2737
2739

واقعا برام سواله چرا حذف تاپیک باید دست خود کاربر باشه؟

چند تا مثال میزنم، احتمالا خیلی از عزیزان یادشون هست، یه مدت پیش خانمی تاپیک زدن که ۱۲ اسفند خواهرم خودکشی کرد و خیلی بی تابی میکرد، این ناراحتی و غم رو به هممون منتقل کرد، تا اینکه یکی از کاربرها  با مراجعه به تاپیک های قبلی این خانم بهشون گفت شما ۱۸ اسفند تاپیک زدی که مادرم از حج برگشته برای خواهرم سوغات آورده و برای من هیچی نیاورده، الان میگی ۱۲ اسفند خواهرم خودکشی کرده؟ کی ۶ روز بعد از فوت خواهرش نگران سوغاتی هست که شما باشید یا اینکه گفته بود اصلا امسال برای مراسم حج از ایران کاروان اعزام نشد، خب همه فهمیدیم تاپیک دروغ هست و واقعا اعصابمون راحت شد.


یا اینکه دختری تاپیک زده بود که پدرم در کودکی من و مادرم رو به بهانه ادامه تحصیل ول کرد و رفت خارج الان بعد از بیست و پنج سال برگشته میگه میخوام ببینمت ولی من ازش متنفرم و از این حرفا... یکی از خانم ها با مراجعه به تاپیکش گفت شما که قبلا گفتید پدرت بی دلیل خواهر شش سالت رو کتک میزنه الان کدوم رو باور کنیم؟

یا اینکه خانمی گفته بود که شوهرم خیلی پولدار هست و همیشه خارج هستیم و از این حرفا، خانمی با مراجعه به تاپیک های قبلش گفت قبلا گفتی که مجردی و پدرت بهت خرجی نمی ده.

من فکر میکنم اگر اجازه حذف تاپیک نباشه، کمتر از احساسات سایر کاربرها سواستفاده میشه.

یا مثلا میگن کاربری دست دو نفر هست که اگر مچشون رو گرفتن بگن  برای کاربر دیگه بوده. انگار ماشین هست که دو سه نفری با هم یکی استفاده کنن.


من فکر میکنم دقیقا سیاست حذف تاپیک توسط نی نی یار دقیقا به همین علت هست وگرنه دلیل دیگه ای نداره.

شما اینطورفکر نمی کنید؟

نخیر

سیاست سایت اینه که با بازدید تاپیک های جنجالی ، بازدید سایت بره بالا

با من بحث نکن

بگو چَشم ، والسلام

از بعضی کاربرا يه اسكرين شاتايی تو گوشیمه كه فقط دوس دارم باهاتون به مشكل بخورم!  😂🤌🏻                                    
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2728

موافقم

اگه تاپیکی باید حذف بشه و محرمانه ست میشه به نی نی یار گفت حذفش کنه

البته نمیشه منکر یه سری اشکالات سایت هم شد...!

نامه ای یک خطی: فَكَأَنَّ الدُّنْيَا لَمْ‏ تَكُنْ‏ وَ كَأنَّ الْآخِرَةَ لَمْ تَزَلْ وَ السَّلَامُ گویا دنیا هیچ گاه نبوده و گویا آخرت همیشه هست. از حسین بن علی (ع) 
2740

برای همین نباید جدی گرفت همه اینایی ک الان مثل اسپند رو اتیشن و کمپین راه انداختن😒 نمیدونم چرا اینجا رو انقدر جدی میگیرن و جلسه میذارن و تاپیک اعتصاب میزن و... 

دیگر هیچکس به فتح نیاندیشید،، دیگر هیچکس به هیچ چیز نیاندیشد،، چه روزگار تلخ و سیاهی،، خورشید مرده بود
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687