2733
2734

بدن توعه ما نظز بدیم ؟؟؟

فقط 3 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
من حوصله بحث با احمق ندارم حجی  ، ی (ت خوبی) گوشه کیبوردم گذاشتم هروقت نفهم ب تورم خورد میزنم رو دکمه (ت خوبی)، ناگفته نماند در بعضی موارد انقدر آدم حسابشون نمیکنم ک یادم میره جواب بدم.  
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



اگر شما کم خونی دارید و به تازگی عمل بینی داشته‌اید، باید به نکات زیر توجه کنید:


1. مشورت با پزشک: اولین قدم برای تعیین اینکه آیا می‌توانید برای کار رفت یا خیر، مشورت با پزشک خود است. پزشک شما می‌تواند بر اساس وضعیت خودتان و عمل بینی، نکات لازم را به شما بگوید.


2. استراحت: اگر هنوز احساس خستگی و ضعف می‌کنید بهتر است استراحت کافی داشته باشید. برای بهبود کم خونی، استراحت مناسب و مراقبت از خودتان بسیار مهم است.


3. غذای سالم: تغذیه مناسب و مصرف مواد غذایی که غنی از آهن و ویتامین B12 هستند، برای بهبود وضعیت کم خونی شما حائز اهمیت است.


4. مصرف داروهای مزمن: اگر شما داروهایی برای کم خونی یا برای دیگر بیماری‌های خود مصرف می‌کنید، حتما به توصیه‌های پزشک خود عمل کنید.


باید در نظر داشته باشید که مشخصه‌ای مانند کم خونی نیاز به مراقبت و درمان دارد، لذا بهتر است قبل از شروع به کار، با پزشک خود مشورت کرده و نظر و توصیه‌های او را رعایت کنید.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز