو تاپیک ببینم چیه😆

خوب شد زمان مختار فضای مجازی نبود وگرنه دار ودسته اوباش کوفه هشتگ میزدن: نه به اعدام شمر_نه به اعدام عمر بن سعد_نه به اعدام حرمله🙌(نحوه شهادت شهید آرمان و شهید عجمیان، تا مغز استخوانم را سوزاند😓)
2728
بسم الله😂

نرو مریم بخدا خیلی خاطر خاتم

نرو مریم نرو

نرو مریم نرو

روبی ام!🍭یه کراکن!...هیولای دریای اسکاندیناوی=kraken🪅😐:)یک عدد عاشق کتاب و رنگمیشه ۱۰ تا تاپیک اولی که تو سایت ایجاد کردمو فول لایک کنی:))؟؟؟
2740

@niniyar_5    

سلام

استارتر درخواست تعلیق دارن.


ممنون

🟩 🟩  هرکسی به روش خودش خدا رو درک می کنه راه های رسیدن به خدا برای هرکس فرق می کنه. در مورد دیگران قضاوت نکنید، تا خودتان مورد قضاوت قرار نگیرید. دیگران را محکوم نکنید، تا خدا نیز شما را محکوم نکند. دیگران را ببخشایید تا خودتان نیز بخشوده شوید. انجیل لوقا باب ۶ آیه ۳۷ 🦋🦋🦋 درخواست دوستی رد می کنم.
@niniyar_5     سلام استارتر درخواست تعلیق دارن. ممنون

بله بعدش تاپیک زشت زد تعلیق شد

برای حذف تاپیک به من پیام ندید 🤨😞😩 برای حذف تاپیک به نی نی یار 1 پیام بدین 👍من کاربر فعال نمی کنم فقط قطع میکنم😌ساعت کاریم 5غروب تا 11 شب 5شنبه و روزهای تعطیل رسمی از صبح تا 11شب بنده هستم در خدمتتون🌶
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لطفاً میاین

zmsara6 | 24 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز